Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ספייר, בגיר ידני אתה תקבל כזאת חריקה, שהלב שלך יתנתק מהמקום ותרגיש אותו נטחן כמו גלגלי השיניים של הגיר שלך...

 

אני חושב שהוא התכוון שהגיר בניוטרל כאשר אתה עדיין בנסיעה, לא הכנסה להילוך אחורי בנסיעה קדימה.

 

התכוונתי להוצאה מהילוך, לא שילוב לרוורס תוך כדי נסיעה.

אני עדיין לא מספיק מטומטם/חסר לב כדי להציע למישהו לשלב לרוורס תוך כדי נסיעה כדי לחסוך בדלק. ("תנסה.. זה טוב..." :hihi: )

התגובה שלי הייתה תגובה לבחור שהגיב לשני החבר'ה שהגיבו לפניו. מבולבלים? גם אנחנו. :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ונסיים בבדיחה בדיוק בנושא (בדיחות השר דXX)

בזמנו שר מתקשר לחברת וולוו ואומר מה זה הרכב שנתתם לי?

פתאום מפסיק לנסוע.

המוסך מקבל את הרכב, בודק ומוצא שהלך גיר - טוב שר זה שר מחליפים ונותנים לו את הרכב שוב.

כמה ימים לאחר מכן שוב מתקשר השר ומתלונן שהרכב לא נוסע.

והרכב מגיע למוסך, בודקים ומוצאים שוב שהלך הגיר.

מה לעשות שר זה שר - מחליפים גיר.

שבוע עובר ושוב מתקשר השר למוסך ומתלונן שהרכב לא נוסע.

הרכב מגיע למוסך ושוב - הלך הגיר.

מתקנים ושואלים את השר - אדוני השר איך אתה נוהג ? איך יתכן שנהרס גיר כל הזמן.

אומר השר - אני נוסע רגיל ב DRIVE ובמהירות 120 אני מעביר לרייס R

 

שבוע טוב

קובי

:-)

פורסם
ספייר, בגיר ידני אתה תקבל כזאת חריקה, שהלב שלך יתנתק מהמקום ותרגיש אותו נטחן כמו גלגלי השיניים של הגיר שלך...

 

גיר בגיר ידני יש הגנה בגירים שבה ההילוך רוורס הוא מטחת לחמישי אז אי אפשר להכניס ישירות לרוורס כאלו בטעות היה הילוך שישי

יש מעיין מעצור שקודם צריך לשחרר את הידית למצב ניטרל בעמצא ורק אז תוכל להכניס לרוורס וזה נועד למנוע נזק לגלגלי שינים בגיר

×
×
  • תוכן חדש...