Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה לאבי tdi 110 כס.לא היו הרבה כאלה בארץ.

הרכב היה סופר מאובזר לזמנו בקרת אקלים דיגיטלית,ריפודי קטיפה,מראה מתכהה,כל החשמול המקובל,ועוד תופינים ששככתי,צמיגים. היו 205 55 16 עד כמה שזכור לי.

אמינות...כמובן שהיתה את הבעיה במתגי החלונות החשמליים,מלבד זה עד 90k מידי פעם חיישן טורבו,ואז הגיע הגיר,הרכב נכנס ויצא מהמוסכים ללא הפסקה עד שנמכר לבסוף.

יחסית ללוגמי הסולר של אז המנוע היה ממש מענג,נהרות של מומנט וצריכת סולר מצחיקה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
בקומפורטליין 1.6 שהייתה לי היה צמיג רחוק מאוד מהמידה שציינת (175X80X14)

בקרת אקלים אלקטרונית, לא קיימת בקומפורטליין גם באלו שמעל 100 כ"ס

למיטב ידיעתי, ג'נריישן מוגדרת כחבילת אבזור ולא רמת גימור והיא גם כוללת

ידיות ופסי חיכוך בצבע הרכב.

בוא נתחיל מכך שמנוע 1.6 לא כ"כ מתאים לבורה, שכמובן שוקלת יותר מהגולף.

הבורה שלי היתה 2.0, והיתה מאובזרת יפה גם בגירסה הבסיסית, כולל צמיג בשרני במידה 16X55X205 וגם בקרת אקלים.

 

אבל בזמנו לפני כמה וכמה שנים טובות, מנהלי דרג ביניים בחברה של אבי קיבלו בורות 2.0 ל' כרכב צמוד.

הפתעת אותי, לא ידעתי שהרכב שימש כליסינג מתישהו, בטח לא בגירסת 2.0 :shock:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
^

אלעד, מה שכתבתי בתגובה הקודמת זה מהיכרות עם אנשים שמחזיקים ברכבים כאלו. אני לא אומר שהאמינות גרועה, ואני לא שולל שיש כאלה שהן במצב מעולה גם היום אחרי כל השנים שהן על הכביש. אבל רוב הגולף 4/בורה שאני רואה, לא שרדו יפה את השנים ומפגינים אמינות לא גבוהה במיוחד, וזה עוד בלשון המעטה. אני אישית לא הייתי רוכש כזאת, למרות שהן מכוניות די טובות אני חייב לציין שממה שהספקתי להכיר אני אישית די נרתע מהן.

 

מבחינת האבזור, ייתכן וטעיתי. מרוב כל הרמות גימור האלה נהיה לי בלבלה במוח :wink: . ובקשר לעלויות הטיפול, אמרתי שהן גבוהות יחסית. לא מדובר בבור בכיס אחרי כל טיפול, אבל יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה הטיפולים לא זולים.

 

שתי המכוניות שימשו אותי יחד במשך מספר שנים, אחת נשארה עד היום. זו הבורה, מכונית עדיפה על הגולף כמעט מכל בחינה למעט מוניטין ועוד כמה סנטימטרים באורך. מגובשת יותר בתחושה, נעימה יותר בנסיעה, מאובזרת יותר בגירסת הקומפורטליין שהיא היחידה עם מנוע 2 ליטר. ובשל המוניטין המחורבן שלה, שרואים אותו גם כאן אגב, זולה משמעותית מגולף זהה מכנית מאותו שנתון. מנוע 2 ליטר כמובן עדיף, בין בבורה בין בגולף. לענין האמינות, למעט הפרדה מעצבנת של חיפויי הריפוד בגג ובדלתות שמאפיינת הן גולף, הן בורה, שחונות בשמש, אלו שלי גילו אמינות טובה למדי . והבורה ממשיכה לעשות זאת גם היום כשהיא כבר זקנה בת שלוש עשרה עם כמעט 200K ק"מ.

פורסם
בקומפורטליין 1.6 שהייתה לי היה צמיג רחוק מאוד מהמידה שציינת (175X80X14)

בקרת אקלים אלקטרונית, לא קיימת בקומפורטליין גם באלו שמעל 100 כ"ס

למיטב ידיעתי, ג'נריישן מוגדרת כחבילת אבזור ולא רמת גימור והיא גם כוללת

ידיות ופסי חיכוך בצבע הרכב.

175/80/14 היתה המידה של מנועי 1.6 ו-SDI ברמת גימור טרנדליין. אני די בטוח שהמידה הזאת כלל לא היתה קיימת בקומפורטליין.

בקרת אקלים בוודאות היתה בכל הדגמים בעלי יותר מ-100 כ"ס. נדמה לי שזה אפילו צוין בספר הרכב, אוכל לבדוק עבורך אם זה כזה עקרוני.

סלח לי על השאלה המטופשת: מה ההבדל ברמה הפרקטית בין חבילת אבזור לרמת גימור?

הבורה שלי היתה 2.0, והיתה מאובזרת יפה גם בגירסה הבסיסית, כולל צמיג בשרני במידה 16X55X205 וגם בקרת אקלים.

מנוע 2.0 מעולם לא הגיע בגירסה הבסיסית - טרנדליין, אלא בגירסת הביניים - קומפורטליין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
175/80/14 היתה המידה של מנועי 1.6 ו-SDI ברמת גימור טרנדליין. אני די בטוח שהמידה הזאת כלל לא היתה קיימת בקומפורטליין.

בקרת אקלים בוודאות היתה בכל הדגמים בעלי יותר מ-100 כ"ס. נדמה לי שזה אפילו צוין בספר הרכב, אוכל לבדוק עבורך אם זה כזה עקרוני.

סלח לי על השאלה המטופשת: מה ההבדל ברמה הפרקטית בין חבילת אבזור לרמת גימור?

 

מנוע 2.0 מעולם לא הגיע בגירסה הבסיסית - טרנדליין, אלא בגירסת הביניים - קומפורטליין.

 

בגולף קומפורט 1.6 בוודאות, יש את הצמיגים הדקים האלו הייתה לי כזו מעל שנתיים (לא יודע לגבי בורה).

בגולף קומפורט 2.0 בוודאות, מערכת מיזוג מכאנית (שוב לא יודע לגבי בורה).

ברמה הפרקטית (לדעתי), אין הבדל בין חבילת אבזור לרמת גימור למעט העובדה שחבילת אבזור לא מופיעה ברשיון הרכב.

פורסם

מה זה שימש? זה לא היה נפוץ כמו מאזדוה וכאלה. אבי מחזיק רכבי חלוקה עירוניים (בעיקר טרנזיטים), ולתקופת מה היה לו "רומן"

עם צ'מפיון (דרך חברת הליסינג), והוא לקח טרנספורטרים כרכבי חלוקה, אז נפלה ההחלטה להחליף את המונדאו המתיישנות

ברכב "יותר קטן ופחות מנקר עיניים" לדרג ניהול הביניים, אז לקחו בורות. מהר מאד הן חזרו לאותה חברת ליסינג...

 

אח"כ חזרו שוב המונדאו, הונדה סיביק לתקופת מה וכן הלאה עד היום שהם נוהגים על פוקוסי 2 ל'.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מנוע 2.0 מעולם לא הגיע בגירסה הבסיסית - טרנדליין, אלא בגירסת הביניים - קומפורטליין.

 

מצטער, אתה טועה.

שלי היתה בגירסה הבסיסית (נקראה basis או flat).

הקומפורטליין כללה תוספות שאני לא זוכר את כולן, אבל פרט לפסי קישוט סביב הרכב נדמה לי שהיתה גם בקרת אקלים מפוצלת ופנסי ערפל.

אני לא סגור לגבי התוספות, אבל זוכר בוודאות שהקומפורטליין היתה מאובזרת יותר ומתומחרת בכמה אלש"ח יותר מהרגילה :-(

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
זה לא נכון. קח את רמת גימור קומפורטליין.

בגולף: צמיג 195/65/15, ידיות ופסי חיכוך בצבע שחור, ידית בין שני המושבים הקדמיים, לוח שעונים רגיל, ציפוי עור להגה ולידית בלם היד.

בבורה: צמיג 205/55/16, ידיות ופסי חיכוך בצבע הרכב, חיישן מגבים, מראה פוטואלקטרית, ידית בין שני המושבים הקדמיים, לוח שעונים עם עיטורי אלומיניום, ציפוי עור להגה ולידית בלם היד ותא אכסון למשקפיים, הגה 3 צלעות כמו ברמת גימור הייליין.

 

הפער הזה נשמר גם ברמה הבאה בתור - הייליין. כפי שציינתי מקודם, יוצאת הדופן היא רמת הגימור ג'נריישן בגולף, שלא היתה לה מקבילה בבורה, והציעה אבזור נדיב מאוד (סאנרוף, פנסים אחוריים מושחרים, חישוקי סגסוגת ומושבים ספורטיביים).

 

גם בגולף וגם בבורה, בכל הדגמים שהגיעו עם מנועים בעלי הספק של מעל 100 כ"ס היו גם מערכות ESP ובקרת אקלים אלקטרונית. ברמת גימור הייליין נוספו גם מחשב דרך, פנסי ערפל, סאנרוף, חישוקי סגסוגת, הגה 3 צלעות ומושבים ספורטיביים.

 

לעניין האמינות: אני יכול לסרוק ולהעלות חשבוניות של כל הטיפולים שהרכב עבר במוסך, אבל באמת שאין שם משהו מעניין וגם המחירים הרבה פחות איומים ממה שתיארת.

 

אלעד הייתי רוצה להוסיף ולתקן מעט ממה שרשמת.

 

ברשותי גולף קומפורטליין 2.0,

 

לרכב יש ציפוי עור גם להגה וגם לידית ההילוכים, תא למשקפיים, מזגן מפוצל (עם יציאה למושבים האחוריים) בקרת שיוט, הגה 3 צלעות, חישוקי מגנזיום, לוח שעונים אולי לא עם ציפוי ניקל, אבל לדעתי הצבע השחור עם תאורה אדומה הוא יותר יפה.... אני בטוח שיש עוד כמה פריטים ששכחתי להוסיף שקיימים.

 

גם אל תשכח שקהל היעד הוא צעיר יותר (20-30) ולא פונה לאותו קהל היעד של הג'טה שהוא לדעתי 40+ . מבוגר יותר.

 

אם כוונתך היא לגולף דור 4 ולא 5 אז אני לוקח בחזרה את דבריי, אני מדבר על שנת ייצור 2007.

 

 

בברכה,

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
בגולף קומפורט 2.0 בוודאות, מערכת מיזוג מכאנית (שוב לא יודע לגבי בורה).

אני מקווה שבערב יהיה לי קצת זמן לצלם לך את ההתייחסות לכך בספר הרכב. אני, בכל אופן, טרם נתקלתי בדגם עם יותר מ-100 כ"ס שהגיע עם שליטה מכאנית על המזגן.

הקומפורטליין כללה תוספות שאני לא זוכר את כולן, אבל פרט לפסי קישוט סביב הרכב נדמה לי שהיתה גם בקרת אקלים מפוצלת ופנסי ערפל.

אף קומפורטליין לא הגיעה במקור עם פנסי ערפל, זה היה חלק מהאבזור של רמת הייליין.

אף דגם שצויד בבקרת אקלים אלקטרונית באותן שנים לא הציע יותר מאיזור אחד (כלומר: בקרת אקלים מפוצלת).

כמו שעניתי ל-teyal, המתן עד שאעלה צילום מספר הרכב.

אם כוונתך היא לגולף דור 4 ולא 5 אז אני לוקח בחזרה את דבריי, אני מדבר על שנת ייצור 2007.

פולקסווגן בורה שווקה במקביל לגולף IV, כך שדבריך כלל אינם רלבנטיים לשרשור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום בשעה טובה ומוצלחת עיינתי בספר הרכב. בפירוט על מערכת הקלימטרוניק אין שום התייחסות לגבי הספק המנוע, כך שכנראה זכרוני הטעה אותי ביחס להתייחסות שחשבתי שקיימת לכך בספר.

יחד עם זאת, אני זוכר באופן כמעט ודאי שהאבזור הזה, כמו גם מערכת ESP, הגיע אך ורק בדגמים החזקים יותר, אם כי כפי שנוכחתי לראות היום, יש מצב שאני טועה :oops:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...