Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שהרבה אמרו כבר הרבה מוכרי רכב יוצאים מנק' הנחה שהדלק לא עולה להם והם לא מבינים שברוב המקרים ההחסרת פרטים בפלאפון לא רק מבזבזת את זמנו של האדם שבא לראות אלא גם את זמנם.

משום מה הם חושבים שקונה שבא ורואה את הרכב יוותר על הרבה תקלות/מכות על הרכב-שבפלאפון היו גורמים לו לוותר על הרכב

בזמן האחרון אני בחיפוש אינסטנסיבי אחר רכב מתאים ויצא לי לא מעט פעמים לנסוע סתם לראות רכב שנמצא לא קרוב במיוחד ועל פי המוכר הרכב במצב מעולה(ואני שואל לפרטי פרטים כדי למנוע ממני להגיע סתם)וכשאני בא אני רואה רכב שונה לגמרי מתיאורי המוכר...

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל זאת שאלתי את אבא שלי, כדי שבבל זאת תדע את ההמלצה שלו.

אמרתי לו שאתה מעוניין ברכב גרמני מרווח סוחב עם 10 אלף.

ברגע שאמרתי ״התקציב שלו זה 10 אלף, והוא מעוניין ברכב גרמני, מרו..--״ וישר קטע אותי.

הוא לא ממליץ על רכב גרמני בסכום הזה. לא שאלתי למה.

הוא המליץ על לאנטיס. מרווח, סוחב, ובתקציב.

אני יודע שכבר קנית רכב, תתחדש! :) אבל בכל זאת רציתי לפרסם את תגובתו פה.

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם
בכל זאת שאלתי את אבא שלי, כדי שבבל זאת תדע את ההמלצה שלו.

אמרתי לו שאתה מעוניין ברכב גרמני מרווח סוחב עם 10 אלף.

ברגע שאמרתי ״התקציב שלו זה 10 אלף, והוא מעוניין ברכב גרמני, מרו..--״ וישר קטע אותי.

הוא לא ממליץ על רכב גרמני בסכום הזה. לא שאלתי למה.

הוא המליץ על לאנטיס. מרווח, סוחב, ובתקציב.

אני יודע שכבר קנית רכב, תתחדש! :) אבל בכל זאת רציתי לפרסם את תגובתו פה.

 

אני אשתדל לא להיות תוקפני. לא מבטיח כלום...

 

הדעות האלו הם הדבר הכי דבילי שיש.

זה לא מבוסס על כלום חוץ מדעות קדומות.

"גרמניות" זה לא מותג וזה לא דגם, אלא דעה קדומה.

 

מרצדס במחיר הזה? לא, עזוב.

פורשה? גם לא.

אבל פולקסווגן גולף? פולו? פורד פיאסטה? למה לא? הדורות האלו לא סובלים מיותר מדי בעיות.

 

אז הוא ממליץ על לאנטיס. יופי לו!

תקנה לנטיס במחיר הזה ותראה איך הרכב סוחב בדיוק כמו גולף באותו מחיר.

ההבדל הוא שהגולף תהיה יותר נוחה וסביר להניח שיותר חסכונית.

 

כעקרון כשקונים רכב בתקציב הזה, מה שמשנה זה לא הדגם אלא ספציפית הרכב שנמצא מול העיניים שלך.

פורסם
אני אשתדל לא להיות תוקפני. לא מבטיח כלום...

 

הדעות האלו הם הדבר הכי דבילי שיש.

זה לא מבוסס על כלום חוץ מדעות קדומות.

"גרמניות" זה לא מותג וזה לא דגם, אלא דעה קדומה.

 

מרצדס במחיר הזה? לא, עזוב.

פורשה? גם לא.

אבל פולקסווגן גולף? פולו? פורד פיאסטה? למה לא? הדורות האלו לא סובלים מיותר מדי בעיות.

 

אז הוא ממליץ על לאנטיס. יופי לו!

תקנה לנטיס במחיר הזה ותראה איך הרכב סוחב בדיוק כמו גולף באותו מחיר.

ההבדל הוא שהגולף תהיה יותר נוחה וסביר להניח שיותר חסכונית.

 

כעקרון כשקונים רכב בתקציב הזה, מה שמשנה זה לא הדגם אלא ספציפית הרכב שנמצא מול העיניים שלך.

אשתדל גם לא להיות תוקפני :)

 

תראה, הוא מכונאי רכב, הוא מבין בדברים האלה. הוא לא אחד שחי משמועות של אחרים, הוא רואה את זה במו עיניו. ברכבים של חברים, משפחה, וכו'.

 

כן, הוא ממליץ על לנטיס. לקנות לו? כבר הייתה לנו אחת :-D והסמיילי הזה (או זה: :lol: ) מתאר את השביעות רצון שלנו. (לאנטיס שנת 97, מנוע 1800 אם אתה מתעניין :wink: ), אבל עברנו ל 626 שנת 98 (מה לעשות, אין תקציב לשנתון גבוה יותר. אבל אני לא אכנס לזה).

דווקא יצא לו לנהוג כמה פעמים על גולף. על הפנים שלו ראיתי שהוא נהנה. אם לא הייתי באוטו, אני בטוח ששוטר היה תופס אותו איפהשהו (הוא חולה נהיגה).

הייתה לנו את הלאנטיס בערך... 7 שנים אני חושב. כמובן שאת הטיפולים הוא עשה בעצמו. אני חושב שהייתה תקלה אחת רק בכל ה 7 שנים האלה, שקרתה בגלל פריצה לאוטו (פרצו את האוטו, ניסו להתניע, היו 10 שניות מלהתניע אבל לא התניע, למזלנו. לצערנו, הפורץ החליט להשאיר מתנה - פירק את כל האוטו, הוציא את העצבים והתסכול על האוטו.).

 

שאלה לי אליך - לך הייתה לאנטיס?

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם
הייתה לי מאזדה 323 סדן (שנת 95), היו לה כל מיני תקלות רגילות כמו בכל רכב סנדרטי.

 

התגובה שלי הייתה ליוסי, משום שאתה לא אמרת מילה רעה על הלאנטיס אך הוא כן, ורציתי לראות אם הוא חי משמועות (שככה הוא טוען שאבי), או אחד שראה במו עיניו.

שוב, אני לא בא בתקיפות, פשוט אין לי מילים "רגועות" יותר לנסח את המשפט :p

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

שאלה לי אליך - לך הייתה לאנטיס?

 

לצערי, כן :lol:

 

לא עשתה בעיות אף פעם אבל שנאתי אותה.

 

אבל זה היה לפני המון שנים וכיום אתה לא תמצא אחת במצב מושלם. כמעט לכולן יהיו בעיות כמו לכל רכב אחר.

פורסם
רוצה לסנן מראש את הסוחרים?

 

כשאתה מתקשר ועונים לך תגיד "זה בקשר לרכב" מבלי לציין איזה סוג\דגם.

 

לרוב הסוחרים יש במקביל כמה רכבים במקביל ולכן הם ישאלו אותך "איזה רכב?".

 

כשתקבל את השאלה הזאת תדע שעלייך להתקדם לרכב הבא ברשימת הבדיקה.

 

אני לא בטוח שזה עובד אחרי שיד 2 הוציאו לפועל את המספר החליפי,

כשקניתי את הרכב שלי נפלתי על כמה סוחרים בכל שיחה התחלתי עם הדיאלוג הנ"ל של "בקשר לרכב"

והם בדיוק ידעו על מה אני מדבר

הצלחתי לחשוף אותם אחרי ששאלתי המון שאלות על האוטו

והם פשוט התייאשו ולא רצו להשקיע בלערבב אותי כי זה "כולה פונטו" אז מה אני מסבך להם את החיים

אחד אמר שהוא בעל מוסך וכששאלתי לשם המוסך הוא גימגם לי משהו וכמובן שחיפוש בגוגל הראה שלא קיים כזה מקום..

צריך להתאזר בהמון סבלנות לשאול הרבה שאלות

מי שרציני ורוצה למכור את הרכב ישקיע מזמנו ויידע להגיד מה הרכב עבר מי שלא או שהוא חי בסרט שצריכים לעשות לו הרפייה כדי שימכור או שהוא סוחר או שהאוטו זבל...

פשוט לדלג הלאה.. אדם אמין ישים את הקלפים על השולחן יספר מה לא היה בסדר מה הוחלף ואיפה וכו...

פורסם

אבל אז העצה הנכונה היא "אני ממליץ לך לקנות את הלאנטיס הספציפית הזו כי היא שמורה"

 

זה שונה מלהגיד "אני ממליץ לך לקנות לאנטיס כי הן אמינות".

 

אפשר להגיד את אותו דבר גם על כל רכב גרמני\יפני\גרוזיני\סובייטי\ארגנטינאי.

האמינות בגילאים האלו קשורה יותר לאיך שמרו על הרכב ומה עשו לו, ופחות קשורה לדגם של הרכב.

Rest my fucking case

פורסם

הנה עוד דוגמא לאיך פחות מ-30 יום הופכים מ"נעול על מחירון" ל"גמיש מאוד".

לבעל הרכב אני מאחל המון בהצלחה במכירה. אני מקווה שתקבל את זה בהבנה (אני לא נגדך, אני בסך הכל נגד ההצהרות "אני לא לחוץ בכלל").

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...