Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מתלבט בין שני הרכבים הראשון אודי A6 2005 3.2 קוואטרו 167 אלף ק"מ יד ראשונה מטופלת במורשה

 

הרכב השני ג'"פ טוארג 2005 יד 3 לא מטופלת במורשה עם 160 אלף ק"מ

 

לגבי הטוארג המחירים שלהם כמעט חצי מהמחירון רציתי לדעת מה הסיבה לזה שאני לא יפול כשאני ירצה למכור ומה אתם אומרים על הדגם הזה של אודי הקוואטרו איך הוא?

פורסם

חוץ מהעניין שמדובר בתותג יוקרתי אין בכלל מה להשוואות בין 2 המכוניות שציינת.

 

הראשון רכב מנהלים יוקרתי והשני בכלל ג'פ.

 

השאלה היא מה אתה אוהב יותר?

 

לגבי ה A6, היה כזה לחבר שלי והיו בה הרבה מאוד תקלות ולרכב היה רק 100 אךף ק"מ וכל תיקון שם היה בסכום סכום (לא שלהחזיק את הטוארג יעלה לך פחות) אז קח את זה בחשבון.

 

בהצלחה.

פורסם

אם לטוארג אין תיעוד טיפול אך לאיי 6 יש- יתרון לאיי 6.

בשתיהן כנראה לא תיסע בשטח והטוארג מכוון חלקית לשטח. יתרון לאיי 6.

הטוארג יותר גבוה ובולט- יתרון לטוארג.

עם טוארג תוכל להגיע למקומות שהאודי לא מגיעה ועוד אנשים יחשפו לאוטו איתו הגעת- יתרון לטוארג.

 

לסיכום , עניין של העדפה וצרכים. ניתן להחליט לפי צבע או רמת גימור.

פורסם
אם לטוארג אין תיעוד טיפול אך לאיי 6 יש- יתרון לאיי 6.

בשתיהן כנראה לא תיסע בשטח והטוארג מכוון חלקית לשטח. יתרון לאיי 6.

הטוארג יותר גבוה ובולט- יתרון לטוארג.

עם טוארג תוכל להגיע למקומות שהאודי לא מגיעה ועוד אנשים יחשפו לאוטו איתו הגעת- יתרון לטוארג.

 

לסיכום , עניין של העדפה וצרכים. ניתן להחליט לפי צבע או רמת גימור.

 

באיי 6 כנראה (בטוח) שלא יסע בשטח. למה לא בטוארג? לפחות בשבילים???

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

תתכונן לצריכת דלק רצחנית בטוארג, חבר טוב שלי החזיק כזו והיא היתה אצלי לסירוגין ולא מעט (למעשה נהגתי בה יותר ממנו) הצריכת דלק שם היא סביב ה1-5/4.

בלאי יחודי לרכב עולה המון כסף בדגש על המון כסף, כשניסינו להפטר ממנה היא התגלגלה לסוחר שאכל אותה, כשהיא היתה אצלו נהרס ה4X4 (או משהו כזה, משהו שקשור במערכת ההנעה של הרכב) המחיר בצמפיון היה 40K. היה מדבובר בטוארג 08 בדגם החזק והמאובזר ביותר

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

×
×
  • תוכן חדש...