Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה מנוע פורד 1100, 1300, כמו באסקורט וברום כרמל אז גל הזיזים (קמשפט) נמצא למטה ולא למעלה כמו במנועי הקורטינה והטרנזיט.

מתחת למכסה שסתומים נמצא הפסנתר המונע באמצעות מוטות דחיף מהקמשפט התחתון.

בברכה אריק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם (קמשפט ) גל הזיזים שחוק התופעה תהיה בזמן הסרת מכסה שסתומים תן סטרטר ללא חוט כוהל

(על מנת שלא יניע כלל ) וראה אם כל הנדנדים זזים בצורה שווה מהלך ארוך כמו שצריך.

אם פיקה אחת שחוקה בגל זיזים התופעה תהיה שנדנד של שסתום אחד (או יותר ) בקושי יזוז , כלומר

כמעט שלא תהה לו תנועה למטה וחזרה .

 

אגב ,

ממש לא נראה לי שזו הבעיה אצלך .

כמו שסברו קודמי , נראה תקלה חשמלית .

 

בהצלחה !

 

דרור .

 

לגבי הקאמשפט השחוק, היום אני אפתח מכסה שסתומים ואבדוק מרווח ב-tdc. ובגלל שזה קאמשפט עליון אוכל לבדוק אותו גם ויזואלית כדי לשלול את האופציה.

 

עוד טיפים יתקבלו בברכה.

 

נדב.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
פרט לסימן הבא:

 

כאשר אני פותח את הסווט׳צ שהמנורה של האלטרנטור דלוקה היא מרצדת ולא יציבה

 

אשר כמו שכתבתי, עשוי להצביע על מגע רופף במעגל מתג ההצתה.

חוטי הצתה פגומים לא יגרמו ל"ריצוד" נורת הטעינה כאשר המנוע כבוי.

 

וממתי "ביתן-ספרק" מייצרת חוטי הצתה?

עודד שלום רב !

ריצוד מנורת האלטרנטור, אין לו כלל קשר , להחסרת פעימה שמקורה קרוב לוודאי בחוטי הצתה לא איכותיים, בעלי התנגדות גבוהה.

יתכן וקיים מגע רופף במצבר או בחיבור לאלטרנטור.

ולידיעתך עודד , ואני תמה על כך שאתה שואל, ביתן ספארק מיצר כבר שנים חוטי הצתה, שהכיתוב עליהם הוא BS=ביתן ספארק, וכיתוב נוסף שהם כביכול,מיוצרים בארצות הברית, החוטי הצתה מתוצרתם, ידועה כבעלי איכות גרועה, התנגדות גבוהה, קונקטרים שמתפרקים בחיבור למצת הרכב, לאחר משיכת הכבל, בעת החלפת מצתים, בריחות ניצוץ ועוד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם (קמשפט ) גל הזיזים שחוק התופעה תהיה בזמן הסרת מכסה שסתומים תן סטרטר ללא חוט כוהל

(על מנת שלא יניע כלל ) וראה אם כל הנדנדים זזים בצורה שווה מהלך ארוך כמו שצריך.

אם פיקה אחת שחוקה בגל זיזים התופעה תהיה שנדנד של שסתום אחד (או יותר ) בקושי יזוז , כלומר

כמעט שלא תהה לו תנועה למטה וחזרה .

 

אגב ,

ממש לא נראה לי שזו הבעיה אצלך .

כמו שסברו קודמי , נראה תקלה חשמלית .

 

בהצלחה !

 

דרור .

דרור אין שום קשר לגל הזיזים,ומה שאמרת הוא לא נכון ,תקינות גל זיזים ניתן לבדוק ע"י מדידות בלבד כאשר הוא מפורק.

התופעה שהוא תיאר אופינית לחוטי הצתה לא תקינים או מכסה מפלג.

 

חן.

פורסם

אצלי בקורטינה מורכבים סט חוטי הצתה של BS הכחולים והאיכות שלהם היא

על הפנים החלפתי כבר שלושה סטים בתוך חצי שנה בגלל שהם

מתפרקים מעצמם וגורמים למנוע לעבוד על שלושה בוכנות.

כבר נמאס לי להתעסק עם החוטים הללו ובימים הקרובים יוזמנו מ Burton power

סט חוטים של 10 מ״מ MAGANECOR.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

ביתן ספארק מיצר כבר שנים חוטי הצתה, שהכיתוב עליהם הוא BS=ביתן ספארק, וכיתוב נוסף שהם כביכול,מיוצרים בארצות הברית, החוטי הצתה מתוצרתם, ידועה כבעלי איכות גרועה, התנגדות גבוהה, קונקטרים שמתפרקים בחיבור למצת הרכב, לאחר משיכת הכבל, בעת החלפת מצתים, בריחות ניצוץ ועוד.

 

תודה, תמיד טוב ללמוד...

 

ידעתי ש"ביתן-ספארק" הם יבואנים ותיקים (אני עוד זוכר את "ביתן" ואת "ספארק" בנפרד, לפני האיחוד...), לא ידעתי שהם מתיימרים להיות גם יצרנים.

אדע להזהר...

עודד

פורסם
דרור אין שום קשר לגל הזיזים,ומה שאמרת הוא לא נכון ,תקינות גל זיזים ניתן לבדוק ע"י מדידות בלבד כאשר הוא מפורק.

התופעה שהוא תיאר אופינית לחוטי הצתה לא תקינים או מכסה מפלג.

 

חן.

 

התופעה שתארתי אופינית לגל זיזים שחוק \לא לתופעה שמתאר כאן .

זו היתה תגובה למי שאמר אולי גל זיזים .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

החלפתי יותר מ-4 מפלגים 7 כהלים 5 פלטינות 3 מכסי מפלג 2 כבלים וחוטי הצתה חדשים לפי המלצותיכם, אך הבעיה נשארה.

 

לגבי זה שאמרתי שהקאמשפט עליון, זה הגיע מההתעסקות שלי עם מנועי פינטו שהקמשפט שם עליון, ופה כמובן הוא תחתון לכן אין דרך לאבחן אותו ויזואלית, לדעתי אין איתו בעיה כי הבעיה הופיעה באופן מייידי ולא עקב שחיקה איטית של בליטות הקאמשפט

השעה 3 בבוקר ועד לפני שעתיים עוד עבדתי על הרכב, עיצות ורעיונות מאוד יעזרו.

 

נדב

פורסם

תחבר חוט מהפלוס של המצבר ישירות לפלוס של הכויל,כדי לוודא שאין בעיה

של מגע רופף בדרך לכויל.אל תשכח לנתק אותו לאחר הבדיקה.

בדיקת קומפרסיה יכולה לוודא שאין שסתום שרוף(לחץ הפוך עדיף).

ורצוי לבדוק אם וכאשר המנוע כבה,כמות דלק בקרבורטור(בתא המצוף) ע"י פתיחת

חלקו העליון.

בהצלחה,כולנו איתך,לפחות מסקרנות.:oops:

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

תנסה גם מצבר אחר

האם הצלחת לאבחן עי ניתוק חוטי הצתה מדורג שהבעייה מצילינדר ספציפי, או שהיא קיימת בכולם?

פורסם

מה לגבי החלפת סוויטש ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

חברים חברים! תמה לה תקופת הגימגומים והחיתוכים!!

הרכבתי את ההצתה האלקטרונית מפיאסטה מארק 2 והרכב מעולם לא היה יציב כל כך, מאיץ מבלי להתאמץ!

למי שיש מנוע kent אני ממליץ לו להעיף לעזזל את הפלטינות הדראק האלה!

עכשיו יש עוד בעיה קטנה, היחידה ואקום בהצתה האלקטרונית פגומה וכרגע אני נוסע על קידום של 12 מעלות בכדיי ״ לצמצם פערי קידום״

למשהו יש יחידת ואקום של מפלג בוש?

 

נדב.

פורסם

בקיצור,כל השרשור בעצם נוצר כפרסומת להצתה אלקטרונית.:oops::?

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.


×
×
  • תוכן חדש...