Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מחפש לאשתי סיאט קורדובה.

התקציב הוא מאוד מוגבל (התחלנו ב5 ועלינו ל 12 ).

 

ממליץ לכם לעשות רוורס ולבוא לראות את האקסנט שאני מוכר ב-6.

העודף יכסה לכם את כל ההפתעות האפשריות, גם אם תהיינה כאלה.

 

נכון להיום, אני לא מכיר עוד רכב שנותן תמורה כ"כ טובה לכסף מבחינת עלויות אחזקה וחלפים.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם בעל הרכב אומר שרכב מושלם,אני כן מצפה שהוא יהיה מושלם. אם הוא אומר שאין מכות ושיפשופים אז כן אני מצפה לא יהיו. ואם הוא אומר שהמנוע תקין אז אני מצפה שככה הוא יהיה! תפתח את הקלפים ואז לא יהיו הפתעות.מצאתי פסאט ידנית והפעם המוכר פתח את כל הקלפים ונתן לי תקווה שאולי מחר יהיה לאישתי רכב.

אני לא מצפה מרכב ישן שיהיה חדש אבל אני כן מצפה שיהיה שמור כמו שהם טוענים.

אני מחפש VAG כי אותם אני מכיר יותר טוב מהשאר לגבי בעיות ועלויות תיקון.

פורסם
אני מחפש רכב לאשתי והרכבים שבדקתי רובם יד 2 כולם מספרים על ספר רכב,טיפולים בזמן ללא תאונות פשוט רכב במצב חדש.

אני אומר להם שאני בא מרחוק מאוד אז חבל שאני אבוא סתם אם הרכב הוא לא כזה.

היום נסעתי כמעט שעתיים לראות רכב,הצבע שרוף,יש מכות ושיפשופים ברכב, מנוע דופק והרכב רשום בכלל על איזה רוסי אחד ומי

מחלק גדול של השקרים אפשר להימנע די בקלות.

1. בכל מקרה דרוש לקבל צילום של הרשיון (פקס או דוא"ל). כך תראה אם הרכב באמת יד ראשונה, מה הק"מ שרשמו בטסט האחרון, האם הרכב משועבד (לא בטוח ב100%), האם היד ה1 היא ליסינג \השכרה, צבע הרכב.

 

2. אם המוכר טוען לספר טיפולים, שיצלם וישלח לך את הקבלות.

 

תצא מהבית רק אחרי שתראה את הנירות האלה.

 

הנסיון שלי הוא שרוב המוכרים לא רוצים לשלוח לך את הנירות, ותמיד יש לכך תירוץ מקורי. לא נורא, עדיף להפסיד רכב טוב לעיתים נדירות מאשר לבוא מרחוק וליפול על מוכר שקרן.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם
אם בעל הרכב אומר שרכב מושלם,אני כן מצפה שהוא יהיה מושלם.

רכב מושלם, הוא מתכוון שיש את כל המכלולים: 4 גלגלים, דלתות, מכסה מנוע, מנוע, גיר וכד.

 

אם הוא אומר שאין מכות ושיפשופים אז כן אני מצפה לא יהיו.

אין מכות הוא מתכוון שהרכב לא ניראה כמו בננה.

 

ואם הוא אומר שהמנוע תקין אז אני מצפה שככה הוא יהיה!

הוא לא מכונאי, הוא חושב אם מניע אז תקין.

 

כניראה אתה לא דובר את אותה שפה בה מדברים מוכרים. כמו שכבר אמרו, צריך לתאם ציפיות ולהבים שבתקציב מוגבל הרכב לא יהיה חדש.

 

תצא מהבית רק אחרי שתראה את הנירות האלה.

יהודה, עם דרישות כמו שלך הבחור צריך לפחות תקציב של 65K לרכב. סיבה שרכב עולה 5K זה לא רק בגלל שבשנתון מופיע מספר אחר, אלא בגלל מצב הרכב ובלאי טבעי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

1. בכל מקרה דרוש לקבל צילום של הרשיון (פקס או דוא"ל). כך תראה אם הרכב באמת יד ראשונה, מה הק"מ שרשמו בטסט האחרון, האם הרכב משועבד (לא בטוח ב100%), האם היד ה1 היא ליסינג \השכרה, צבע הרכב.

 

2. אם המוכר טוען לספר טיפולים, שיצלם וישלח לך את הקבלות.

 

תצא מהבית רק אחרי שתראה את הנירות האלה.

 

אל תיתן עצות שאין להן אחיזה במציאות, אף מוכר בעולם לא יקח רשיונות רכב וישלח לך בפקס/מייל סתם ככה.

 

לא קרה וגם לא יקרה ואם יקרה, לא מומלץ לקנות ממנו כי הוא ככל הנראה כל כך אידיוט, שבטח במוסך הוא משלם בלי שטורחים בכלל לטפל ברכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מחלק גדול של השקרים אפשר להימנע די בקלות.

1. בכל מקרה דרוש לקבל צילום של הרשיון (פקס או דוא"ל). כך תראה אם הרכב באמת יד ראשונה, מה הק"מ שרשמו בטסט האחרון, האם הרכב משועבד (לא בטוח ב100%), האם היד ה1 היא ליסינג \השכרה, צבע הרכב.

 

2. אם המוכר טוען לספר טיפולים, שיצלם וישלח לך את הקבלות.

 

תצא מהבית רק אחרי שתראה את הנירות האלה.

 

הנסיון שלי הוא שרוב המוכרים לא רוצים לשלוח לך את הנירות, ותמיד יש לכך תירוץ מקורי. לא נורא, עדיף להפסיד רכב טוב לעיתים נדירות מאשר לבוא מרחוק וליפול על מוכר שקרן.

 

בהצלחה

 

יהודה

 

לא נסחפת בכלל ידידי, באמת אתה חושב שאני אתחיל לשבת עכשיו כמו איזו פקידה כדי לסרוק ולשלוח לך כל חשבונית על כל דבר שבוצע ברכב?

 

אין סיכוי בעולם.

 

עסקה בנויה על אינטגריטי, אני יודע שאני אומר 100% אמת בנוגע למצב הרכב, אני מצפה מרוכש פוטנציאלי שמתעניין ברכב לבוא ולראות אותו לפני שהוא מתחיל לאכול לי את המוח עם דרישות ובקשות הזויות.

 

לא מתאים לו?

 

לבריאות חביבי, יבוא קונה אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא נסחפת בכלל ידידי, באמת אתה חושב שאני אתחיל לשבת עכשיו כמו איזו פקידה כדי לסרוק ולשלוח לך כל חשבונית על כל דבר שבוצע ברכב?

 

אין סיכוי בעולם.

 

עסקה בנויה על אינטגריטי, אני יודע שאני אומר 100% אמת בנוגע למצב הרכב, אני מצפה מרוכש פוטנציאלי שמתעניין ברכב לבוא ולראות אותו לפני שהוא מתחיל לאכול לי את המוח עם דרישות ובקשות הזויות.

 

לא מתאים לו?

 

לבריאות חביבי, יבוא קונה אחר.

מסכים,

יתרה מזאת אפשר להריח סוחר מקילומטר,וסתם חרטטן כבר בטלפן אפשר ללמוד הרבה על הבן אדם ועל הרכב.

Porsche 944 turbo

פורסם

אני אלך איתך עוד צעד, בהרבה מקרים מספיק לקרוא את הודעת המכירה כדי להבין אם מדובר במישהו שהוא "אוהב רכב" למישהו שהוא סוחר או חרטטן.

 

כשפרסמתי מודעת מכירה ל-2 הרכבים שמכרתי בעבר גוללתי בהודעה בקצרה את היסטוריית הטיפולים של הרכב, הדגשתי שיש חשבוניות שגם ימסרו לרוכש הרכב לצורך המשך מעקב ועוד אינפורמציה רלוונטית.

 

אודה ואומר שנתון אחד בלבד לא ציינתי במודעות המכירה (אך לשניה לא הסתרתי בשיחת הטלפון)- מספר הידיים.

 

ב-2 המקרים היה מדובר ביד גבוהה (הייתי יד 5 ב-2 הרכבים), לצערי נתון כזה במודעת מכירה מפחיד קונים פוטנציאלים שבטוחים ש"הנה, זה רכב בעייתי".

 

ב-2 הרכבים הבנאדם הראשון שבא לראות את הרכב קנה אותו ללא בדיקה וללא מיקוח על המחיר שהיה גבוה ממחיר השוק המבוקש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הנסיון שלי הוא שרוב המוכרים לא רוצים לשלוח לך את הנירות, ותמיד יש לכך תירוץ מקורי. לא נורא, עדיף להפסיד רכב טוב לעיתים נדירות מאשר לבוא מרחוק וליפול על מוכר שקרן.

 

תגיד לי שהיה מישהו אחד שכן שלח לך. תגיד לי שאתה אמיתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני יכול להעיד על זה מצד שני,

אני מפרסם תקופה ארוכה את הקליאו שלי למכירה,

ציינתי במודעה הכל, גם האמת המרה, הוספתי בדיקה שעשיתי וקבלות על הטיפול הכי חשוב באוטו הזה.

 

מספר הטלפונים שקיבלתי אפשר לספור על יד אחת.

 

כנראה עדיף להיתמם ולא למסור שום מידע (כך כנראה נמכרה לה השבוע קליאו שפעמיים ירדה מהכביש, במחיר גבוה ממחיר השוק).

 

רשמת את המילים "קצה שלדה". זאת הסיבה למה אף אחד לא מתקשר.

פורסם
אני מחפש VAG כי אותם אני מכיר יותר טוב מהשאר לגבי בעיות ועלויות תיקון.

 

אשמח אם תוכל לפרט קצת על העלויות שאשכרה מובילות אותך לרצות עוד רכב כזה. (מילא שיקולים כמו נוחות או יופי, אבל עלויות תיקון?)

 

מנסיון עם הטולדו שלי והגולף של אחותי, אין בכלל מה להשוות את עלויות האחזקה ב-VAG מול היפניות והקוריאניות, אפילו דרך מוסך רון. בכסף שעולה טיפול מלא בסובארו אפשר לקנות בערך פלאג וחצי בפולקסוואגן. חלקי פלסטיק שקונים ביונדאי שופ ב-13 שקל עולים 150 באיביי לסיאט שלי.

 

 

מחלק גדול של השקרים אפשר להימנע די בקלות.

1. בכל מקרה דרוש לקבל צילום של הרשיון (פקס או דוא"ל). כך תראה אם הרכב באמת יד ראשונה, מה הק"מ שרשמו בטסט האחרון, האם הרכב משועבד (לא בטוח ב100%), האם היד ה1 היא ליסינג \השכרה, צבע הרכב.

 

2. אם המוכר טוען לספר טיפולים, שיצלם וישלח לך את הקבלות.

 

תצא מהבית רק אחרי שתראה את הנירות האלה.

 

הנסיון שלי הוא שרוב המוכרים לא רוצים לשלוח לך את הנירות, ותמיד יש לכך תירוץ מקורי. לא נורא, עדיף להפסיד רכב טוב לעיתים נדירות מאשר לבוא מרחוק וליפול על מוכר שקרן.

 

ועל כך נאמר: כלבתא, במטותא. :shock:

פורסם
רשמת את המילים "קצה שלדה". זאת הסיבה למה אף אחד לא מתקשר.

 

זה מה שאני טוען, אם הייתי רושם "מתחייב על הכל!" אז כבר מזמן הייתי מוכר.

(שוב, מאז שאני מוכר, נמכרו כמה וכמה קליאו ספורט עם קצה שלדה, ככה שזה לא שהרכב לא סחיר בכלל).

משכנתא זה קל

פורסם

יהודה, עם דרישות כמו שלך הבחור צריך לפחות תקציב של 65K לרכב. סיבה שרכב עולה 5K זה לא רק בגלל שבשנתון מופיע מספר אחר, אלא בגלל מצב הרכב ובלאי טבעי.

יש מצב שאתה צודק. הנסיון שלי הוא עם רכבים ב 50000 ש"ח לפחות.

אל תיתן עצות שאין להן אחיזה במציאות, אף מוכר בעולם לא יקח רשיונות רכב וישלח לך בפקס/מייל סתם ככה.

לא קרה וגם לא יקרה ואם יקרה, לא מומלץ לקנות ממנו כי הוא ככל הנראה כל כך אידיוט, שבטח במוסך הוא משלם בלי שטורחים בכלל לטפל ברכב.

לא נסחפת בכלל ידידי, באמת אתה חושב שאני אתחיל לשבת עכשיו כמו איזו פקידה כדי לסרוק ולשלוח לך כל חשבונית על כל דבר שבוצע ברכב?

אין סיכוי בעולם.

תגיד לי שהיה מישהו אחד שכן שלח לך. תגיד לי שאתה אמיתי.

למה הספקות האלה?

עובדה שזה פועל. קניתי כך כמה רכבים. כפי שאמרתי, רוב המוכרים ממציאים כל פעם תירוץ מקורי אחר מדוע אינם שולחים, אבל יש מספיק כאלה ששולחים ברצון. זה קל במיוחד למי שיש לו WHATSUP, שמצלם בטלפון ומיד שולח בWHATSUP.

 

לגבי קבלות על טיפול במוסך, המוכר לפעמים מבקש מהמוסך לשלוח לי בפקס את ריכוז הטיפולים.

 

כדאי לנסות.

 

יהודה

פורסם

נסה לשאול כמה שיותר שאלות.

וכמו שאמרו מקודם, תפתח את השיחה במשפט "שלום. בקשר לרכב, זה עדיין אקטואלי?".

אם המוכר ישאל אותך על איזה רכב מדובר, עבור למודעה הבאה.

אם המוכר אומר שהוא יד 2, תשאל אותו אם ברישיון כתוב "01" או "02".

אבא שלי עושה המון עסקאות, מוכר וקונה רכבים בשביל המשפחה (הוא מכונאי רכב).

יש מוכרים שמפרסמים את "הצד הטוב של הרכב".

חיפשנו מאזדה 626 שנת 98. מצאנו את האוטו, שלפי יד 2, אין טוב ממנו.

בתמונות נראה כאילו הרכב עכשיו יצא מהחברה.

אבא נסע לראות את האוטו. בתמונה היה אפשר לראות את הצד השמאלי של האוטו (הצד של הנהג) שהיה ממש יפה, בלי שריטות, בלי כלום.

אבל בצד ימין? מכות, שריטות, צבע דהוי, ומה לא.

צריך לשאול את כל השאלות שעולות לך לראש לפני שאתה הולך לראות רכב, כדי שלא תבזבז את הזמן שלך.

ועוד משהו שאמרו פה, וציינו את זה גם בפרק אחד של "השיפוצניקים" בדיסקוברי, כל עוד אתה מגיע אל המוכר, זה מראה שאתה "מתחייב" לקנות את הרכב.

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

בגדול אני מסכים איתכם ואני מנסה לסנן כמה שאפשר. מה שהכי חשוב זה מנוע ,גיר ושילדה. שקלתי רכבים יפנים אבל התמורה לשקל היא הנמוכה ביותר. לדוגמה-טויוטה או הונדה למשל שנת 96 עולה באזור ב9-10 שבמחיר הזה אפשר לקנות קורדובה או סוקדה.

הסיבה שאני לא קונה מסוכרים היא כי בעברי הייתי חשמלאי של מגרש רכב ואני מכיר את הקומבינות שלהם ובמיוחד שהם קונים רכבים אחרי תאונות ומיפיפים אותם כאלו הרכב שמור וחדש.במחיר שאני קונה רכב,לא שווה לי לקחת אותו לבדיקה כי רוב המכוניות בגיל הזה הם עם לבלאי גבוהה וכלו מכון בדיקה יתנער מהרכב או יצחק עלי שאני בכלל בודק אותו .זה בסה"כ רכב שאני במשפחה שיעבוד קשה (הרבה עליות יש באזור שלי ) ולכן בנושא הזה אני כן מחמיר.

תודה לכם על הטיפים ואני מקווה למצוא את הרכב המיוחל :)


×
×
  • תוכן חדש...