Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מה שאני טוען, אם הייתי רושם "מתחייב על הכל!" אז כבר מזמן הייתי מוכר.

(שוב, מאז שאני מוכר, נמכרו כמה וכמה קליאו ספורט עם קצה שלדה, ככה שזה לא שהרכב לא סחיר בכלל).

 

אתה מאוד מצחיק, מצד אחד אתה בוכה שאין קונים ומצד שני אתה דורש על האוטו הרבה מעל המחירון למרות שיש לו קצה שלדה.

מילא היה לך מנוע/גיר גמור, את זה אפשר לפתור בכסף. את השלדה שלך גם מיליון דולר לא יוכלו להחזיר למצב שהיא הייתה במקור.

התירוץ, המאוד ישראלי דרך אגב, ש"לכולם יש" אולי יעבוד על ילדים או קונים חסרי ניסיון בתחום.

 

אני יודע שהמשפט הבא שלך יהיה "לא אכפת לי להמשיך להחזיק את הרכב, אני נהנה ממנו, הוא לא עושה לי בעיות, אני אחכה לקונה הרציני". מבחינה פסיכולוגית זו הגישה הנכונה לבוא למשא ומתן בעת מכירת הרכב, אבל מבחינה כלכלית אתה עושה טעות מרה.

כמה זמן כבר הרכב מפורסם? לפחות חצי שנה, תחשוב רק על הביטוח והרישוי ששילמת בזמן הזה (נזניח כרגע את הוצאות האחזקה), כמה אלפי שקלים. אם היית מפרסם את הרכב ב-5K ש"ח מראש היית מוכר את הרכב בשניות בלי הרבה בלבולי ביצים.

הבעיה שלך כרגע היא שגם אם עכשיו תוריד במחיר (ומה שעצוב הוא שגם אם לא תוריד אותו) אנשים יבואו ויגידו לך "אתה כבר שנה מפרסם את האוטו ולא מצליח למכור אז תתגמש במחיר".

אני יודע שזה מאוד מייאש אבל אין מה לעשות, אלה כוחות השוק. אם אתה מפרסם כ"כ הרבה זמן וביושר (בלי טריקים כמו שציינו פה כדי למשוך פראיירים) אז כנראה שהרכב לא שווה את מה שאתה דורש עליו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בגדול אני מסכים איתכם ואני מנסה לסנן כמה שאפשר. מה שהכי חשוב זה מנוע ,גיר ושילדה. שקלתי רכבים יפנים אבל התמורה לשקל היא הנמוכה ביותר. לדוגמה-טויוטה או הונדה למשל שנת 96 עולה באזור ב9-10 שבמחיר הזה אפשר לקנות קורדובה או סוקדה.

הסיבה שאני לא קונה מסוכרים היא כי בעברי הייתי חשמלאי של מגרש רכב ואני מכיר את הקומבינות שלהם ובמיוחד שהם קונים רכבים אחרי תאונות ומיפיפים אותם כאלו הרכב שמור וחדש.במחיר שאני קונה רכב,לא שווה לי לקחת אותו לבדיקה כי רוב המכוניות בגיל הזה הם עם לבלאי גבוהה וכלו מכון בדיקה יתנער מהרכב או יצחק עלי שאני בכלל בודק אותו .זה בסה"כ רכב שאני במשפחה שיעבוד קשה (הרבה עליות יש באזור שלי ) ולכן בנושא הזה אני כן מחמיר.

תודה לכם על הטיפים ואני מקווה למצוא את הרכב המיוחל :)

 

אם אתה מעוניין, אני יכול לדבר עם אבי בנוגע לזה.

הוא מכונאי רכב כמו שציינתי והוא עשה הרבה עסקאות כאלה.

רק אם אתה מעוניין תענה על השאלות הללו:

-מה התקציב שאתה מוכן להשקיע.

-מה הדרישות שלך מהרכב?

אחרי שתענה אני אתייעץ איתו על זה. :)

 

ובחיים אל תקנה רכב מסוחר. זה העם הכי מגעיל שיש.

אם אתה תרצה למכור להם את הרכב, הם יורידו על כל שריטה שיש.

אבל אם תרצה לקנות מהם? יציגו את הרכב כ״הכי טוב שיש״.

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

לגבי התקציב שלי הוא באזור ה10K

הדרישות שלי הם שיהיה גיר רגיל עם מנוע וגיר תקינים וללא מכות,נגיעות וכו בשילדה.שיהיה מרווח ועם מקום לעגלה לילדים שיבואו.

העדפה שלי היא לגרמנית בגלל ברקע שיש לי עם הרכב וגם כי אף פעם לא התאכזבתי מהאמינות שלה.

ללא שברים בדש ומכות ברכב.זהו רכב שיהיה איתנו הרבה זמן ולא בא לי להתבאס כל פעם שאני נכנס לרכב לראות שברים או חוסרים פנימיים.כמובן שיהיה מזגן (חימום וקירור) ומנוע 1600 שיסחוב בעלות (אצלנו אין מישור :) )

תודה על הרצון לעזור!

פורסם
לגבי התקציב שלי הוא באזור ה10K

הדרישות שלי הם שיהיה גיר רגיל עם מנוע וגיר תקינים וללא מכות,נגיעות וכו בשילדה.שיהיה מרווח ועם מקום לעגלה לילדים שיבואו.

העדפה שלי היא לגרמנית בגלל ברקע שיש לי עם הרכב וגם כי אף פעם לא התאכזבתי מהאמינות שלה.

ללא שברים בדש ומכות ברכב.זהו רכב שיהיה איתנו הרבה זמן ולא בא לי להתבאס כל פעם שאני נכנס לרכב לראות שברים או חוסרים פנימיים.כמובן שיהיה מזגן (חימום וקירור) ומנוע 1600 שיסחוב בעלות (אצלנו אין מישור :) )

תודה על הרצון לעזור!

 

10K, גרמנית, סוחבת, מרווחת.

אין בעיה, בהזדמנות שתהיה לי אשאל אותו. :)

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

היה לי מקרה פעם שחיפשתי פורד פוקוס 2.0 והגעתי לבית של המוכר שנשבע לי שהוא לא סוחר, אחרי שלקחתי את האוטו לבדיקה התברר שהבחור סוחר ואחד מעובדי המכון אמר לי לא להתעסק איתו ושהוא נוכל. ויתרתי כמובן על הרכב.

פורסם
לגבי התקציב שלי הוא באזור ה10K

הדרישות שלי הם שיהיה גיר רגיל עם מנוע וגיר תקינים וללא מכות,נגיעות וכו בשילדה.שיהיה מרווח ועם מקום לעגלה לילדים שיבואו.

העדפה שלי היא לגרמנית בגלל ברקע שיש לי עם הרכב וגם כי אף פעם לא התאכזבתי מהאמינות שלה.

ללא שברים בדש ומכות ברכב.זהו רכב שיהיה איתנו הרבה זמן ולא בא לי להתבאס כל פעם שאני נכנס לרכב לראות שברים או חוסרים פנימיים.כמובן שיהיה מזגן (חימום וקירור) ומנוע 1600 שיסחוב בעלות (אצלנו אין מישור :) )

תודה על הרצון לעזור!

 

נשמע שאתה רוצה סובארו גרנד לאונה או אימפרזה.

 

אני לא מתחבר אליהם אבל אם אמינות, פשטות וכוח (מספיק בשביל עליות) זה הקטע שלך, זו אופציה לא רעה.

פורסם
אני מחפש לאשתי סיאט קורדובה ,גם בגלל שאני מכיר את הרכב בעניים עצומות וגם כי יש לי חלקים זמינים.

מי שמכיר אותי ,יודע שאני לקראת פרויקט על האיביזה שלי ולכן התקציב הוא מאוד מוגבל (התחלנו ב5 ועלינו ל 12 ).

את השאלות שאמורות לסנן סוחרים אני מכיר,אבל נראה לי יותר פשוט לשאול "אתה סוחר? " וזהו

בדקתי בפורום אבל לא מצאתי משהו מעניין בטווח שלי וכמובן בגלל שזה לאישה ובעזרת ה' גם לילדים אני רוצה רכב אמין ולא יונדאי או קיה וכו..אני גר בביקעה ולכן אני לא זמין לכול המגרשים וכו כמו שבחור נחמד הציע קודם. היום הולך לראות רכב של רוסי,מקווה שהשמועה נכונה לגבם (מלקקים את הרכבים ) וזה על הדרך לאמא של אישתי אז אין לי בעיה לעצור ולבדוק.

 

למה אתה חושב שיונדאי וקיה הם לא רכבים אמינים?

פורסם

בגלל שזה רכב למשפחה אני חושש מהחוזק של השילדה במקרה של תאונה חלילה בסובארו וביונדאי ולכן אני לא הכי שלם לקנות רכב כזה לאישה ולילדים.אלו הם רכבים ישנים יחסית ולכן אני יודע שמכנית הם טובים אבל בטיחות קצת פחות

פורסם

כנס ללוחות מפרטי רכב באתרי רכב גדולים , ובדוק מבחני ריסוק .

הכן רשימה של הרכבים המועדפים,(שם לב לרמות הגימור העומדות בתקן הרכב שנבחן , מספר כריות אויר , וכו')

ואז שקלל את הדרישות שלך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה!כרגע ההתלבטות היא בין פולו קלסיק בנזין לאלמרה שבאלמרה יש כרית אוויר אחת ולבפולו 2 .האמינות של הניסן גבהה יותר אבל הבטיחות של הפולו אני חושב טובה יותר בתאונות. יש המלצות?

פורסם
אתה מאוד מצחיק.

 

תודה :oops:

 

מצד אחד אתה בוכה שאין קונים ומצד שני אתה דורש על האוטו הרבה מעל המחירון למרות שיש לו קצה שלדה.

....

אני יודע שזה מאוד מייאש אבל אין מה לעשות, אלה כוחות השוק. אם אתה מפרסם כ"כ הרבה זמן וביושר (בלי טריקים כמו שציינו פה כדי למשוך פראיירים) אז כנראה שהרכב לא שווה את מה שאתה דורש עליו.

 

אני לא בוכה, ניסיתי להציג את הצד השני, שמסירת מידע "מפליל" במודע, לא תמיד פועלת לטובת הצלחת עסקת הרכישה (עבור שני הצדדים).

 

אני דורש מה שלדעתי מחיר ריאלי, ביחס לשוק, ולא ביחס למחירון (שלא מבדיל למשל בין 125K ק"מ ל-180K ק"מ ועוד שטויות).

משכנתא זה קל

פורסם

בעניין הק"מ יש טבלאות מסודרות ומאוד ברורות במחירון המודפס.

אתה צריך להבין שבאיזשהו שלב (גיל מסויים של הרכב) אין כבר פיצוי. ואני אדגים את זה בצורה הזויה:

יש לי בבית קורולה 93 עם 80K ק"מ. המחירון שלה נגיד 10K ש"ח. ביד2 רוב הרכבים מפורסמים עם 300K ק"מ וצפונה. כמה מעל המחירון נראה לך שאני יכול לדרוש?

אם נלך לפי הגישה שלך שעל רכב עם 50K ק"מ מתחת לממוצע מגיע פי 2 מהמחירון אז לרכב שלי יש 300K ק"מ מתחת לממוצע (שזה פי 6 ממך) אז מגיע לי מחירון כפול 12. אתה שלם לי 120K ש"ח על הקורולה שלי?

 

בקיצור, אני מקווה שאתה מבין לאן אני חותר.

אם אתה כבר דורש מעל המחירון בגלל הק"מ והיד הנמוכה אז תלך כבר עד הסוף וגם תוציא דו"ח שמאי ותוריד גם את האחוזי ירידת ערך שהשמאי קבע (שאני בטוח שיהיו גבוהים מהתוספת על היד והק"מ).

ד"א, לא בא למתוח עלייך ביקורת או להתנגח. זה הרכב שלך וזכותך לדרוש עליו כמה שאתה רוצה.

יש לי מקום חם בלב לרכב המדובר כי גם אני הייתי בעלים של רכב כזה בעבר. אבל עדיין זה לא הופך אותי לעיוור.

אני בסך הכל מנסה לחבר אותך קצת למציאות, כתור אחד שכבר קנה ומכר כמה רכבי ספורט בחיים שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...