Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאור אני מניח שהבעייה קיימת במנוע חם בלבד, כמות מי הקירור שמחלחלת איטית וקטנה, אך קיימת, והיא כנראה חודרת לתא השריפה והופכת שם לקיטור, במקרה כזה, אלקטורדת הפלג תיהיה נקיה טצחה, ללא פיח כלל, בגלל הקיטור שממיס את הפיח בפלג, ויוצר גוון ירוק על האלקטרודה, כצבע נוזל הקירור. אינני מבין מדוע פותח השרשור מתעלם מהמלצתי בשימוש בחומר וונדר וולד, ומעדיף להכנס להרפתקאה וודאית, יקרה, ולא כלכלית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם החומר ״ונודר וולד״נמכר בחנויות חלפים לרכב ?. האם הוא יעיל במילוי חורים בראש מנוע, אני מתכוון לחורים שגורמים לנוזל קירור ושמן להתערבב?.

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

שלום רב !

כשמו כן הוא, הוא יוצר עולם נפלא, ללא תקלות.

לבעייה שלך , שהחשד הוא בסדק בראש, או במעבר מים שהתרחב, החומר יכול לעזור, הוא אמור להמכר בחנויות לחלקי חילוף ברכב, ערוך חיפוש בגוגל.

למה אתה כל הזמן מקצין את בעייתך, אין לך כרגע בעייה של מעבר שמן למים ולהפך, אז מדוע אתה מחפש מתחת האדמה , בעיות שלא קיימות?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

במיכל העודפים של נוזל הקירור יש מעין שכבת שמן שצפה מעל הנוזל קירור , ברדיאטור עצמו על המכסה שלו מעין שכבת שמן .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אם לא תצליח לעצור זאת באמצעים קוסמטים, כמו וונדר וולד, או תכשירים דומים, ההשקעה בשיפוץ המנוע, משולה לזריקת כספך לפח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני רוצה ללמוד למה באם עושים ראש מנוע לרכב הנ"ל זה לא מצליח/לא עובד - כוונתי היא שהרכב ימשיך לצרוך שמן ולהעלם נוזל קירור ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
אני רוצה ללמוד למה באם עושים ראש מנוע לרכב הנ"ל זה לא מצליח/לא עובד - כוונתי היא שהרכב ימשיך לצרוך שמן ולהעלם נוזל קירור ? .

בטח שזה מצליח, השאלה אם מהבחינה הכלכלית זה מישתלם.

פורסם

במנוע 1000 סמ"ק 3 צילינדרים של שרייד ניתן לשפץ את ראש המנוע מכיון שבלוק המנוע הוא מברזל ולא אלומיניום הידוע לשימצה כמו במנוע 1.3 ובמנוע האפלאוז. היה לי רכב זהה שקניתי לאחר שיפוץ ראש מנוע והרכב עבר 60000 ק"מ ללא כל בעיית התחממות כל שהיא במשך 3 שנים.

פורסם

הרכב שלי לא מתחמם כלל - ז״א מעבר לטמפ׳ עבודה בה הוא צריך להיות . הבעייה הי רק מעבר של שמן לרדיאטור והעלמות של נוזל קירור לתוך המנוע . שוחחתי עם שכן שהוא מכונאי רכב והוא אמר שהראם ראש מנוע צריך להחליפו ולשלוח את הראש ליישור ואולי גם למילוי.

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...