Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההצעה בינתיים שקיבלתי מביטוח איילון לקוחות "חבר"

 

7300 ש"ח.

 

לכל נהג מעל גיל 24,מקיף+חובה.

 

 

דורשים רק איתורן,לא כספת ולא קודנית.

 

 

יש סיכוי למצוא גם בפחות? או ששירוקו נחשב רכב ספורט מטורף? כולה מנוע 1.4 עם 122 כ"ס.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

לדעתי מחיר מאוד סביר, וכן בהחלט בשביל חברות הביטוח איביזה 5 דלתות נחשבת מסוכנת אז שירוקו אצלהם זה מצב כוננות.

פורסם
נשמע יקר. אבל לאור העובדה שהן נשרפות בעודן בחניה - לא הייתי אומר שזה מופרך...

 

והנה מתחילה לה השמועה החדשה לתקופה הקרובה.

מעכשיו השילוב יהיה DSG+TSI+נשרף בחניה.

 

לא שחלילה אני בעד או נגד, אבל חלאס להפיץ ולחפור על כול שטות שנכתבת בעד/נגד VAG

פורסם
והנה מתחילה לה השמועה החדשה לתקופה הקרובה.

מעכשיו השילוב יהיה DSG+TSI+נשרף בחניה.

 

לא שחלילה אני בעד או נגד, אבל חלאס להפיץ ולחפור על כול שטות שנכתבת בעד/נגד VAG

 

כמובן שזה לא היה רציני, אלא בציניות... לאור ההתפתחויות האחרונות הייתי מוכרח

פורסם

מחיר סביר בהחלט לרכב חדש (ועוד שהוא VAG).

 

אגב, יש חברות ביטוח שמעל גיל נהג צעיר סופרות נהג חדש רק שנה אחת ולא שנתיים,

תבדוק איתם, אולי יעדכנו לך את המחיר של הפוליסה במהלכה.

פורסם

סליחה, טעות שלי, הכוונה לכל גיל מעל ההגדרה של נהג צעיר,

עקרונית בין גיל 24-30 לא אמור להיות הבדל במחיר הביטוח (אותה קטגוריית גיל).

 

3 חודשים אחרי שביטחתי את הרכב, עברה שנה מאז שחברה שלי קיבלה את הרישיון,

התקשרתי לביטוח ועידכנו את המחיר, חסכתי משהו כמו אלף ש"ח.

פורסם

גם ביטוח ישיר וגם שירביט וגם הביטוח של YNET לא רוצים לבטח את השירוקו,הם אומרים שזה "רכב ספורט מטורף"!

 

כולה 122 כ"ס,אפשר לחשוב....

 

 

מי כן יבטח את הרכב חוץ מאיילון? לפני שאני סוגר אני חייב לשמוע עוד כמה הצעות מחיר.

 

 

תודה!

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...