Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בסדר אם חזרת לשם כדי לראות את האחות, אין צורך להסתיר.

אני סליידיונר אולד פשן(עם מצת ),מספיק שהאגודל, האצבע וחצי אמה

תקינות ואתה בדרך לבלוז טהור.

Gn'f'R

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רופאה, והיא לא הייתה :wink:. האמת כשאני חושב על זה היה לי מזל, אתמול היו רק נשים בצוות, היום רובו גברי.

 

הלחץ שירד שיפר את המצב בהרבה, עוד לא נטלתי משככי כאבים היום, והצלחתי אפילו לארגן זקן צרפתי. אם הדוקטורית החמודה הייתה מקשיבה לשטויות שלי ומשאירה זנבות ארוכים יותר של חוטי התפירה היה לי זקן מפואר עכשיו :-D.

 

אני חושב להזמין סלייד ללפסטיל, הוא גדול יותר ומשופע, נראה לי שיהיה יותר נוח לאחיזה במצב הנוכחי. ואת זה לא תרצה לשמוע מגנאדי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

מה שבטוח(חוץ ממשקפי רוח )הוא שעשית לי חשק לנגן סליידים.

 

דרך אגב,עם כותרת פרובקטיבית כזו הייתי מצפה להכנס ומינימום לקרוא

על מישהו שביקר פרוקטולוג. נסחפת קצת-כולה פתחת לך את הצורה על האספלט.

Gn'f'R

פורסם

אם היית על אופנוע וממוגן כמו שצריך העניין אולי היה נסגר בכמה מכות יבשות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ערן, השכבתי את הגיטרה על הספה וניסיתי קצת סלייד. אני סופר אופטימי, אין לי ספק שמהר מאוד האצבעות יחזרו לתפקוד סביר ואוכל להמשיך להפריע לשכנים. בינתיים שמתי מולי את המפוחית בה אני מנסה לנגן כבר שנים בחוסר כישרון בולט. למעשה לקרוא לזה לנגן זה מוגזם מאוד, אני מצליח להשמיע צלילים ואפילו בלי לזייף (בדיחה לנשפני מפוחיות). אולי אצליח להשתפר בתקופה הזו.

 

אם היית על אופנוע וממוגן כמו שצריך העניין אולי היה נסגר בכמה מכות יבשות.

 

כנראה שזה נכון. אני מנסה לחשוב מה אעשה בעתיד על האופניים, אין לי רעיון טוב. כנראה שאעשה אותו דבר. את המכה בסנטר הייתי חוטף גם עם קסדת אופניים. את השבר אולי הייתי מונע באמצעות כפפות עם מיגון קשיח בכרית כף היד שהיה גורם ליד להחליק ולא להתעקם ולהשבר, אבל הן לא ממש פרקטיות לאופניים.

 

על אופנוע אני רוכב תמיד ממוגן לגמרי, ורוב הסיכויים שלא היה קורה כלום, אם בכלל הייתה מתרחשת החלקה (הרבה יותר אחיזה).

 

מסרגה זה ציוד חובה, אין לך מושג כמה זה מעצבן כשמגרד לך מתחת לגבס.

 

אוהו כמה שיש לי מושג, זו פעם שניה שאני שובר יד בקיץ. יש מסרגות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
אוהו כמה שיש לי מושג, זו פעם שניה שאני שובר יד בקיץ. יש מסרגות.

תודה לאל, ברוך השם, טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה ועוד שאר ברכות, בכל 31 השנים שבהן אני נמצא על כוכב הלכת הזה לא נפלה בחלקי הזכות להתגבס, כך שלדבר מניסיון אישי, לשמחתי, אני לא יכול.

מה שכן אני יכול לומר לך זה שפעם יצא לי לקרוא על דרך להקל על הגירודים האלה: קח את שואב האבק שלך, הרכב עליו את הפיה הצרה, דחוף אותה בין הגבס ליד שלך והפעל את המכשיר.

זרימת האויר שתיווצר אמורה להקל על תחושת הגירוד ולייבש את הזיעה.

 

החלמה מהירה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בוא נתחיל בקטנה:http://www.youtube.com/watch?v=aBLiM339O-0

אם הסתדרת עם זה אז נמשיך הלאה ל"בובת סמרטוט" של ג'ו פרי.

המשך רפואה שלמה!

Gn'f'R

פורסם

מגניב! מבטיח לעבוד על זה בקרוב. אולי אבקש מהמנתח שישאיר חלק מהפלטינה בחוץ, יהיה לי סלייד בילד אין.

 

משלם את המחיר אחרי יום של שאננות - הכאב נעלם כמעט לגמרי לאורך כל היום, לא נגעתי באופטלגין. הרגשתי טוב. נפגשתי עם מומחית כף יד שתטפל בי מעכשיו. כנראה שהמצב פחות חמור משחשבתי, יש סיכוי נמוך שלא אצטרך ניתוח. נמוך מאוד, אבל קיים. הרגשתי מעולה. חזרתי הביתה בערב מבסוט ולא כואב. זה היה זמני. מחכה להשפעה של האופטלגין.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי


×
×
  • תוכן חדש...