Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני יודע שיש שרשור ארוך וקראתי את כולו אך התוצאה שקיבלתי לא הגיונית,

מה עושים במצב כזה ? כמו מה זה נראה ?

בנוסף לגבי האורות, זה בגלל כיוון או נורה חלשה ?

אגב זה הרכב של אימי (לא שלי).

תדוה רבה לעוזרים.

31.JPG

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

CO - carbon monoxide הינו גז רעיל.

 

תראה את סעיף 1. אחת המטרות של הממיר הקטליטי היא לפרק את התרכובת הרעילה הזו למים:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8_%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99

 

אולי יש גם טעות במדידה.

האם השתמשת לאחרונה בתוסף? אם כן - איזה? אם לא - אז אולי שווה לנסות לחזור על הבדיקה עם תוסף דלק איכותי כמו BG K44.

 

בקשר לפנסים - אני פירקתי את שלי (כידוע לך - גם לי יש קליאו) לפני איזה שנה. יש שם בפנים המון אבק שמפריע לאור לצאת. אני גם עשיתי את הפעולה עם הנייר שיוף (בעדינות) וזה נתן תוצאה של פנס "כמו חדש".

 

בכל מקרה - בהצלחה.

פורסם

היי לירן,

זה הרכב של אימי לא שלי,

הרכב נקנה לפני כ3 חודשים ולא השתמשנו בתוסף,

אבל איך יכול להיות שCO הגיע ל2.0 + ?

פנסים סודר, אחד המרימים לא עבד והם לא היו מכוונים כמו שצריך, בנוסף נוקו.

ושמתי 2 נורות חדשות Philips Extreme vision שיאירו לה כמו שצריך בלילה.

פשוט לשים תוסף לסוע קצת ולחזור לטסט ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

פשוט לשים תוסף לסוע קצת ולחזור לטסט ?

 

כן. שווה לנסות. לפי מה שקראתי פה בפורום - זה יכול לשנות לגמרי את התוצאה.

 

בהצלחה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...