Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהתחשב באיכות המוצרים שלהם הייתי בודק שהריחן לא גורם לתגובות אלרגיות כגון,אסטמה,גרודים,או פריחה בעור...:wink:

 

הרגת אותי.

אבל בטח עם יהיה משהו כזה אז יגידו שהיצרן עוד לא שלח להם פקודת ריקול והם לא אשמים. לפותח השרשור גם לי הייתה סיאט 2010 ונהנתי ממנה גם לאור היחס של המוכר בזמן קניה והעניין של הדיסטנס שאני הספקתי להכיר כך שהכי חשוב בסופו של דבר זה שאתה נהנה מהרכב ופעם או פעמיים בשנה כשצריך לקפוץ למוסך זה נסבל. אבל בגלל היחס שאני זוכר שקיבלתי עד היום קניתי רכב חדש אחרי שנתיים לא מצמפיון רק בגלל חווית קניה ויחס ירוד. ומאוד חשקתי בסיאט החדשה.

החיים הם כמו....

פורסם

נוסע 3 חודשים על גולף 7 1.4

לא נתקלתי בדברים האלה

סה"כ חוץ מהרדיו שמעצבן אותי , מרוצה מאוד מהאוטו

פורסם
נוסע 3 חודשים על גולף 7 1.4

לא נתקלתי בדברים האלה

סה"כ חוץ מהרדיו שמעצבן אותי , מרוצה מאוד מהאוטו

 

גם אני , על אותו אוטו בדיוק , למה הרדיו מעצבן אותך ? אני דווקא מבסוט ממנו ורואה שיפור גדול מה RCD 510 הקודם . אתה יכול לפרט ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

ופעם או פעמיים בשנה כשצריך לקפוץ למוסך זה נסבל. אבל בגלל היחס שאני זוכר שקיבלתי עד היום קניתי רכב חדש אחרי שנתיים לא מצמפיון

 

לא זה לא נסבל.

 

בעיני זה לא נסבל שפועל בן 20 שמקצועיותו מוטלת בספק, מפרק לי חצי רכב חדש כדי להחליף חלק שיש עליו ריקול.

שאיש לא יחלום על כך שההרכבה נעשתה לפי הראות היצרן עם מומנטים נכונים ושכול הברגים שפורקו חזרו למקומם ולא הגיעו לפח האשפה.

 

אז נכון, תקלות ברכב חדש יכולות להתרחש אצל כל יצרן, אבל לא בתדירות כזו.

פורסם
גם אני , על אותו אוטו בדיוק , למה הרדיו מעצבן אותך ? אני דווקא מבסוט ממנו ורואה שיפור גדול מה RCD 510 הקודם . אתה יכול לפרט ?

 

 

יש בעיות קליטה בתחנות שונות

רק מאצלנות וחוסר זמן לא הגעתי עוד לצפיון

פורסם

זה מזכיר לי שכשכתבתי על בעיה בחוטי הצתה במנוע TSI - אמרו לי שאני ברברן... ושיפנו למנכ"ל שלמה סיקסט להתלונן :lol:

פורסם

האם יש טעם לבקר במוסך ? אם יש איזה יום פנוי בשבוע אז היתי מנצל איזה שעתיים בשביל לבדוק את העניין, אני באופן אישי הרגשתי כמה בעיות בנסיעה אך החבר עם השירוקו סתם גררנו אותו איתנו ומתברר שהוא סובל מאותה בעיה בלי להרגיש אותה בכלל.

 

כל הסיפור מעורב ביותר מדי צירופי מקרים שצריך לבדוק שם למעלה בצמפיון מה הסיפור.

פורסם

מה חדש, אין לי חשק להגיב אפילו זה כבר משעמם :shock:

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

יש ריקול למוח גיר כרגע , גם ללא סימני תקלה,

החלפתי מוח גיר / שרשרת תזמון כי היה רעש מציק בהתנעה, מצמדים זה כבר משנה שעברה...הרכב הוא פולו שעלתה לכביש בנוב' 2011, אני חושש שסלילי ההצתה זה עניין לא רק מ2013....

 

ד''א בנוגע לגולף 7, אותה בעיה עם שרשרת תזמון ורעשים בהתנעה, VAG לא מתאמצים יותר :roll:

×
×
  • תוכן חדש...