Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

 

רוצה לשתף ביקור ראשון במוסך (איביזה Fר 13) .

 

 

בשבועיים האחרונים הרגשתי כל מיני קרטועים מהמנוע\גיר במהלך הנסיעה ,טור נתקע על הילוך גבוהה ונורות אזהרה שלא ראיתי מעולם דולקות, רעש מתכתי מוזר,צריכת דלק גבוהה מהרגיל,חוסר סחיבה - ובגדול כל אחת מהתסמינים האלה קרה לרכבים בעל מנועי TSI 1.2 - 1.4 , יש לי שני חברים אחד בעל שירוקו 1.4 ואחד בעל גולף 1.4 (שניהם בשנתון שלי 13 ויש לציין שבקושי ראו כביש הרכבים מכיוון שעלו לכביש עד לפני שלושה חודשים )

 

בקיצור לכל אחד מאיתנו היו את אחד התסמינים הללו ולי באופן אישי את רובם :\ , החלטנו ביחד לקבוע תור במוסך צמפיון(בנתניה ומכיוון שהרכבים עדיין באחריות היצרן) הגענו לשם מבלי להראות שאנחנו מכירים ולאחר כ 3 שע' של דיאגנוזה+עבודה במוסך מתברר לשלושתנו + עוד 4 רכבי TSI שהיו באופן רנדומלי במוסך שלכולנו אותה בעיה "חוטי הצתה תקולים" ויותר מזה מתברר שהיצרן ידע עוד מבעוד מועד על התקלה ושיגר לכל מוסכי צמפיון למיניהם קוד TPI עם התקלה(קוד TPI = פתרון לבעיות שהיצרן יודע עליהם + איך לטפל בבעיה) החליפו לכולנו 4 חוטי הצתה ומה שיותר מעצבן שהינו צריכים לגלות את זה לבד מאשר שהיבואן יקרא ללקוחות שלו שקנו את הרכבים האלה בשביל למנוע בעיות הרי את הבעיה הם מכירים , וזה לא צירוף מקרים שלכולנו יש את אותה הבעיה וליצרן אין קשר אלייה , ואני מאמין שיש עוד הרבה רכבים בעל אותו מנוע שפשוט עדיין לא עלו על זה ולא בדקו את הרכב ויש לציין שלא רואים את זה ברוב טיפולי XXX/ק"מ אלה אם מכוונים לבעיה .

 

הטיפ שלי אליכם במידה ויש לכם מנוע כזה בשנתונים הללו ,רוב הנהגים אפילו לא הרגישו את התקלה אלה פשוט ניגשו למוסך ונדהמו לקבל רכב עם צמות שרופות מהיצרן , תקבעו לכם יום בשבוע או תראו את זה לבד ותחסכו לעצמכם עגמת נפש

 

*יש לציין שמכיוון שהרכבים בעל אחריות והעלות לא נפלה עלינו (בסהכ 1400 -+ )

 

 

שבת שלום לכולם @

פורסם

הזוי ביותר, קבוצת פולקסוואגן פשוט התחילה לייצר את הרכבים בבקרת איכות של תת-רמה, אפילו MG הסינית יותר אמינה נכון לעכשיו...

פורסם

יש חוק שאם היצרן מדווח ליבואן על ריקול אז היבואן חייב לזמן ולהודיע לבעלי הרכבים לא? אם זה נכון מה שאתה מספר זה חמור מאוד :mm_nah: .

פורסם

לא הספיק לכם כל מה שאמרו על הבעיות ובכל מקרה עדיין הלכתם וקניתם לדעתי זו גם בעיה שלכם. נכון שהיבואן מפר חוקים אבל גם היצרן לא עושה בדיקות איכות כמו שצריך ובכך יכול לגרום לעצמו לפגיעה בתדמית.

פורסם
לא הספיק לכם כל מה שאמרו על הבעיות ובכל מקרה עדיין הלכתם וקניתם לדעתי זו גם בעיה שלכם. נכון שהיבואן מפר חוקים אבל גם היצרן לא עושה בדיקות איכות כמו שצריך ובכך יכול לגרום לעצמו לפגיעה בתדמית.

 

בעיות יש בכל רכב וכל אחד מוכן לבעיה שתבוא בעתיד שהוא לוקח בחשבון לקנות רכב ואני חושב שאין לזה קשר בין עם זה קונצרן גרמני או יפני - אבל נקודה לזכות היפנים היא שכל ריקול שיש לרכבים אז דואגים לכולם - לכל לקוח שלהם .. כאן התאכזבתי לגלות שהבעיה הייתה ידועה מראש כנראה עוד לפני שרכשתי את הרכב ואף אחד לא טרח לבדוק את העניין וחוסר האדישות הזאת מצידם הייתה מביאה אותי ביום מן הימים להפסיד עלויות רבות ושלחתי מייל "חריף" לצ'מפיון ואני מצפה לתשובה ,

 

ואם כבר אז לקחתי בחשבון שקניתי את הרכב שיכול להיות שיהיו לי פה ושם בעיות עם הגיר ותקלות שיותר מזוהות עם הקונצרן אבל על חוטי הצתה שמגיעים ככה מהיצרן עוד לא שמעתי אצל אף אחד עם רכבים כאלה ונדהמתי לגלות 5\6 רכבים במכה בעל אותה בעיה שהמשותף לכולם הוא שנתון 12\13 ועד חצי שנה על הכביש שזה עוד יותר מדאיג מהבעיה עצמה.

פורסם
שבת שלום לכולם

 

רוצה לשתף ביקור ראשון במוסך (איביזה Fר 13) .

 

 

בשבועיים האחרונים הרגשתי כל מיני קרטועים מהמנוע\גיר במהלך הנסיעה ,טור נתקע על הילוך גבוהה ונורות אזהרה שלא ראיתי מעולם דולקות, רעש מתכתי מוזר,צריכת דלק גבוהה מהרגיל,חוסר סחיבה - ובגדול כל אחת מהתסמינים האלה קרה לרכבים בעל מנועי TSI 1.2 - 1.4 , יש לי שני חברים אחד בעל שירוקו 1.4 ואחד בעל גולף 1.4 (שניהם בשנתון שלי 13 ויש לציין שבקושי ראו כביש הרכבים מכיוון שעלו לכביש עד לפני שלושה חודשים )

 

בקיצור לכל אחד מאיתנו היו את אחד התסמינים הללו ולי באופן אישי את רובם :\ , החלטנו ביחד לקבוע תור במוסך צמפיון(בנתניה ומכיוון שהרכבים עדיין באחריות היצרן) הגענו לשם מבלי להראות שאנחנו מכירים ולאחר כ 3 שע' של דיאגנוזה+עבודה במוסך מתברר לשלושתנו + עוד 4 רכבי TSI שהיו באופן רנדומלי במוסך שלכולנו אותה בעיה "חוטי הצתה תקולים" ויותר מזה מתברר שהיצרן ידע עוד מבעוד מועד על התקלה ושיגר לכל מוסכי צמפיון למיניהם קוד TPI עם התקלה(קוד TPI = פתרון לבעיות שהיצרן יודע עליהם + איך לטפל בבעיה) החליפו לכולנו 4 חוטי הצתה ומה שיותר מעצבן שהינו צריכים לגלות את זה לבד מאשר שהיבואן יקרא ללקוחות שלו שקנו את הרכבים האלה בשביל למנוע בעיות הרי את הבעיה הם מכירים , וזה לא צירוף מקרים שלכולנו יש את אותה הבעיה וליצרן אין קשר אלייה , ואני מאמין שיש עוד הרבה רכבים בעל אותו מנוע שפשוט עדיין לא עלו על זה ולא בדקו את הרכב ויש לציין שלא רואים את זה ברוב טיפולי XXX/ק"מ אלה אם מכוונים לבעיה .

 

הטיפ שלי אליכם במידה ויש לכם מנוע כזה בשנתונים הללו ,רוב הנהגים אפילו לא הרגישו את התקלה אלה פשוט ניגשו למוסך ונדהמו לקבל רכב עם צמות שרופות מהיצרן , תקבעו לכם יום בשבוע או תראו את זה לבד ותחסכו לעצמכם עגמת נפש

 

*יש לציין שמכיוון שהרכבים בעל אחריות והעלות לא נפלה עלינו (בסהכ 1400 -+ )

 

 

שבת שלום לכולם @

 

אתה יודע מתי הרכב שלך יוצר?, הכוונה לתאריך מדוייק ומתי עלה על הכביש?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
הגולף של החבר שלך ,דור 6 או 7 ??

 

6 אבל אני לא אתפלא אם גם ל7 יהיה משהו דומה.

 

--

 

את הרכב הוצאתי בפברואר מהסוכנות(2 פב') עלה לכביש 2/2/13 , וכך לפי הרישוי שעבר לפני המסירה , כמה זמן כבר יצרו אותו לפני שהגיעה לארץ ?(גג חודשיים לפני שהגיעה אלי כי הדגם עצמו שווק בסוף 12\תחילת 13)

 

והשירוקו(דצמ'12 עלתה לכביש) הגולף(פב עלתה לכביש וזה כי היה איזה שביתה למי שזוכר אז )

פורסם
בגלל זה שאלתי ,חוטי ההצתה שונים לגמרי .

 

תגדיר שונים ?

 

גם בסיאט ובשירוקו הם לא בדיוק אותו דבר אבל אותה בעיה

פורסם
תגדיר שונים ?

 

גם בסיאט ובשירוקו הם לא בדיוק אותו דבר אבל אותה בעיה

 

נראים שונה לגמרי , בדרך כלל שיש פגם בסדרת ייצור מדובר במוצר זהה , פחות הגיוני ששני קווי מוצר פגומים ,אבל לך תדע הכל יכול להיות.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

לפותח השרשור.מקווה שנגמרו הבעיות ותוכל להנות עכשיו בכיף מהרכב.

האם הסנגורים של צ'מפיון שומרי שבת??

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
לפותח השרשור.מקווה שנגמרו הבעיות ותוכל להנות עכשיו בכיף מהרכב.

האם הסנגורים של צ'מפיון שומרי שבת??

 

גם אני.

 

שלא תבינו לא נכון - אין לי משהו נגד צ'מפיון מוטורס אפילו שקבלתי תרכב 20 יום לאחר התאריך המדויק שהיתי אמור לקבל , ולמרות היחס\דיסטנס שקיבלתי היום במוסך של צמפיון(שסירבתי לחכות בחדר המתנה ורציתי לראות מה בדיוק עושים לי באוטו מהבחינה הכי לגיטימית שיש ולאור העובדה שיש משהו מסריח שם וכאשר אני בא לשאול את המוסכניק משהו אז האחראי על הקו שם אומר לו לא לדבר איתי ולא לענות לי ואז באים 4 אנשי הנהלה בשביל לנסות להעיף אותי לחדר המתנה משלא צלח להם ועמדתי להם בכל זאת על הראש) אבל מה , אחרי שהם הביאו לי את הבושם\ריחן שלהם ..סלחתי

פורסם

בהתחשב באיכות המוצרים שלהם הייתי בודק שהריחן לא גורם לתגובות אלרגיות כגון,אסטמה,גרודים,או פריחה בעור...:wink:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

×
×
  • תוכן חדש...