Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיזהר מהשאננות הזו. תמיד בערב באים הכאבים וכמה שהשתוללת יותר במשך היום כך הם חזקים יותר בלילה.

 

בלילה כדאי לעבור לנורופן שאולי פחות מהיר מאופטלגין נוזלי אבל מחזיק יותר זמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על ההמלצה נהג לילה, אנסה היום בערב. אני מנסה להימנע מערבוב של כדורים, יש נורופן, חשבתי שהאופטלגין יהיה חזק יותר.

 

אחרי עוד לילה קשה לפחות ישנתי כמה שעות, וקמתי לעוד יום עם כאב בעצימות נמוכה. רק שלא תשקע השמש...

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

עדכונים חמים - הכאב התייצב לרמה סבירה סה"כ, לא לוקח יותר משככי כאבים (להוציא וויסקי). מצליח לתפעל את רוב מטלות היומיום בצורה די טובה, זה מצויין לי, שונא לבקש עזרה.

הגבס בעיקר מציק, חם ומגרד. אני משתדל להישאר במזגן.

את התפרים הוציאו היום, וואלה חשבתי שיכאב יותר. האח אומר שהחתך החלים מצויין ושהדוקטורית החמודה עשתה אחלה עבודת תפירה. ידעתי שהיא משקיעה בי. את הזקן אגדל עוד קצת, לצערי.

 

החדשות הרעות - השבר לא יציב, הולכים לניתוח. זה יקרה בטח השבוע. יאללה נו, חוויה. בהרדמה מלאה עוד לא הייתי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
עזוב ניתוח, שמעת על שיטת העברת הכאב ממקום אחד למקום אחר?

 

יאללה סגור. אני בא מחר להעביר אליך את הכאב עם לום לברך, תתנחם בזה שהיד שלי לא כואבת מאוד.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

עדכון מצב (וזהירות ספויילר למירוץ המוטו GP):

 

הניתוח היה היום אחה"צ, סה"כ עבר בקלות ובהצלחה רבה לפי המנתחת. יש לי חתיכת מתכת די מרשימה בפנים, אולי מחר אסרוק תמונה.

התאוששתי מההרדמה די מהר ולרמה מפתיעה לפי הצוות, חזרתי הביתה בדיוק בזמן להכין קפה ולמצוא לינק לצפייה ישירה במירוץ המוטו GP בלגונה סקה. נמר המרקז הזה! מתחילת העונה היה ברור שהוא ייתן בראש, והילד לא מאכזב. שמח לראות גם את רוסי על הפודיום, עדיין מראה לצעירים מי הבוס. וכבוד גדול גם לבראדל, מגיע לו לגמרי המקום השני. דוגמא טובה לאיך לפעמים עבודה קשה עם הראש בקיר נותנת בראש לכישרונות מולדים (לא שחסר לו כישרון, אבל הוא לא מרקז).

 

אני? צף על גלי האופוריה של ההרדמה המקומית ומשככי הכאבים מהניתוח, אבל יודע טוב מאוד שהכאב מחכה מעבר לפינה.

שיבוא, יש לי ארסנל משככי כאבים ואני לא מפחד להשתמש בהם. חוץ מזה, אם לורנזו רוכב ככה אחרי שבר בעצם הבריח, ניתוח פלטינות, מירוץ שלושה ימים אחרי, סיום מדהים במקום שישי, התרסקות שבועיים אחרי, עיקום פלטינות, עוד ניתוח, חזרה להתחרות אחרי שבוע וחצי וסיום במקום 6 ועוד בלגונה סקה - אז גם אני אופטימי :)

 

מקווה להתעייף תיכף, מתאים לי דווקא לישון אבל ההרדמה הזו היא כמו שנ"ץ ארוך ולא מתוכנן - מי יכול להרדם עכשיו?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

ישנתי, קמתי, אכלתי, רבתי עם הוט - מרגיש מצויין. עוד לא הגעתי למשככי כאבים.

 

הנה פאר היצירה שנקראת גם פאביה, סליחה - פרק ידי השמאלי.

IMG_1622.jpg

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

הניתוח היה היום אחה"צ, סה"כ עבר בקלות ובהצלחה רבה לפי המנתחת. יש לי חתיכת מתכת די מרשימה בפנים, אולי מחר אסרוק תמונה.

התאוששתי מההרדמה די מהר ולרמה מפתיעה לפי הצוות, חזרתי הביתה בדיוק בזמן להכין קפה ולמצוא לינק לצפייה ישירה במירוץ המוטו GP בלגונה סקה. נמר המרקז הזה! מתחילת העונה היה ברור שהוא ייתן בראש, והילד לא מאכזב. שמח לראות גם את רוסי על הפודיום, עדיין מראה לצעירים מי הבוס. וכבוד גדול גם לבראדל, מגיע לו לגמרי המקום השני. דוגמא טובה לאיך לפעמים עבודה קשה עם הראש בקיר נותנת בראש לכישרונות מולדים (לא שחסר לו כישרון, אבל הוא לא מרקז).

 

לי עדיין קשה לצפות אחרי אנדראה אנטונלי.

פעם בכמה זמן, כשהתאונות האלו מתרחשות, אתה נזכר כמה זה מסוכן.

 

שתהיה לך החלמה מהירה. המפתח שוודי הזה בתוך היד שלך, קבוע?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ישנתי, קמתי, אכלתי, רבתי עם הוט - מרגיש מצויין. עוד לא הגעתי למשככי כאבים.

 

הנה פאר היצירה שנקראת גם פאביה, סליחה - פרק ידי השמאלי.

 

אני לא רופא אבל בקונסטרוקציות, ברגים ודיבלים אני מבין. לא נראית עבודה מי יודע מה.

 

בסוף עשית עם טשטוש והרדמה מקומית או עם הרדמה כללית?

 

הכאבים אחרי ניתוח מגיעים לשיאם יום אחרי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לי עדיין קשה לצפות אחרי אנדראה אנטונלי.

פעם בכמה זמן, כשהתאונות האלו מתרחשות, אתה נזכר כמה זה מסוכן.

 

שתהיה לך החלמה מהירה. המפתח שוודי הזה בתוך היד שלך, קבוע?

 

בהחלט תאונה מזעזעת. לצערנו הן ימשיכו לקרות, באופנועים, מכוניות ובכל ספורט בו דוחפים לקצה. החבר'ה על הפודיום אתמול לא קפצו משמחה ולא השפריצו שמפניה, לאות כבוד, זה היה בעיני מאוד במקום. אבל בסוף - ההצגה חייבת להימשך, יחד עם כבוד הרוכב ז"ל ומשפחתו.

 

השוודי הזה קבוע, חבל שאי אפשר היה להשאיר קצה בולט בחוץ שייתן משמעות חדשה למושג מולטי טול.

 

נהג לילה - הרדמה מלאה, התאוששתי ממנה מהר ובקלות בניגוד לכל סיפורי הזוועה ששמעתי. הופתעתי.

אני מקווה שאתה צוחק בנוגע לפסגת היצירה ההנדסית הזו, כן? אחרת אני אאלץ לבחון עליך ראשון את התיאוריה המופרכת שלי, הטוענת שתוך חודש חודשיים יש לי שמאלית רוצחת.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

[quote=אנלוגי;3991524

הנה פאר היצירה שנקראת גם פאביה, סליחה - פרק ידי השמאלי.

 

ממש וולברין...

 

רפואה שלמה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
בהחלט תאונה מזעזעת. לצערנו הן ימשיכו לקרות, באופנועים, מכוניות ובכל ספורט בו דוחפים לקצה. החבר'ה על הפודיום אתמול לא קפצו משמחה ולא השפריצו שמפניה, לאות כבוד, זה היה בעיני מאוד במקום. אבל בסוף - ההצגה חייבת להימשך, יחד עם כבוד הרוכב ז"ל ומשפחתו.

 

השוודי הזה קבוע, חבל שאי אפשר היה להשאיר קצה בולט בחוץ שייתן משמעות חדשה למושג מולטי טול.

 

נהג לילה - הרדמה מלאה, התאוששתי ממנה מהר ובקלות בניגוד לכל סיפורי הזוועה ששמעתי. הופתעתי.

אני מקווה שאתה צוחק בנוגע לפסגת היצירה ההנדסית הזו, כן? אחרת אני אאלץ לבחון עליך ראשון את התיאוריה המופרכת שלי, הטוענת שתוך חודש חודשיים יש לי שמאלית רוצחת.

 

 

 

תיזהר. פעם הבאה שתדפוק ככה את היד במקום ללכת לקצב תצטרך ללכת לפחח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...