Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה אורנג' בתחפושת...

 

מבחינת קליטה

מבחינת מהירות גלישה

ומבחינת תמכה במכשירים.

 

הקטע היחיד שזה מותג "LOW COST" אז הם מרשים לעצמם לתמחר את זה בזול יותר ממה שהם נותנים ללקוחות הרגילים שלהם.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

תודה.

ההפרש במחיר משמעותי - 59 שקליןם לחודש למשך חצי שנה לחבילה ללא הגבלה + 3GB.

היום עוד אפשר להצטרף ולקבל את כרטיס הסים בחינם. מחר הוא כבר יעלה 50 שקלים.

 

כדאי?

פורסם

אני אישית סולד מלשלם לאורנג'.

אז אני עברתי לרמי לוי.

 

כעקרון יש לנו בבית שני מכשירים ברשת שלהם, ואין לאף אחד תלונות.

 

תעשה סקר שוק, תראה מי נותן הצעה הכי זול ולך על זה.

לא מתאים לך אחרי שבוע?

תנייד לחברה אחרת.

ממש אמריקה!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

יש לחברה שלי קן שלהם כחצי שנה כבר,אין שום בעיות בכלל.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

קיבלתי הצעה טובה יותר מגולן טלקום, התקשרתי 3 פעמים ל012 מובייל לדעת האם הם יכולים לתת לי מחיר טוב יותר, המבצע שנגמר לפני חודש שהכל ללא הגבלה ב44 לחודש למשך חצי שנה. לא היה מענה, שיחה ראשונה 68 דקות, השיחה נותקה מצידם. שיחה שנייה, 49 דקות השיחה נותקה מצידי. שיחה שלישית, 72 דקות השיחה נותקה מצידם. פשוט גועל נפש של שירות.

פורסם

אני מחזיק שני קוים ב-012 מובייל מזה כ-4 חודשים, מרוצה מהקליטה (כפי שאני מרוצה מאורנג' כבר די הרבה שנים).

נזקקתי לשירות הצ'אט בתחילה כאשר היתה לי בעיה בניוד - נפתרה בקלות.

שני הקוים נוידו מגולן לאחר שהשירות הטלפוני היה קשה מאד להשגה, וגם כאשר הושג לא סייעו לי לפתור בעיות טכניות (ניוקי שיחת בתדירות גבוהה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני העברתי שני קוים ליופון (מפעיל וירטואלי על אוראנג'). בינתיים מרוצה.

 

הסיבה שבחרתי דווקא בהם היא שירות לקוחות אנושי ולא צ'אט/מייל/נחזור אליך/לא בז שלנו לענות לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

התשתית של אורנג ככה שלא צריכה להיות בעיה

 

מה שכן, השירות לקוחות שלהם גרוע , מאוד גרוע , קשה מאוד לתפוס אותם

 

תכנס לדף שלהם בפייסבוק ותראה את התגובות שאנשים רשמו.

 

לי אישית לקח כמעט יומיים לתפוס אותם.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הרבה אנשים טוענים ששירות הלקוחות של סלקום גרוע. אני לקוח שלהם כבר המון שנים ובכמה פעמים שכן הייתי צריך שירות ענו לי די מהר.

פורסם
תודה.

ההפרש במחיר משמעותי - 59 שקליןם לחודש למשך חצי שנה לחבילה ללא הגבלה + 3GB.

היום עוד אפשר להצטרף ולקבל את כרטיס הסים בחינם. מחר הוא כבר יעלה 50 שקלים.

 

כדאי?

 

אין שום בעיות, אני הצטרפתי השבוע.

אם אתה לא צריך להתקשר לחו"ל תיקח את החבילה של 49 ש"ח ו-1 GIGA ואחרי זה פשוט מעטים לך את הגלישה.

זה מה שאני עשיתי בכל אופן + שליח עם סים עד הבית חינם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אז זהו שאני לא טוען,

 

הייתי לקוח שלהם עד לפני חודש.....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

בדיוק דיברתי איתם, מחר אני אנייד 5 קווים מאורנג׳ יש למישהו איזה שהן הערות או הצעות? איך גולן, יו, רמי לוי והוט מובייל ביחס אליהם?

פורסם

012=אורנג'.

עברתי אליהים אחרי שקניתי סים בגורפון. עלות חודשית של 44 ש"ח לחצי שנה שאחריה המחיר עולה ל98 ש"ח.

בנתיים (חודש +) מרוצה.


×
×
  • תוכן חדש...