Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שלישי האחרון איזה מפגרת אחרת שרטה אותי עם הדלת שלה בחניה.

 

אתמול ביקשתי מהשכן שלי שמבין ומטפח את הרכב שלו עזרה אם יש לו איזה משהו נגד שריטות משהו שיסיר את הסימנים.

 

הוא העביר לי מטלית עם 2 חומרים שמיועדים לפוליש ווקס על הצבע.

 

היום אני מסתכל על האוטו אני רואה סימנים של הסמרטוט שהוא העביר ממש. ניסיתי לשטוף את זה במים וסבון - זה לא יורד.

 

מה אפשר לעשות? רק צביעה מחודשת של האיזור ?

 

אוף!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונות ושמות של החומרים יעזרו לנו לעזור לך. ככה אנחנו רק נזרוק הצעות באויר כמו השכן שלך ויווצר עוד נזק.

פורסם
תמונות ושמות של החומרים יעזרו לנו לעזור לך. ככה אנחנו רק נזרוק הצעות באויר כמו השכן שלך ויווצר עוד נזק.

היות והרכב שחור בתמונות מתקבלות השתקפויות ואני לא מצליח לצלם

פורסם

אני תומך במה שנאמר מעליי

לפחות שמות של החומרים, כי ככה אפשר לזרוק דעות/הצעות באוויר ללא שום תועלת.

פורסם

לדעתי הוא השתמש בפוליש גס ולכן אתה רואה סימן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם מדובר בחומרים שמיועדים לטיפול בצבע, אני לוקח את הסיכון ואומר לך שאתה יכול להרגע.

 

כנראה היישום היה לא טוב (וגם לא התאים) ונגרם פגם קל יחסית - לכן, רוב הסיכויים שברכב חדש יש מספיק טולרנס לתיקון שיעילים לחלוטין מהעין את המפגע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אם מדובר בחומרים שמיועדים לטיפול בצבע, אני לוקח את הסיכון ואומר לך שאתה יכול להרגע.

 

כנראה היישום היה לא טוב (וגם לא התאים) ונגרם פגם קל יחסית - לכן, רוב הסיכויים שברכב חדש יש מספיק טולרנס לתיקון שיעילים לחלוטין מהעין את המפגע.

היכן ואיך מומלץ באיזור הצפון ?

פורסם

חכה לחבר צפוני. אני לא מהאזור.

בכל אופן, אם תעלה תמונה זה יעזור - יתכן וזה משהו שתוכל באופן עצמאי להעלים.

יש סוכנויות רכב שבתקופה הראשונית יעשו לך תיקון חינם - אבל כדאי לדעת מי נוגע במכונית ומה הרמה שלו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
היי לכולם, תודה על הנכונות לעזור,

אני מצרף 3 תמונות מקווה שתוכלו לראות

תרגע! זה הולוגרמה או מארינג. חמש דקות עם אולטימט קומפאונד והכל נעלם.

להבא,נזק בלתי הפיך לצבע הוא נזק שעבר את שכבת הלקה וגם זה לא תמיד.

פורסם
היי לכולם, תודה על הנכונות לעזור,

אני מצרף 3 תמונות מקווה שתוכלו לראות

 

אתה ראית את הקווים האדומים שהשכן שלו עשה מסביב?

איך הוא יוריד את זה??

 

attachment.php?attachmentid=345635&stc=1&thumb=1&d=1373232116

 

אני במקומו הייתי דורש שיעברו לו עם טוש בצבע "מינוס אדום" - זה יכול לשפר קצת את המצב

 

:wink::-P

 

טוב בסדר, די עם הבדיחות ליום אחד.. תיכף מזמינים לי רופא (מהשרשור ליד)

פורסם
תרגע! זה הולוגרמה או מארינג. חמש דקות עם אולטימט קומפאונד והכל נעלם.

להבא,נזק בלתי הפיך לצבע הוא נזק שעבר את שכבת הלקה וגם זה לא תמיד.

גם את ה-רצף של השריטות עצמן ?

פורסם

גש למקום שנקרא קאר-ווש באזור התעשיה בצ'ק-פוסט (חפש בגוגל) ותראה להם את המצב.

לדעתי זה ייגמר בפוליש עדין+וקס לדלת במחיר סביר מאוד (דלת אחת לדעתי לא צריכה לעלות יותר מ-100 ש"ח, וגם זה הרבה).


×
×
  • תוכן חדש...