Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
{רציתי פונטו,יצא סיאט}. זה מה יש.

 

תפסיק כבר לקנות את הרכבים בתוך הביצי קינדר אז תוכל לראות את האוטו לפני הקניה :wink:

 

 

 

שבוע שעבר קיבלתי טלפון ממכר של חבר על מישהוא מדרום תל אביב שמחפש בית חם לקדט C סטיישן.

הרמתי טלפון, אדם מבוגר ומאוד נחמד, ניהלנו שיחה ארוכה, קיבלתי את כל הפרטים, מצב חיצוני צולע, מצב מכני מעולה, בקושי רוצה כסף, רק שיהיה מישהוא שידאג לאוטו וישקם אותו.

 

מושלם עבורי, מושלם עבורו.

 

דאגתי לעובד במקומי (זה בטח 250 ש"ח), נהגתי כל הדרך מזכרון (עוד איזה 150 ש"ח להלוך חזור) מגיע, רואה את הכלה שהאמת נראית סביר לחלוטין ורק אז הXXX נזכר להגיד שיש על הרכב שיעבוד של 20K ש"ח אז אי אפשר להעביר בעלות :evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה מוכרי רכבים משומשים שקרנים?

 

כי כמעט אף אחד לא נכנס בהם בבתי-משפט כפי שהרבה אנשים מתעצלים להגיש תביעות קטנות על דברים אחרים.

פורסם

ובגלל זה תראו את השרשור שפתחתי.

הרעיון הזה היה לי כבר כמה חודשים בראש, אז הגיע הזמן ליישם!

" רעיון שיקל על כולנו בקניית רכב משומש - נושא חדש בקארספורום!"

כנסו לשם ותגידו לי מה דעתכם!

:-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לא כל מי שמוכר מספר רכבים הוא סוחר, יש כאלה שבמקרה יצא כך, או שעוזרים למכר שלא מתעסק באינטרנט למכור, קורה, חבל להפיל עסקה על רכב מצויין כי חשבתם שזה סוחר.

 

רוב האנשים, אותם אלו שלא מתעסקים בפורומים או מבינים עניין, לא יודעים ש01 זה יד שנייה, תתפלאו!

 

על שם מי הרכב רשום? אני מכיר חבר שרשם על שם דוד שלו מצד אמא (שם משפחה שונה) רק כדי לקבל הטבות כלשהם שמגיעות לדוד עכב מצב בריאותי.

 

לקנות מחבר פורום? סיכויים נמוכים להיפגע, אבל אני נפלתי בסטטיסטיקה פעם אחת, אולי בכוונה, ואולי לא, לא בא בהאשמות, מה שהיה היה.

 

כל מה שנכתב בתגובות פה, הוא לא מוחלט, יש יוצאי דופן, ולפעמים חבל לפסול רכב כי אולי הוא אחד מהיוצאי דופן, על כל מקרה, את זה לברר בטלפון ולא לנסוע מרחקים בשביל לגלות את זה.

 

לכתוב רק דברים על האוטו במודעה, לא עושה את המוכר שקרן, יש כאלו שישקרו בטלפון, ויש כאלו שברגע שתתקשר יגידו את מה שיש לפרט, אבל למרות זאת שהרכב טוב.

פורסם

אני יכול להעיד על זה מצד שני,

אני מפרסם תקופה ארוכה את הקליאו שלי למכירה,

ציינתי במודעה הכל, גם האמת המרה, הוספתי בדיקה שעשיתי וקבלות על הטיפול הכי חשוב באוטו הזה.

 

מספר הטלפונים שקיבלתי אפשר לספור על יד אחת.

 

כנראה עדיף להיתמם ולא למסור שום מידע (כך כנראה נמכרה לה השבוע קליאו שפעמיים ירדה מהכביש, במחיר גבוה ממחיר השוק).

משכנתא זה קל

פורסם

כנראה שרכבים במחירים גבוהים יותר זה בעייתי.

כשרציתי למכור את הקאוואליר המחירון שלה היה 18 והציעו לי בין 22 ל23 אלף שקל,העיקר ללכת לדואר להעברת בעלות.

פורסם
כנראה עדיף להיתמם ולא למסור שום מידע.

 

לא חושב. שוק המשומשות הפרטיות נראה היום חלש ומספר המתעניינים בספורטיביות וצרפתיות ומושקעות, שנמצאות על הכביש מעל X שנים עוד יותר נמוך.

פורסם

מכרתי עד היום 4 רכבים, תמיד הקפדתי לומר את האמת ולשדר אמינות וזה הוכיח את עצמו.

3 רכבים עפו תוך 48 שעות במחיר מחירון, רכב אחד נמכר לאחר שבועיים בהפסד כי זה פשוט היה רכב גרוע (סיריון).

 

לחבר עם הקליאו, אתה מגיע למסקנה לא נכונה. רכב כמו שלך קשה מאוד למכור והכנות זה הקלף היחיד שלך...

פורסם

אני מחפש לאשתי סיאט קורדובה ,גם בגלל שאני מכיר את הרכב בעניים עצומות וגם כי יש לי חלקים זמינים.

מי שמכיר אותי ,יודע שאני לקראת פרויקט על האיביזה שלי ולכן התקציב הוא מאוד מוגבל (התחלנו ב5 ועלינו ל 12 ).

את השאלות שאמורות לסנן סוחרים אני מכיר,אבל נראה לי יותר פשוט לשאול "אתה סוחר? " וזהו

בדקתי בפורום אבל לא מצאתי משהו מעניין בטווח שלי וכמובן בגלל שזה לאישה ובעזרת ה' גם לילדים אני רוצה רכב אמין ולא יונדאי או קיה וכו..אני גר בביקעה ולכן אני לא זמין לכול המגרשים וכו כמו שבחור נחמד הציע קודם. היום הולך לראות רכב של רוסי,מקווה שהשמועה נכונה לגבם (מלקקים את הרכבים ) וזה על הדרך לאמא של אישתי אז אין לי בעיה לעצור ולבדוק.

פורסם

ליפות את המציאות לגיטימי לחלוטין.

ראשית, יש לתאם ציפיות.

אף אחד לא מצפה ממכונית בת 10-12 שתהיה משולמת, אין חיה כזו.

שנית, לא לפסול מראש, ללכת לראות.

לא תמיד סוחר הוא רמאי, כמו שלא תמיד "יד ראשונה מרופא" מבטיחה מכונית מושלמת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני מחפש לאשתי סיאט קורדובה ,גם בגלל שאני מכיר את הרכב בעניים עצומות וגם כי יש לי חלקים זמינים.

מי שמכיר אותי ,יודע שאני לקראת פרויקט על האיביזה שלי ולכן התקציב הוא מאוד מוגבל (התחלנו ב5 ועלינו ל 12 ).

את השאלות שאמורות לסנן סוחרים אני מכיר,אבל נראה לי יותר פשוט לשאול "אתה סוחר? " וזהו

בדקתי בפורום אבל לא מצאתי משהו מעניין בטווח שלי וכמובן בגלל שזה לאישה ובעזרת ה' גם לילדים אני רוצה רכב אמין ולא יונדאי או קיה וכו..אני גר בביקעה ולכן אני לא זמין לכול המגרשים וכו כמו שבחור נחמד הציע קודם. היום הולך לראות רכב של רוסי,מקווה שהשמועה נכונה לגבם (מלקקים את הרכבים ) וזה על הדרך לאמא של אישתי אז אין לי בעיה לעצור ולבדוק.

 

כלומר אתה רוצה לקנות גרוטאה על גלגלים (״התחלנו ב5״) שבה אשתך והילדים יתניידו, במקום לפגוע ב״לקראת פרוייקט״ שלך? :confused:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני מחפש לאשתי סיאט קורדובה ,גם בגלל שאני מכיר את הרכב בעניים עצומות וגם כי יש לי חלקים זמינים.

מי שמכיר אותי ,יודע שאני לקראת פרויקט על האיביזה שלי ולכן התקציב הוא מאוד מוגבל (התחלנו ב5 ועלינו ל 12 ).

את השאלות שאמורות לסנן סוחרים אני מכיר,אבל נראה לי יותר פשוט לשאול "אתה סוחר? " וזהו

בדקתי בפורום אבל לא מצאתי משהו מעניין בטווח שלי וכמובן בגלל שזה לאישה ובעזרת ה' גם לילדים אני רוצה רכב אמין ולא יונדאי או קיה וכו..אני גר בביקעה ולכן אני לא זמין לכול המגרשים וכו כמו שבחור נחמד הציע קודם. היום הולך לראות רכב של רוסי,מקווה שהשמועה נכונה לגבם (מלקקים את הרכבים ) וזה על הדרך לאמא של אישתי אז אין לי בעיה לעצור ולבדוק.

 

איזו תשןבה ציפית לקבל ממישהו שמוכר רכב ב5K? שבטח הרכב בן 15 או 20???:brickwall:

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.


×
×
  • תוכן חדש...