Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
3/4 מיכל זה מספיק בשביל מדידה אמינה.

למה להגיע למצב רזרבה (נורת דלק)?

אתה לא רוצה שמשאבת הדלק תיסתם מזבל במיכל.

אמנם במקרה חד פעמי (וגם כמה כאלו) המשאבה לא תיסתם, אבל למה בכלל להגיע למצב הזה אם אין צורך אמיתי (למשל נסיעה במפלס נמוך עד הגעה לתחנה קרובה)?

 

איזה זבל יש במיכל של רכב עם 1000 ק"מ?

 

וגם אם זה היה 100.000 ק"מ - אין שום בעיה להגיע לנורה דולקת וגם קצת אחרי. נזק אמיתי יכול להגרם רק כאשר נגמר הדלק לגמרי.

 

הסיפורים על תקלות שנוצרו עקב נסיעה עם כמות דלק נמוכה במיכל מבוססים על שמועות ולא על עובדות.

 

 

פורסם
איזה זבל יש במיכל של רכב עם 1000 ק"מ?

 

וגם אם זה היה 100.000 ק"מ - אין שום בעיה להגיע לנורה דולקת וגם קצת אחרי. נזק אמיתי יכול להגרם רק כאשר נגמר הדלק לגמרי.

 

הסיפורים על תקלות שנוצרו עקב נסיעה עם כמות דלק נמוכה במיכל מבוססים על שמועות ולא על עובדות.

 

שתי תקלות שאני מכיר לגבי נסיעה עם מיכל דלק כמעט ריק:

1. מאוד נדיר - רכבי GMC סונומה - משאבת הדלק משתמשת בדלק כנוזל קירור, במידה והמפלס נמוך מרבע המשאבה מתחממת ועלולה להתקלקל (זה קרה לקצין בצבא כששירתתי)

 

2. הדלק בארץ לא מזוקק ברמה גבוהה ולכן מצטבר ליכלוך בתחתית מיכל הדלק.

ליכלוך שאתה לא רוצה שייכנס למשאבה או למנוע.

כאשר אתה נוסע על רזרבה או מיכל כמעט ריק, אתה מגביר את הסיכוי שהליכלוך הזה יישאב פנימה.

אמנם לא מדובר על פעם אחת או אפילו 10, אבל למה לך בכלל לנסות את מזלך בעניין?

פורסם

1. משאבת דלק מתקררת על ידי דלק שזורם דרכה. לא על ידי דלק שנמצא סביבה.

כל עוד יש דלק במיכל והמשאבה שואבת - יש קירור. אם נגמר הדלק לגמרי, והמשאבה פועלת על יבש - היא אכן יכולה להתקלקל.

 

2. המשאבה לא שואבת ממש מתחתית המיכל, אלא קצת מעל התחתית. השאיבה מאותו מקום בדיוק כשיש מיכל מלא וגם כשהמיכל ריק. כך שאם היא לא שואבת זבל מקרקעית המיכל כשהוא מלא, היא לא תשאב אותו משם גם כשהוא ריק.

בנוסף, אין כ"כ הרבה לכלוך שם.

 

 

פורסם

מצטרף לבוקי.

 

פתחו בקוואליר שלי מיכל בגלל שמשאבת דלק עשתה את שלה (ואני מקפיד לא לרדת מתחת לרבע!)

בקיצור ראיתי המיכל מבפנים, הוא עבר 275KKM, נקי וחלק. (ראיתי רק שליש ממנו, למען הפרוטוקול).

 

זה סטיגמה, אני בכל מקרה לא יורד מתחת לרבע כי פשוט אין סיבה לכך.

 

יש לי חבר עם פונטו 96', 240KKM הוא מתדלק רק שהמנורה נדלקת כבר כמה שנים (המחוג דלק לא עובד לו).

פורסם

פתחתי כמה וכמה משאבות דלק של מכוניות ותמיד תמיד חיפשתי לכלוך לראות כמה הצטבר, אין שם כלום תמיד נקי.

חוץ מזה תמיד יש רשת פילטר שמגיעה עם המשאבת דלק, אחרי זה יש פילטר דלק נפרד, ועם זה לא מספיק וגם במזרקי הדלק יש פילטר.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אם הסופר לנסר הסוסיתא שלי עושה 400 ק"מ מיכל כשהרוב נסיעות בעיר (שלא לדבר על 1-15 מחוץ לעיר), השברולט בהחלט נשמעת כגרועה בצריכת דלק. אם ככה אמורה להיות צריכת הדלק ברכב הנ"ל - אז אני מצטער בשביל כלל הבעלי רכבים האלו.

 

לגבי "נפתח" או לא נפתח - הרוב זה כמו שאמרו באחוזים בודדים ואם זה ישתפר זה יהיה שולי.

Opel Adam S 2017

פורסם

חבל שלא קראת את השירשור- הבחור לא ביצע מדידה כמו שצריך, ואין הרבה משמעות למספרים שהוא רשם בהתחלה.

 

 

פורסם

אז תודה לבוקי ולכל השאר.

לא יצא לי לראות מיכל דלק, פילטר או את המשאבה עצמה.

למדתי משהו חדש והורדתם לי דאגה אחת בנוגע לרכב :wink: .

 

עדיין אני חושב שאמשיך לא לרדת מתחת לרבע כי בפעמים שזה קרה לי משאבת הדלק תמיד היתה קופצת לי בתידלוק לפני הזמן והייתי צריך להתעקש שחסר לי עוד (לא עשיתי את זה סתם, כי אם לא - המחוג לא היה מגיע ל-F)

פורסם
שלום לכולם. שברולט סוניק 1600 שנת יצור 2013 עלתה על הכביש בחודש פברואר. עד עכשיו נסעה המכונית 930 ק"מ.

מיכל הדלק מכיל 46 ליטר בנזין. המיכל מתרוקן לאחר 270-320 ק"מ !!! . הרוב בעיר, ללא מזגן. הרכב נבדק בסוכנות המרכזית של שברולט ונמצא תקין . נאמר לי שהמנוע צריך להיפתח וזה יקרה לאחר נסיעה של 15.000 ק"מ ? למישהו יש הסבר ?

הצריכה היא מאוד גבוהה. בתודה, בני611 .

מה שנאמר כאן נכון מאוד

יש לי פיקנטו והנורה נדלקת כאשר נשאר כ 7 ליטר או 20% מהמיכל 35 ליטר

כנ"ל עם טויוטה פריוס שם נשאר אפילו יותר וגם כ 20% (מיכל 45 ליטר)

יש לחלק את הק"מ שנוסעים במספר הליטרים שממלאים ורצוי כמה פעמים ואחרי כמה ליטרים טובים

×
×
  • תוכן חדש...