Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 3 שנים עם מזדה 3(נגנבה) הגיעה השעה לרכישת רכב חדש

אחרי חיפושים ושיטוטים ברשת ובאולמות התצוגה הטויוטה יאריס היבריד נראת האפשרות הכי חכמה ומתאימה

כי תכלס הבנתי שאין לי טעם ברכב בגודל של המזדה 3 ולא משנה כמה הייתי זהיר עם הגז הצריכת דלק הכי טובה שהגעתי אליה היא 8 ליטר ל100 קילומטר (בממוצע)

האם אני מפספס משהו? יש עוד רכבים שיהיו חסכוניים כמו הטויוטה?

פורסם

מה הנסועה שלך? כמה נוסעים יהיהו ברכב בשימוש שגרתי? מה אופי הכבישים בהם אתה נוע?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לרוב ברכב נוהג רק אני או עם בת זוגתי

כ15 אלף ק"מ בשנה

גם עירוני וגם בין-עירוני

כשכמות הנסיעות הבינעירוניות שווה לכמות הנסיעות העירוניות

מן הסתם הקילומטראז' בבינעירוני יהיה גבוהה יותר אבל לא בהרבה

מאוד חשוב שאפשר יהיה לנסוע באותו 3-4 אנשים, לעיטים נדירות מאוד

ב99% מהנסיעות באוטו יהיו מקסימום 2 אנשים

 

חשוב שהרכב יהיה חסכוני מבחינת צריכת דלק ואוטומט

פורסם

רנו מגאן 5 דלתות עם מנוע דיזל.

חסכונית, מאובזרת, נוחה, ביצועים טובים יחסית, ועכשיו היא במבצע אם יש לך מישהו במועדון הוט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ב 15000 ק"מ לשנה רכב היברידי אינו בהכרח ההחלטה הנכונה, מכוון שמחירו מראש יקר בכ 17% מהמתחרים.

אתה יכול לשקול את הסוניק החדשה, גם תתאים לדרישות.

פורסם
ב 15000 ק"מ לשנה רכב היברידי אינו בהכרח ההחלטה הנכונה, מכוון שמחירו מראש יקר בכ 17% מהמתחרים.

אתה יכול לשקול את הסוניק החדשה, גם תתאים לדרישות.

גיא אולי אתה חושב כך כי אין לשברולט מכונית היברידית

אגב מה עם הוולט? פריוס כבר משווק במגוון דגמים כולל plug in

פורסם
גיא אולי אתה חושב כך כי אין לשברולט מכונית היברידית

אגב מה עם הוולט? פריוס כבר משווק במגוון דגמים כולל plug in

 

דווקא במקה הספציפי הזה - גיא צודק. אם משווים את החסכון של היאריס ההברידית מול הדגם הרגיל מגלים שהדגם הרגיל בנסועה הצפויה יהיה זול יותר לאחזקה.

 

אני דווקא חושב שהטיוטה ספיס ורסו שחזרה להיצע של היבואן עקב שער היין - עדיפה.

 

ולגבי הוולט...היא מוצר נישה במחיר יקר שבצידו עלות גבוהה מאד של הערכות של היבואן ללא צפי למכירות משמעותיות עקב מחיר גבוה - לפיכך אין הצדקה כלכלית (וגם לא שיווקית) להביא את הדגם לכאן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...