Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאמי - בקשה, פרט באיזה בעיות נתקלת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא להודיע לאורנג' דבר

אם תודיע לאורנג' תאבד את המספר.

הניוד מבוצע באחריות החברה הקולטת. במקרה שלך זו מדובר באותה חברה, כך שלא צריכה להיות בעיה.

לגבי זמן הניוד - עד לאחרונה היה 3 שעות, כעת קוצב, דומני לחצי שעה (אבל איני בטח מתי ההוראה נכנסת לתוקף). ניודים שיבוצעו לקראת סיום שעות הפעילות (דומני 21:00) מבוצעים למחרת בבוקר.

אם יש לך שני מכשירי סלולר אני ממליץ לך להכניס את שני הכרטיסים, ולבדוק מדי פעם איזה מהם פעיל. בד"כ עם ביצוע הניוד תקבל ברכת ברוך הבא בצורת SMS שישלח לסים החדש.

 

תודה רבה, רעיון מעולה. אכן יש לי שני מכשירים ואני אדליק את שניהם שכל אחד מכיל סים אחר.

 

במידה והתניידת, אין לך על מה לדבר עם אורנג'. הניתוק יתבצע אוטומטית ותקבל על כך הודעה בדואר. אם רכשת מאורנג' מכשיר בזמנו בתשלומים, אז הם ימשיכו לרדת במקביל מול אורנג'.

 

זאת הסיבה בדיוק מדוע הייתי פראייר במשך כמה חודשים והמשכתי לשלם להם 140 שקלים בחודש כי הייתי צריך להגיע למיכסה מינימאלית על מנת לקבל זיכוי עבור המכשיר. עכשיו שהתשלומים עבור המכשיר נגמרו אני חופשי ועובר לחברה אחרת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
סאמי - בקשה, פרט באיזה בעיות נתקלת.
הזמנתי כלפני חודש 4 קווים, 3 סימים רגיל ו1 מיקרו, סיכמנו שלמחרת אקבל אותם, במציאות קיבלתי את רק אחרי 3 ימים, דיברתי וצעקתי (אז בהזמנה עדיין יש כאילו עם מי לדבר)אבל הכל לקיר, סוף סוף כשזה הגיע, הכל היה בתכנית ללא הגבלה גם לחו"ל, המיקרו בכלל לא עבד, וסים אחד רגיל לא עבד לחו"ל, מנסה להתקשר לטכני, התברר שאין טלפון, רק דרך הצ'יט, אז התקשרתי דרך הצ'יט אתה חייב להיות צמוד למחשב כל הזמן עד שהם יענה, שזה יכול לקחת חצי שעה, (לא כמו בטלפון שבנתיים אתה יכול להסתובב ולעבוד), מחכה מחכה , רק לרגע הלכתי, חוזר ,פספסתי כבר מנותק, מתחיל עוד פעם, עד שבסוף הצלחתי להתכתב עם מישהו, ואמרו שפתחו הסים לחו"ל וגם הסים השני צריך לעבוד אבל רק אחרי 20 דקות, ככה שאין אפשרות לבדוק על המקום, וכמובן ששום דבר לא עבד, וככה התחיל הסיפור עוד הפעם, ועוד כמה שעות ביזבזתי, ולסיום אותו תוצאה מהקודם, (עד שכבר הישגתי מספר שכן אפשר לדבר עם מישהו, אז אומרים שם "שזמן המתנה הוא 125 דקות" וכמובן אחרי כ30 דקות מתנתק פתאומי) וכו' וכו' , זה רק בקיצור מה שעבר עלי.

ולסיום ניתקתי כל הקווים, וכמובן ששילמתי על הכל מחיר מלא כולל הסימים, למרות שהעיקר השימוש שבשביל זה הזמנתי, הוא לשיחול לחו"ל, וגם סים אחד בכלל לא עבד, אבל לא שווה לבזבז עוד כמה שעות, והרבה עצבים, בשביל השקלים האלה, אבל הלקח למדתי.

פורסם

לאחרונה ההורים שלי החליטו שהם מתניידים מאורנג'. היות ואני הטכנופיל של המשפחה הוטלה המשימה עליי.

יום חמישי בערב: כניסה לאתר - "מבצע סים חינם" - מגניב, נתחבר.

לוחץ על מה שצריך - ומהר מאוד מגיע למסך תשלום על כרטיסי הסים (שניים) - רגע, אבל אמרו חינם. :|

"לעזרה בצטרפות, חייגו *משהו משהו" - מחייג - "אנא השאר מספר טלפון ונחזור אלייך בהקדם" - אוקיי.

מקיש - "תודה, נציג יצור איתך קשר בהקדם" - ניתוק.

 

יום שישי בבוקר: לא התקשרו עדיין, מוזר, ננסה שוב - "אנא השאר מספר טלפון..." - אבל השארתי כבר :x נו מילא, משאיר שוב.

 

יום ראשון, 9 בערב: שיחה ממספר חסום, אני בשיעור, אבל עונה בכל זאת, יכול להיות צו 8.

לא צו 8.

"שלום מדברים מ012, התקשרת?"

"כן, אבל אני לא יכול לדבר כרגע.."

"כן כן, בסדר" קוטע אותי הנציג חסר הסבלנות

אני ממשיך את המשפט "תוכל להתקשר...?"

"כן כן. בסדר" מסתבר שהנציג קורא מחשבות, אבל ננסה בכל זאת

"תוכל להתקשר אליי מחר בבוקר?"

"כן כן, בטח. רשמתי לי, ברור" הוא ירה מבלי לאמת ולו פרט מידע אחד.

 

יום שני, 2 בלילה: אני עדיין מחכה. ותוך כדי חיכויים, אני תוהה לעצמי אם זה השירות שהם נותנים לאנשים שרוצים לשלם להם כסף, איזה שירות מקבלים אנשים שכבר משלמים להם כסף, או רחמנא ליצלן, רוצים להפסיק לשלם להם כסף?

 

מיותר לציין שמספר טלפון של שירות לקוחות לא מצאתי באתר וה"צ'אט" עם נציג "חי" "אונליין" שלהם מפנה אותי ל"מחולל תשובות אוטומטיות" לא "חי" ולא "אונליין" בכלל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לכל מי שמשתמש ביו-פון, משיטוט קצר בתנאים שלהם לפני מספר חודשים גיליתי שבסיום נפח הגלישה הכלול בחבילה מחוייבים בעלות נוספת, ולא מאטים את המהירות, כנהוג בחברות האחרות. חשוב לוודא.

 

זה הטה את הכף עבורי לכיוון 012.

אני משתמש גולן מרוצה לשעבר שסבל מבעיות קליטה בחיפה. אך בעיקר - במקום העבודה שלי הסכם עם אורנג' אז כל המתחם מרושת במגברים.

 

אתה בוחר אם לחסום או לשלם בשיחת טלפון אחת למוקד שירות הלקוחות (שעונה מהר יחסית). אצלי שני הקוים עם חבילה מורחבת ל 3 ג'יגה ועם חסימה בסיום החבילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ביום חמישי בלילה אני נרשמתי לתוכנית של ה 49 שקלים שזה דיבור ללא הגבלה פלוס גלישה של 1 גיגה. אחרי חצי שנה זה יהפוך ל 89 שקלים. גיסי נרשם לשני מכשירים. הדיל היה סים חינם פלוס משלוח חינם בדואר או על ידי שליח. גיסי בחר באופציה של שליח ונאמר לו באתר שהשליח יופיע ביום ראשון בשעות 8:30-12:30 (אם אינני טועה) ואכן ביום ראשון ב 8:30 השליח הופיע אצלם. שני הסלוררים עובדים בסדר. אני כאמור הזמנתי גם כן באותו זמן ובחרתי באופצית דואר רשום. היום הסים הגיע לתיבת הדואר שלי. עדיין לא הפעלתי את הסלולרי.

שאלה, מיכוון שפעם ראשונה שאני עובר חברה (הייתי כבול לאורנג' במשך 3 שנים כי היו לי התחיבויות על המכשיר), האם אני צריך להודיע לאורנג' שעזבתי אותם?

 

מסתבר שכגודל התקוות גודל האכזבות. גיסי רוצה כבר לעבור למישהו אחר. יש בעייה שאי אפשר לגלוש באינטרנט שלהם ואין עם מי לדבר. לא טלפון, לא פייסבוק ולא נעליים. הוא כרגע מברר מה התנאים בחברות אחרות. אני עדיין נמצא אצל אורנג' ולא הפעלתי עדיין את הסים החדש. אני גם אברר ואבדוק מה אחרים נותנים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

הפלא ופלא. המודעה הבאה הופיעה לי בתור פרסומת כאן באתר למעלה. על כל פנים, עושה רושם שמדובר בדיל יותר טוב.

 

https://www.hotmobile.co.il/programs/Pages/mobileplus.aspx?gclid=CLfywfPZkbgCFQMd3godGjgA4A

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

קרוב לודאי שיש לו בעיה בהגדרת APN. שינסה לפי ההוראות שלהלן.

מבחינת רשת - יש לי קו בהוט שמשמש אותי לשיחות בלבד ופועל היטב, אבל לא התנסיתי בגלישה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...