Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סקודה אוקטביה דיזל שנת 2004 , והייתה לי בעיה כשהאוטו היה עומד למעלה מעשרים דקות היה מתחמם וכמעט מגיע לאדום , בעצה עם המכונאי רכב הוחלפו ברכב רדיאטור חדש וכן טרמוסטט מקורי של סקודה.

לאחר ההחלפה נוצרה בעיה חדשה שאין באפשרותי לפתור אותה , כאשר הרכב בנסיעה החום מנוע נמצא על 80 במקום על 90 קבוע

כמקובל, וכן כאשר הרכב נוסע בירידה החום יורד עד ל-50 , וכן בנסיעת

לילה החום מנוע לא עובר את ה-70, מה לעשות בנידון?

וכן שמעתי שבמיוחד ברכבי דיזל אם החום מנוע משחק בצורה כזאת

יש לזה השפעה ישירה על תצרוכת הדלק, האם יש אמת בשמועה זו?

תודה

פורסם

כן קשר לצריכת דלק ולהרבה דברים כמו בלאי מואץ של השמן של המנוע וביצועים של המנוע. הייתה בעבר בעיה דומה מאוד למקרה שלך. בחורף האוטו סירב להתחמם, כל הדרך לעבודה אני קפאתי מקור, אפילו עמידה במקום לא עזרה לחום מנוע לעלות.

פורסם

כמו שכבר אמרו לך כאן כנראה שהטרמוסטט תקוע על מצב פתוח וזה לא משנה שהוא חדש מהחברה(לפעמים גם מוצרים חדשים מגיעים תקולים!), לי יש פאסאט TDI 2004 והיתה לי בדיוק את אותה התופעה עד שהחלפתי טרמוסטט.

הקשר לצריכת דלק גבוהה היא שכאשר הטמפרטורה של נוזל הקירור נמוכה מחשב הרכב עובד עם מפות דלק שגורמות להזרקת כמות דלק גבוהה יותר (עד פי שניים - תלוי בטמפרטורה) כלומר ככל שהטמפרטורה נמוכה יותר כך צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר.

 

אופיר.

×
×
  • תוכן חדש...