Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה עוד שרשור מסריח מלא שנאה כלפי אופנוענים. בחייאת, כנסו לרכב, שימו מזגן וסעו לפקק הקרוב לביתכם כדי להצטנן.

אופנוענים זבלים יש, נהגים זבלים יש, הכל מהכל יש לנו פה, תלמדו לחיות עם זה או שתישארו בבית.

כמה אפשר לטחון את זה עוד??

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ליאור צודק. אני מרגיש דז'ה-וו עם כל שרשור על ריקולים, אופנועים או צ'מפיון. פותח השרשור קיבל תשובה, ונרה לי שבזה אפשר לסיים את הדיון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
זה אומר במקרה של עבירה,שוטר יכול לבחור שלא לעצור אותי כי אין לו כוח אבל לקחת מספר רישוי ולדאוג לי לאיזה מכתב בתיבת דואר?

 

לא, זה אומר שאם המספר רישוי יעלה במחשב כרכב גנוב או שלא חודש הרישיון כמה שנים או שהבעלים מבוקש לחקירה וכו', הם יעצרו אותו. אם עברת עבירה הם יעצרו אותך וירשמו לך דו"ח. נראה לי שאתה סתם נכנס לסרטים.

פורסם
הנה עוד שרשור מסריח מלא שנאה כלפי אופנוענים. בחייאת, כנסו לרכב, שימו מזגן וסעו לפקק הקרוב לביתכם כדי להצטנן.

אופנוענים זבלים יש, נהגים זבלים יש, הכל מהכל יש לנו פה, תלמדו לחיות עם זה או שתישארו בבית.

כמה אפשר לטחון את זה עוד??

 

אני הראשון שיגיד שיש נהגים זבלים, אני פוגש הרבה מהם כל יום

הבעיה היא האחוזים של אופנוענים שמזגזגים ונכנסים במקומות שהם יכולים להכנס בהם אבל לא אמורים להכנס בהם

(גם אני יכול לעבור על מדרכה מעבר חצייה ואי תנועה זה לא אומר שאני יעשה את זה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה צודק, אני רוכב אופנוע ואני הראשון שמסכים איתך. הבעיה היא שהנושא הזה נטחן ונטחן פה והוא אינסופי, זה פשוט נהיה משעמם להמשיך להעלות את זה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ואני עם רכב מקלל אופנוענים שלא יודעים שהם בשטח המת שלי (גם אם הוא מועט, הוא תמיד קיים). (לא באמת, לצורך הדגמה).

לכל מטבע שני צדדים, והויכוחים האלה מיותרים. אחר כך יבוא אופנוען ויגיב, ואז יגיב נהג רכב, ובסוף נכתוב עוד 200 הודעות שיש נהגים גרועים, וגם רוכבים. כמו שאמרתי, דז'ה-וו רציני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אתה צודק, אני רוכב אופנוע ואני הראשון שמסכים איתך. הבעיה היא שהנושא הזה נטחן ונטחן פה והוא אינסופי, זה פשוט נהיה משעמם להמשיך להעלות את זה.

 

הסיבה היחידה שהעליתי את זה כי זו בדיוק הסיבה שהשוטרים עוקבות (בעיניים או בנסיעה) אחרי אופנועים

ומה שכתבתי זה גם בדיוק קו החשיבה של אותם שוטרים

 

לכן זה לא עניין של ויכוח, אפילו לא Remotely, בסה"כ נתתי לבחור תשובה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הבעיה עם הטוסטוסים(A2) זה הגיל של הילדים שנוהגים בו, חסרי שיקול דעת הרגשה של אלוהים.

ואני אומר את זה בתור רוכב אופנוע, ונהג רכב.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אני בתור נהג משאית, קו חלוקה בתל אביב, אני לא יודע איך אבל רוכבי הדו"ג בעיר גורמים לי להוציא כלכך הרבה קללות מפה שנראה לי הלשון עוד שניה נושרת לי.

 

תאום הוא אומר לי "כ*ס אמ*", חטפתי עצבים, דפקתי צפירה עם הצופר אוויר לתוך הפרצוף שלו, קיפל את עצמו ברוורס וברח.

 

 

LOL

הרסת אותי מצחוק.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

קרה לי היום משהו מוזר, שניידת החליטה שהיא עוקבת אחרי לכל פנייה,נכנסתי לרחוב הכי משובש בעיר והיא אחרי (לא ניסיתי שטויות או משהו,פשוט נסעתי שם)

יכל להיות שהניידת היתה צריכה לנהוג במסלול שבו אתה נסעת?

זו גם אפשרות לא?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...