Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אנחנו זוג צעיר כרגע ללא ילדים ,

מחליפים את הלנסר 2008 שמאוד אהבנו ושירתה אותה נאמנה...מכונית יחידה בבית .

 

אודה לעזרתכם,

במגרש בו קנינו את הלנסר 2008 שלנו , אנחנו עושים טרייד אין

יש לנו אפשרות לקחת או יונדאי I30 שנת 2011 עם 48,000 ק"מ

או מיצובישי לנסר שנת 2011 עם 64,000 ק"מ

לשתי המכוניות אני צריכה להוסיף סכום די זהה...

 

מה אתם אומרים ???

פורסם

I30 בלי לחשוב פעמיים - יותר בטיחותי וחסכוני, יותר מאובזר.

מבחינת אמינות שניהם יהיו אמינים.

ליונדאי גם ק"מ נמוך יותר כך שגם מהבחינה הזו העסקה נראית כדאית יותר.

פורסם

הבנתי ממספר אנשים ,(כממ ו מוסכניקים וכ'ו ) שלI30 יש בעיית בלאי קשה...

 

שמעת על זה משהו ?

פורסם
I30 בלי לחשוב פעמיים - יותר בטיחותי וחסכוני, יותר מאובזר.

מבחינת אמינות שניהם יהיו אמינים.

ליונדאי גם ק"מ נמוך יותר כך שגם מהבחינה הזו העסקה נראית כדאית יותר.

 

לשתיהן 5 כוכבים במבחן הריסוק אבל ללאנסר 7 כריות אויר אז אני לא יודע על סמך מה הקביעה.

 

אם אין תוכניות לילדים בשנים הקרובות למה שלא תחשבו על רכב קטן יותר כמו יונדאי I20, קיה ריו ודומתיהן.

 

מה התקציב הכולל?

פורסם

 

אם אין תוכניות לילדים בשנים הקרובות למה שלא תחשבו על רכב קטן יותר כמו יונדאי I20, קיה ריו ודומתיהן.

 

מה התקציב הכולל?

 

יש תוכניות לילדים , אפילו בשנה הקרובה , לכן אנחנו כן צריכים מכונית משפחתית...

על אחת כמה וכמה שרוב הנסיעות הן עירוניות וזו המכונית היחידה בבית .

 

מבחינת תוספת זה לא כל כך רלוונטי , כי קיבלנו הצעות מחיר לכמה מכוניות וכרגע אנחנו חושבים על אחת מהן .

 

ולכן אשמח לעצה איזו מכונית עדיפה .

מבחינת אמינות , נוחות נסיעה, צריכת דלק , האצה , חלפים וכו' .

 

תודה מראש

פורסם

היונדאי זריזה וחסכונית יותר.

המיצובישי נוחה ובעלת תא מטען גדול יותר.

מבחינת אמינות ליונדאי כמה בעיות קטנות ומעצבנות כמו יוניט ברקס שנוטה להתפגר - נורית ESP נדלקת בלוח שעונים, תיקון בפחות מ-100 ש"ח, ובעיה בידית הפתיחה של דלת הנהג שאצלי הוחלפה באחריות. אני בנוסף נהיניתי גם ממדחס מזגן שהחזיר נשמתו לבורא ותוקן באחריות וגם התחדשתי במצבר כשהאוטו היה בן שנתיים, גם כן באחריות.

את הלאנסר אני לא מכיר כל כך מקרוב. מה שכן לרוב היא נמכרת במחירים נמוכים משל היונדאי שנהינית מביקוש לא רע בשוק המשפחתיות המשומשות, אז קצת מוזר לי שהמחיר זהה.

פורסם

בנתיים I30 עולה על הלאנסר ברוב הפרמטרים

הדבר היחיד שמדאיג אותי זו האמינות של ה-I30 לעומת הלאנסר שאני יודעת שהיא מאוד אמינה...

 

אני אשמח לדעתכם ,

תודה.

פורסם

אינני יודע מה זה "רוב הפרמטרים". נאמר כאן שהלנסר אמינה יותר ובעלת תא מטען גדול יותר וכן שהיא בטוחה יותר (עוד כרית...).

יש עוד משהו. היתה לכם לנסר? יש לכם מוסך שאתם מכירים? גם זה ייתרון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אינני יודע מה זה "רוב הפרמטרים". נאמר כאן שהלנסר אמינה יותר ובעלת תא מטען גדול יותר וכן שהיא בטוחה יותר (עוד כרית...).

יש עוד משהו. היתה לכם לנסר? יש לכם מוסך שאתם מכירים? גם זה ייתרון.

 

אבל לקנות ממגרש?

נו באמת...אתם משקיעים כמה עשרות אלפי שקלים תקנו רכב נורמאלי.

לא קונים ממגרשים קטנים-רק אלבר,אויס,אל-דן ומגרשי הטרייד אין של היבואניות הגדולות!

 

האיכות חומרים בלאנסר מזעזעת,מרגיש כמו לגו-היונדאי איכותית יותר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אבל לקנות ממגרש?

נו באמת...אתם משקיעים כמה עשרות אלפי שקלים תקנו רכב נורמאלי.

לא קונים ממגרשים קטנים-רק אלבר,אויס,אל-דן ומגרשי הטרייד אין של היבואניות הגדולות!

 

האיכות חומרים בלאנסר מזעזעת,מרגיש כמו לגו-היונדאי איכותית יותר.

 

ראשית, שתי המכוניות הן ממגרש, לא רק הלנסר ואם היית קורא את הודעת הפתיחה, היית לומד שיש להם נסיון טוב עם המגרש הזה.

שנית, תואיל בטובך לספר על "איכות החומרים המזעזעת" ולהבהיר לאורך כמה קילומטרים נסיון יש לך עם רכב כזה?

בני, 104K ק"מ עם לנסר ושום קירקוש.

(לגבי היונדאי אין לי דיעה כי אין לי נסיון)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ראשית, שתי המכוניות הן ממגרש, לא רק הלנסר ואם היית קורא את הודעת הפתיחה, היית לומד שיש להם נסיון טוב עם המגרש הזה.

שנית, תואיל בטובך לספר על "איכות החומרים המזעזעת" ולהבהיר לאורך כמה קילומטרים נסיון יש לך עם רכב כזה?

בני, 104K ק"מ עם לנסר ושום קירקוש.

(לגבי היונדאי אין לי דיעה כי אין לי נסיון)

 

נסיון מנסיעות בודדות וזה משהו שמאוד הפריע לי,

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מניסיון שיש לנו עם אלפי רכבים כאלו ,מדובר ברכבים שמציגים רמת אמינות גבוהה עם עלויות אחזקה סבירות כאשר ה I30 קצת יותר זריזה מהלנסר ,אך הלנסר תהיה יותר מרווחת ,הק"מ של ה I30 בהחלט הופך אותה לאטרקטיבית במקרה הזה.

כדאי לקחת כל רכב לנסיעת מבחן ,תתרשמו ותראו לאיזה רכב אתם מתחברים יותר (מבחינת נוחות ,חווית נהיגה ,מרווח פנימי וכו...)

ואז קבלו החלטה.

 

בהצלחה

 

גיל

פורסם

איזה מנוע ורמת גימור היונדאי?

כנ"ל לגבי הלנסר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...