Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם גיליתי את זה אבל אני מיישם עבודות דיטיילינג יסודיות ביער בן שמן

במקום קבוע. אין כמעט תנועה שם ואני מוסתר בתוך סבך עצים מוצל.

אולי לא אידאלי אבל זה מה שיש.

 

מעבר לזה אתה חייב לפנות מעט זמן ליישם את כל התהליך במלאו -לא מומלץ ליישם פוליש ללא אוטם צבע אחריו

פלסטלינה אין בעיה. (יישמתי פוליש 3 שבועות אחרי פלסטלינה מסיבות שונות)

פורסם

יער בן שמן ? יש מים ? שאתה יוצא משהם האוטו לא מטונף שוב ?

(תכל'ס, גאוני, אין אנשים, יש שקט, יש נוף ואוויר טוב)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

מגיע לשם אחרי ניקוי יסודי בבית בשעות הבוקר המוקדמות -5:00 בבוקר למשל.

כמובן מעביר QD לפני.

מעבר לזה יש מקומות עם מים/ברזים- אבל אלו בדרך כלל מקומות עמוסים.

 

מצחיק שפעם הייתי הולך לשם למטרות אחרות...היום זהו מקום נוח מבחינתי לעשות טיפולים

עשרות רכבים כבר יישמתי שם -חברים "נודניקים" מבקשים אז מה אני אגיד להם?

פורסם
מגיע לשם אחרי ניקוי יסודי בבית בשעות הבוקר המוקדמות -5:00 בבוקר למשל.

כמובן מעביר QD לפני.

מעבר לזה יש מקומות עם מים/ברזים- אבל אלו בדרך כלל מקומות עמוסים.

 

מצחיק שפעם הייתי הולך לשם למטרות אחרות...היום זהו מקום נוח מבחינתי לעשות טיפולים

עשרות רכבים כבר יישמתי שם -חברים "נודניקים" מבקשים אז מה אני אגיד להם?

 

בהחלט מקום נחמד לעשות טיפולים.

 

rupni בעזרת כמה גלונים של 5 ליטר אתה מסדר לך מים בתא המטען ואתה מסודר מעל ומעבר.

מלא פעמים נאלצתי לשטוף במקומות מאולתרים, דאגתי להביא מראש כמה גלונים נחמדים ותמיד נשאר לי מים לפעם הבאה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יש כל כך הרבה מקומות שהייתי מאלתר שם ניקיון שלא נעים אפילו להזכיר אותם. (שמור רק לחולים שביננו)

אגב יש לי דלי מים ריק באוטו תמיד.

פורסם

[quote=yogev20;3957981

 

מעבר לזה אתה חייב לפנות מעט זמן ליישם את כל התהליך במלאו -לא מומלץ ליישם פוליש ללא אוטם צבע אחריו

פלסטלינה אין בעיה. (יישמתי פוליש 3 שבועות אחרי פלסטלינה מסיבות שונות)

 

מה לעשות שהזמן מוגבל (בשעות הבוקר) בשביל לעשות את כול הטיפול, בערב חשוך ולא פרקטי.

שטויות , כבר מה שייצא , יצא .

פורסם

בסוף יהיה מפגש ביער בן שמן. :-D

מה אתה אומר רופני?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

הבעיה בארץ זה שאחרי שעתיים הרכב מתחיל להתכסות באבק או לחות. לפעמים ביחד. אם מחלקים את העבודה לימים לא כדאי לשטוף את הרכב כל יום לפני תחילת העבודה?

ופוליש ביום? אולי עם כלי חשמלי. ידני זה יקח 10 שעות לפוליש סביר (מכול הדברים שאני לא יודע על דיטיילינג- דווקא בפוליש של צבע אני מבין קצת :) )

במיוחד אם עושים כמה רמות.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

היי

אני לא יודע איפה אתה גר אבל גם אצלי התאורת רחוב הייתה מקולקלת התקשרתי לעירייה ואמרתי שזה מקולקל

באו וסדרו זה דבר אחד

עם אין לך מספיק אור ואתה גר קומת קרקע יש פרוזק טור של מטאלייק זה נקרא וזה אור קר ולבן אתה כבר

עם תתחיל ב17:45

אתה תסיים אפילו ב8:30 בערך יש לך 3 שעות

אבל הבעיה זה אנשים עוברים מכוניות עוברות אנשים מסתכלים ילדים עוברים עם אופניים דורכים לך על השתחים

שכנים זורקים הערות זה פח על 4 גלגלים מה אתה עושה או תעשה לי גם יכול להגיע למצב של ונדליזם אצלי זה הגיעה למצבים האלה למשל ילד רץ ובעט בשפריצר היקר והמיוחד שלי ושבר אותו ליד האבא בכוונה אבל אין לי מה לעשות אני לא שוטף את האוטו כ״כ לא מבריק אותו שטיפה רק עם מים שלא יבריק אני אוסף כסף אני בקרוב בונה חנייה פרטית

כול דברי נאמרו מנסיון לכן עדיף לך ללכת לחבר או מישהו שיש לו חניה או איזה גן או פארק שם תענוג

בהצלחה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

×
×
  • תוכן חדש...