Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוכב אופנוע כבר כמעט שנה ושמתי לב לתופעה מוזרה..

ניידות פשוט נדבקות לאופנועים!

מישהו יודע לענות אולי למה הם עוקבות ומה הם עושות עם זה?

קרה לי היום משהו מוזר, שניידת החליטה שהיא עוקבת אחרי לכל פנייה,נכנסתי לרחוב הכי משובש בעיר והיא אחרי (לא ניסיתי שטויות או משהו,פשוט נסעתי שם)

וזה קורה עוד המון.. הם אולי עושים משהו עם המספר?

פורסם
1+.אין לו סיבה לעקוב אחרייך סתם,ברגע שהוא קלט לוחית רישוי ניתן להוציא מהמסוף את כל הפרטים.

זה אומר במקרה של עבירה,שוטר יכול לבחור שלא לעצור אותי כי אין לו כוח אבל לקחת מספר רישוי ולדאוג לי לאיזה מכתב בתיבת דואר?

פורסם

אופנוענים ידועים כעברייני תנועה.

הייתי יוצא הרבה לטיולי אופנועים בשבתות, יש כמה קבוצות שיוצאות מאזור גלילות.

יש מסוק באויר בזמן יציאת הטיולים.

אייל

פורסם

אתה באמת כזה תמים?

נהגי אופנוע (בדגש על -אופנוע- ולא קטנוע) לא ממש נהנים מלנסוע 50 קמ"ש עם כל עם ישראל, אלא מקבלים סיפוק מאפקט ההמראה. זה למה עוקבים אחריהם. השוטרים קוראים סטטיסטיקה וזה הכל

פורסם

אני שליח שנים ואחרי אף פעם לא עקבו או עצרו אותי הסטיגמה היא על האופנועים הכבדים ולא על הטוסטוסים והוספות זה מה שבטוח

Tuning:lol:

פורסם
אתה באמת כזה תמים?

נהגי אופנוע (בדגש על -אופנוע- ולא קטנוע) לא ממש נהנים מלנסוע 50 קמ"ש עם כל עם ישראל, אלא מקבלים סיפוק מאפקט ההמראה. זה למה עוקבים אחריהם. השוטרים קוראים סטטיסטיקה וזה הכל

אני עברתי את התקופה של ה"אני על אופנוע ואני יכול להיכנס פה ופה ופה" אחרי שראיתי כמה תאונות מהסוג הזה..

אני שואל אם שוטר עושה משהו כשהוא עוקב אחרי רכב כלשהו ולא עוצר אותו- רושם פרטים , שואל בקשר או מתלהב מהסאונד או משהו?!

פורסם
זה אומר במקרה של עבירה,שוטר יכול לבחור שלא לעצור אותי כי אין לו כוח אבל לקחת מספר רישוי ולדאוג לי לאיזה מכתב בתיבת דואר?

 

באופן עקרוני כן,במקרה של עבירה,אבל קודם הוא ינסה לעצור אותך בדרכים המקובלות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אני חושב שיום אחד תבלה בתל אביב ותבין אולי איך רוכבי הדו"ג משתקפים לנהגי הרכבים.

אני בתור נהג משאית, קו חלוקה בתל אביב, אני לא יודע איך אבל רוכבי הדו"ג בעיר גורמים לי להוציא כלכך הרבה קללות מפה שנראה לי הלשון עוד שניה נושרת לי.

 

הם חותכים רכבים, פתאום מחליטים שלא בא להם רמזור אדום, עולים למדרכות, נוסעים דרך מעברי חציה ואין סוף דוגמאות.

 

היום במקרה היה לי קטע, עמדתי ברמזור אחרי אוטובוס, אין הרבה רכבים אבל מכל צד שלי היו רכבים ומקדימה היו עוד איזה 2 שורות, הגיע רוכב שהחליט שהוא רוצה לזגזג בין רכבים אבל להתחיל איתי, בא נכנס בין החזית של המשאית שלי לאוטובוס ובגלל הזוית פניה נתקע שם לא יכל לעבור, הוא בא דפק לי על המכסה מנוע של המשאית אני מרים את עצמי מהכסא בגלל שהשדה ראיה מת, הוא פתאום עושה לי בהכי טבעיות "סע סע אחורה תן לעבור", אמרתי לו שעומדים רכבים מאחורי ואני לא יסע אחורה באמצע רמזור אדום כי הוא רוצה לזגזג, פתאום הוא אומר לי "כ*ס אמ*", חטפתי עצבים, דפקתי צפירה עם הצופר אוויר לתוך הפרצוף שלו, קיפל את עצמו ברוורס וברח.

 

זה מקרה ילדותי ולא לעניין, אבל זה עוד בעדינות, בן אדם יותר עצבני ממני היה יוצא החוצה ושובר לו את הפרצוף

 

 

חשוב לי לציין, שבנושא זו הכללה ואני בטוח שיש רוכבים נורמלים, שלא משתגעים וחושבים שכולם חייבים להם.

לרוב ההתייחסות שלי היא לערסים, צעירים ושליחים

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

היום עמדתי באדום בשדרות ההסתדרות בחיפה מול לב המפרץ, בשעות השיא שני חברה עם קטנועים נוסעים על המעבר חציה בתוך ההולכי רגל כדי לא לעמוד ברמזור.

הם חתכו שתי כבישים מהעמוסים בחיפה ושתי נת"צים

 

 

פתאום הוא אומר לי "כ*ס אמ*", חטפתי עצבים, דפקתי צפירה עם הצופר אוויר לתוך הפרצוף שלו, קיפל את עצמו ברוורס וברח.

 

חחחחחחחח

פורסם
אני חושב שיום אחד תבלה בתל אביב ותבין אולי איך רוכבי הדו"ג משתקפים לנהגי הרכבים.

אני בתור נהג משאית, קו חלוקה בתל אביב, אני לא יודע איך אבל רוכבי הדו"ג בעיר גורמים לי להוציא כלכך הרבה קללות מפה שנראה לי הלשון עוד שניה נושרת לי.

 

הם חותכים רכבים, פתאום מחליטים שלא בא להם רמזור אדום, עולים למדרכות, נוסעים דרך מעברי חציה ואין סוף דוגמאות.

 

היום במקרה היה לי קטע, עמדתי ברמזור אחרי אוטובוס, אין הרבה רכבים אבל מכל צד שלי היו רכבים ומקדימה היו עוד איזה 2 שורות, הגיע רוכב שהחליט שהוא רוצה לזגזג בין רכבים אבל להתחיל איתי, בא נכנס בין החזית של המשאית שלי לאוטובוס ובגלל הזוית פניה נתקע שם לא יכל לעבור, הוא בא דפק לי על המכסה מנוע של המשאית אני מרים את עצמי מהכסא בגלל שהשדה ראיה מת, הוא פתאום עושה לי בהכי טבעיות "סע סע אחורה תן לעבור", אמרתי לו שעומדים רכבים מאחורי ואני לא יסע אחורה באמצע רמזור אדום כי הוא רוצה לזגזג, פתאום הוא אומר לי "כ*ס אמ*", חטפתי עצבים, דפקתי צפירה עם הצופר אוויר לתוך הפרצוף שלו, קיפל את עצמו ברוורס וברח.

 

זה מקרה ילדותי ולא לעניין, אבל זה עוד בעדינות, בן אדם יותר עצבני ממני היה יוצא החוצה ושובר לו את הפרצוף

 

 

חשוב לי לציין, שבנושא זו הכללה ואני בטוח שיש רוכבים נורמלים, שלא משתגעים וחושבים שכולם חייבים להם.

לרוב ההתייחסות שלי היא לערסים, צעירים ושליחים

 

אתם צודקים ב100%,אבל להיתקע עם אופנוע בפקק זה לא כמו להיתקע עם רכב.

תחשבו שבפקק שמשתחרר ברבע שעה אתה צריך לתפעל קלאטץ'+רגל שתסחוב אופנוע של 130 קילו במשך רבע שעה.

בכל זאת , אני לא מצדיק את זה אבל לעשות הכללה ולתת ניחוש שמישהו הולך לעשות עבירה בגלל שהוא על קטנוע זה קצת מפגר לא?

זה כמו שבאמריקה ינחשו שאיזה כושי הולך לשדוד מכולת כי הוא שחור.

אם בית המשפט מכליל בקטע של האופנועים זה לא פייר בכלל.

פורסם

[ציניות]

ממתי אופנועים נתקעים בפקק?

הרי הם הולכים מכל כיוון אפשרי רק לא לעמוד בפקק

על השוליים, מעבר לקו לבן, על מדרכות, בין מכוניות.

[/ציניות]

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש לכם עמדה ברורה לגבי אופנועים,אבל אם הייתם קוראים את הנושא של השרשור ולא מביאים פה דיון על כמה אופנוענים הם מניאקים אולי היינו מגיעים לתשובה שלשמה הוקם השרשור :idea:

פורסם

לכל תלמיד נהיגה בארץ יש כבר עמדה ברורה לגבי אופנועים. מעניין למה?

אולי כי אפשר לספור על שתי ידיים את אלה שנוסעים כמו שצריך

 

וזאת בדיוק התשובה לדיון

שוטרי תנועה הם גם נהגים לכל דבר, וגם להם יש עמדה ברורה לגבי אופנועים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...