Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש לי הצעות לקיה פיקנו ולסוזוקי אלטו 6 כריות אוויר 2013 חדשות מהיבואן,

שתי ההצעות לרכב הידני 1000 סמ"ק וכוללות מרימי שמשות, קודן וחיישני רוורס.

 

קיה פיקנטו: 61,588 ש"ח.

סוקי אלטו: 56,000 ש"ח.

 

המחירים הם אחרי אגרות רישוי, מה אתם אומרים ההעצה הטובה ביותר?

חשוב לי מאוד צריכת הדלק, אבל אם ההפרש שולי אז זה לא משנה.

 

תודה מראש,

עומר.

פורסם

הפיקנטו עדיפה בכל אספקט למעט נושא של צריכת דלק.

היא מרגישה הרבה יותר רכב מאשר האלטו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תשמע אם אתה רוצה לחיות טוב אז עדיף לך פיקנטו

האלטו עם נראה לי 3 כוכבים בטיחות לעומת 4

הקיה יותר גדולה ואתה מרגיש גם יותר נוח לשבת בה מאשר האלטו.

הדבר היחידי זה שקיה עושה בערך 1:15 בדגם הידני

ו-1:13 באוטומט

האלטו 1:18

תאמין לי ה-50 שקל האלה בחודש לא יעשו אותך עשיר

קיצור לך על הפיקנטו

פורסם

לפי הביקורות שקראתי על הפיקנטו נשמע שהיא לא כל כך חסכונית(יחסית למכוניות מהקבוצה שלה),

חוץ מזה, מבחינת המחירים מה נראה כהצעה יותר משתלמת?האם שווה לי תוספת של כמעט 5 אלף?

פורסם

מצטרף לדעת כולם. האלטו מאד ספרטנית ,אבזור קמצני ומרגישה "לא שלמה " .הפיקנטו הרבה "יותר רכב".

אני מדבר מניסיון ,לאבא שלי הייתה אלטו והוא החליף לפיקנטו .בוא נגיד שהוא לא מחפש ברכב דבר פרט לאמינות וחסכון בדלק ועדיין הוא היה מבואס על האלטו שלא ממש הרגישה לו כמו רכב.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אני לי הרבה מה להוסיף

מחיר מצויין לשניהם

לי יש פיקנטו ידנית והיא באמת יותר אוטו ומאובזרת למידי

גם המינוס היחיד צויין לעיל - קצת פחות טוב מבחינת דלק

בהצלחה

פורסם

מצטרף לכל ההמלצות כאן.

פיקנטו יותר בטוחה, שקטה, מאובזרת, מרווחת ונוחה.

 

שווה את הפרש במחיר ובדלק.

 

אם צריכת דלק חשובה לך, אתה יכול להכניס למשוואה גם את התאומות סיטיגו-מיי.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

רק בשם הבטיחות, לא הייתי מתקרב לאלטו וגם לא לאייגו/107/C1. אם רוכשים רכב חדש ולא איזה רכב דל תקציב מחוסר ברירה, לא הייתי מתפשר על בטיחות. האלטו השיגה ציונים מבישים במונחים מודרניים.

 

ספארק, פיקנטו והצמד Mii/סיטיגו הרבה יותר בטוחות, מרווחות ומאובזרות. אין טעם להתפשר.

×
×
  • תוכן חדש...