Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין 1/6 קצת מוגזם לרכב 1.6, לפחות לפי מה שנראה לי. שתבין אצלי אמריקאית ענקית 2005 עם מנוע 3.4L שתוכנן באלף הקודם וגיר 4 הילוכים עוד יותר ענתיקה, ונסיעות עירוניות בדיוק כפי שתיארת (נסיעות קצרות של 5-7 דקות ועצירה) והרכב היה צורך 1/6.5 (עירוני בלבד!). אני בספק שבנסיעה רגועה\נורמלית על רכב 1600 אפשר בכלל להגיע לצריכה של 1/6. כמובן שאם קורעים את האוטו אז הכל יכול להיות אבל אני מניח שזה לא המצב כאן.

 

אפשרי.

 

סיפור שהיה כך היה:

שנת 2008, אני עובד באחד המוסכים המורשים ברשת לוביסנקי.

פג'ו 307 חדשה, שנת 2008, מנוע 1.6 של לקוח קבוע, מתלונן בלי סוף על צריכת דלק שערורייתית (1:6).

אחרי מספר ביקורים, אמרתי לו: "תשאיר לי את הרכב עד להודעה חדשה - אני נוסע איתו הביתה ברשותך, ובודק צריכת דלק."

ההשוואה בוצעה מול הקסארה שלי, אותו מנוע 1.6 ואותה תיבת הילוכים AL4. הקסארה עושה משולב, בנסיעות שלי (בית-מוסך, מוסך-בית) כ-1:11.

 

נסעתי עם ה 307 במשך שבוע, ולאחר שבוע ביצעתי תידלוק עם הלקוח לידי. התוצאה: 1:10.8 .

החזרתי לו את הרכב בחזרה ומאז לא ראיתי אותו :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אפשרי.

 

סיפור שהיה כך היה:

שנת 2008, אני עובד באחד המוסכים המורשים ברשת לוביסנקי.

פג'ו 307 חדשה, שנת 2008, מנוע 1.6 של לקוח קבוע, מתלונן בלי סוף על צריכת דלק שערורייתית (1:6).

אחרי מספר ביקורים, אמרתי לו: "תשאיר לי את הרכב עד להודעה חדשה - אני נוסע איתו הביתה ברשותך, ובודק צריכת דלק."

ההשוואה בוצעה מול הקסארה שלי, אותו מנוע 1.6 ואותה תיבת הילוכים AL4. הקסארה עושה משולב, בנסיעות שלי (בית-מוסך, מוסך-בית) כ-1:11.

 

נסעתי עם ה 307 במשך שבוע, ולאחר שבוע ביצעתי תידלוק עם הלקוח לידי. התוצאה: 1:10.8 .

החזרתי לו את הרכב בחזרה ומאז לא ראיתי אותו :lol:

 

איציק

 

LOL :lol:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

הרכב נמצא אכן בנסיעות בעיקר בתוך העיר (חיפה), אבל לא יוצא לי להתקע הרבה בפקקים, כשאני צריך לצאת מחוץ לעיר (ובעצם גם כשאני סתם צריך להגיע לשכונות בשני צידי חיפה) אני משתמש במנהרות הכרמל. הרכב לא עבר אף תאונה מעולם, כפי שצוין מעולם לא פספס טיפול, ואם מדי פעם היה צורך בתיקון מסוים, גם זה התבצע במוסך מורשה, למעט פעם אחת שהחלפתי רפידות ודיסקיות בבלמים בגלגלים הקדמיים, עשיתי את זה במוסך בטירת הכרמל מול איפה שעשיתי את הטסט לרכב.

פורסם

היה לי פעם וולוו s80 אשר טיפלתי בה במוסך המרכזי. כאשר באחת הפעמים התלוננתי על צריכה גבוהה, הפנו אותי לשלט גדול, בקבלה, אשר מפציר בלקוחות שלא להתלונן על צריכת דלק.

פורסם
הרכב נמצא אכן בנסיעות בעיקר בתוך העיר (חיפה), אבל לא יוצא לי להתקע הרבה בפקקים, כשאני צריך לצאת מחוץ לעיר (ובעצם גם כשאני סתם צריך להגיע לשכונות בשני צידי חיפה) אני משתמש במנהרות הכרמל. הרכב לא עבר אף תאונה מעולם, כפי שצוין מעולם לא פספס טיפול, ואם מדי פעם היה צורך בתיקון מסוים, גם זה התבצע במוסך מורשה, למעט פעם אחת שהחלפתי רפידות ודיסקיות בבלמים בגלגלים הקדמיים, עשיתי את זה במוסך בטירת הכרמל מול איפה שעשיתי את הטסט לרכב.

 

חיפה היא לא עיר שתורמת לצריכת דלק, גם בלי פקקים. אני יותר ויותר משתכנע שהצריכה הגבוהה ברכב היא עניין של מקום וסגנון נהיגה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לאשתי סיטרואן C4 1.6 (מכונית זהה לחלוטין ל-307, למעט עיצוב חיצוני/פנימי). המכונית נוסעת נסיעות קצרות (10 דק' לכל היותר) בעיר בלבד ובעונה הזאת עם מזגן דלוק כל הזמן. ממוצע צריכת הדלק שלה הוא 7.4 ק"מ/ל'. בעיר כמו חיפה, אני מניח שבאותם תנאי נסיעה הצריכה תהיה לכל הפחות 7 ק"מ/ל'.

 

זהו נתון הגיוני למדי למכונית במשקל 1.25 טון עם מנוע 1.6 וגיר אוט' פלאנטרי (והגיר של PSA נחשב מתקדם יחסית כי הוא מאפשר נעילה ממיר המומנט החל מההילוך השני כמדומני).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...