Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הנזילה המינורית שהיתה בעת קניית הרכב לפני שנים גדלה וגדלה, וכעת אני נדרש להוסיף שמן הגה כל כמה ימים.

האם מישהו יודע סדר גודל של מחיר של החלפת המשאבה? (אני מדבר על העבודה בלבד). האם בכלל שווה לתקן?

הרכב הוא רובר 200 1998 ידנית.

 

תודה

פורסם
בפירוקיות אתה יכול משאבה שכזו במקסימום 300 שח. את העבודה תעשה לבד או תן למוסך להרכיב...לא מסובך ולא יעלה יקר מידי.

 

כמה בערך עבודה כזו צריכה לעלות במוסך?

פורסם
אוקיי, תודה רבה!

מעניין מה המחיר שיגידו במוסך.

 

גם אותי זה מעניין. אם יהיה לך יקר מידי אתה מוזמן לדבר איתי בפרטי אין לי בעיה שתיקפוץ אליי ונעשה את זה יחד בחינם כמובן.

פורסם
גם אותי זה מעניין. אם יהיה לך יקר מידי אתה מוזמן לדבר איתי בפרטי אין לי בעיה שתיקפוץ אליי ונעשה את זה יחד בחינם כמובן.

 

אוקיי, תודה רבה! :-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הוזמנה משאבת הגה מאיביי, בתקווה שלא יהיו בעיות בקבלתה.

לפני יומיים התחיל רעש מוזר שנשמע בתא הנוסעים בעת ביבוב ההגה, ובעיקר בעמידה או בתמרונים במהירות נמוכה בחניה.

נשמע שהרעש מגיע מתא המנוע (הקשבתי בזמן שמישהו סיבב את ההגה).

האם משאבת ההגה יכולה לעשות רעשים כאלה? או האם סביר יותר שזו הרצועה?

 

תודה

פורסם
כן...משאבת ההגה יכולה לעשות רעשים מחרידים אם היא גמורה.

 

תודה מאור. אצור איתך קשר ברגע שאקבל את המשאבה, אם עדיין ההצעה שלך לעזור להחליפה תקפה.

×
×
  • תוכן חדש...