Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

פרטים על הגוף

אחי בנה לפני מספר שנים באגי שמשקלו בערך 200 קילו, הגובה שלו מהרצפה הוא 35-45 ס"מ

הגובה של כל הבאגי מהרצפה עד הגג הוא בערך 150 ס"מ ,ואורכו כ- 250 ס"מ

לבאגי הזה יש גלגלים של טרקטורון (ומנוע של טרקטור קטן לא זוכר איזה).

 

ומה שאני יודע שהלך המנוע בבאגי הזה

עכשיו יש לי בבית זרוק מנוע של פורד פיאסטה עם קלאץ' 1998 1300.

אז השאלה אם מסוכן לחבר את המנוע מחוסר יציבות (בגלל שהוא חזק מדי) או משהו בסגנון,

ואם כן איזה גיר אני יכול להשים למנוע הזה שהגלגלים האחוריים יונעו.

אני יודע שהגיר הקודם הוא עובד טוב מאוד, אבל הגיר הזה הוא גיר מקורי של המנוע הקודם.

אז ככה שאני לא יודע אם זה בדיוק יתאים כי המנוע הקודם היה משהו כמו 600 סמ"ק בערך

 

אם מישהו יכול להגיד לי איזה גיר אפשר להשים שהמנוע יהיה מאחור או לבנות משהו שדומה לזה יש לי את כל הכלים ואני יכול ליצור את זה, אני רק צריך הכוונה .

 

(ועוד משהו איך אני יוכל לבנות ציריה כי הייתי רוצה שהגלגלים הקידמיים גם יונעו)

 

ובקשר לבאגי יש לו גם בולמים וכל מיני חלקים שאחראים ליציבות של הבאגי . (אחי הוא הנדסאי רכב וחשמל רכב)

 

אם מישהו רוצה להציעה לי עצה לשיפור היציבות אני ישמח לשמוע.

 

(,אין לי מה לעשות אם המנוע של הפיאסטה לכן רציתי להרכיב אותו לבאגי,)

פורסם

בבאגי מיותר להניע את הגלגלים הקדמיים וזה גם סיבוך מההפטרה, עזוב את זה.

לגבי המנוע - הכל שאלה של איזה גיר יושב לך שם היום, והאם אתה יכול להתאים את המנוע שיכנס וגם יתחבר בגלגל התנופה שלו לגיר.

 

בגלל שזה מנוע 4 צילינדר לאורך שמיועד להנעה קדמית רוב הסיכויים שזה לא יסתדר לך מבחינת מקום המנוע, איפה אתה תשב וכו' והמנוע יכול להיות חזק מדי למכללי העברת הכוח ולשבור אותם, אבל זה תלוי מה בניתם ואיך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני לא יודע בדיוק איזה גיר זה

אבל אם אני לא טועה זה גיר של טרקטור המכסח דשא.

 

הגיר מתחבר עם שרשרת או רצועה (יש לו 2 אופציות)

למנוע

עכשיו בשביל לחבר מנוע כלשהו לגיר הזה, צריך שהסיבוב של המנוע יהיה כלפי מטה (בדומה למכסחת דשא)

ניסיתי לא מזמן עם מכסחת דשא (מהמנועים הכי חזקים של המכסחות) אבל המנוע היה חלש ולא סחב כלכך

אחרי כמה זמן המנוע מת.

 

אני יודע גם שהגיר הזה הוא חצי אוטומט זאת אומרת הילוכים אבל ללא קלאץ'

 

אם תוכלו לעזור לי או בחיפוש מנוע מתאים , ו/או להחליף גיר ולנסות לבנות מתאמים לציר של הגיר,(וגם כנראה ברקסים יותר חזקים.)

×
×
  • תוכן חדש...