Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. שברולט סוניק 1600 שנת יצור 2013 עלתה על הכביש בחודש פברואר. עד עכשיו נסעה המכונית 930 ק"מ.

מיכל הדלק מכיל 46 ליטר בנזין. המיכל מתרוקן לאחר 270-320 ק"מ !!! . הרוב בעיר, ללא מזגן. הרכב נבדק בסוכנות המרכזית של שברולט ונמצא תקין . נאמר לי שהמנוע צריך להיפתח וזה יקרה לאחר נסיעה של 15.000 ק"מ ? למישהו יש הסבר ?

הצריכה היא מאוד גבוהה. בתודה, בני611 .

פורסם

מיכל דלק מכיל 46 ליטר, אבל ברור שאתה לא מרוקן אותו עד הסוף.

כששעון הדלק מראה ריק, סביר שנשארו במיכל עוד כ 7-8 ליטר דלק.

 

נניח שאתה מתדלק 38 ליטר, שמספיקים לך ל 300 קילומטרים. שזה יוצא סביב 1 ל 8, וזה לא חריג לרכב 1600 אוטומטי שנוסע אך ורק בעיר.

 

 

אל תצפה לשיפור משמעותי בצריכת דלק. השיפור (אם יהיה) יהיה של כמה אחוזים בלבד.

 

 

פורסם

איך אתה מודד?

 

תמלא פול, תאפס את הקילומטרז' (TRIP) ושנדלקת מנורה תלך תשים פול, אחר כך תעשה כמה ק"מ שהרכב עבר, חלקי כמה ליטרים מילאת.

תעשה ככה כמה פעמים, תרשום הכל, ותעשה ממוצע.

 

1\8 למנוע 1.6 זה המון, בקצב הזה עדיף להעיף את הרכב ולקנות אמריקאית אמיתית V6, לפחות תקבל מרווח וכוח.

השברולט שלי בת 18 עם יותר כוח, עושה 1\8.

 

כל אופן, תן לו להפתח, 5KKM או יותר, רק תיהיה בטוח שהוא לא יעשה לך 1\15! אולי 1\11 בעיר.

 

שוב לרכב כזה גם 1\12 זה גם המון, מדברים על שנת 2013, רכב כזה צריך להוציא מחוץ לעיר את ה1\15.

פורסם
שלום לכולם. שברולט סוניק 1600 שנת יצור 2013 עלתה על הכביש בחודש פברואר. עד עכשיו נסעה המכונית 930 ק"מ.

מיכל הדלק מכיל 46 ליטר בנזין. המיכל מתרוקן לאחר 270-320 ק"מ !!! . הרוב בעיר, ללא מזגן. הרכב נבדק בסוכנות המרכזית של שברולט ונמצא תקין . נאמר לי שהמנוע צריך להיפתח וזה יקרה לאחר נסיעה של 15.000 ק"מ ? למישהו יש הסבר ?

הצריכה היא מאוד גבוהה. בתודה, בני611 .

מה זה המכיל מתרוקן? ברור שהוא לא מתרוקן, אחרת אתה מגיע לתחנת דלק בגרירה.

לרכבים קטנים יש מכלים דלק קטנים וגם ההתראה על הרזרבה מתחילה מוקדם מהרגיל ולכן אתה חייב לבדוק תצריכת דלק כמו הסבירו פה, כי סביר להניח שאתה סתם מטפס על עץ גבוה.

פורסם

תודה רבה לכל העונים, האמת שלא חיכיתי עד שנורת ההתראה תהבהב. כנרה נשארו עוד מספר ליטרים במיכל, בבדיקה הבאה אמתין עד שהנורה תידלק ואז אמלא את המיכל. תודה רבה

פורסם
תודה רבה לכל העונים, האמת שלא חיכיתי עד שנורת ההתראה תהבהב. כנרה נשארו עוד מספר ליטרים במיכל, בבדיקה הבאה אמתין עד שהנורה תידלק ואז אמלא את המיכל. תודה רבה

 

למה לחכות שהנורה תידלק?

רוצה להגיע לרזרבה כדי לסתום את משאבת הדלק?

 

מלא עד הסוף ותאפס את מד הק"מ.

בפעם הבאה שאתה ממלא, תחלק את מספר הק"מ במספר הליטרים ודווח.

(אני מאפס כל תידלוק וככה גם אפשר לעקוב שאין בעיות בצריכת הדלק = מנוע / או כל דבר אחר)

פורסם

תודה רבה לכל העונים, אכן לא חיכיתי עד שמנורת ההתראה תידלק, יתכן ותדלקתי מוקדם מידי, במיכל הנוכחי אחכה עד להבהוב המנורה , תודה רבה

פורסם
תודה רבה לכל העונים, אכן לא חיכיתי עד שמנורת ההתראה תידלק, יתכן ותדלקתי מוקדם מידי, במיכל הנוכחי אחכה עד להבהוב המנורה , תודה רבה

 

אני אחזור שוב: אל תחכה למפלס נמוך של דלק - לא בריא!

המנוע לא שותה יותר דלק כאשר המיכל מלא או ריק.

אבל בגלל שאתה רוצה ממוצע אמין, חכה שירד 3/4 מיכל ואז תדלק ותבדוק.

פורסם

המשאבת דלק לא תיסתם ברכב 2013, מה שכן יש רכבים גם אחרי שנדלקת הנורת דלק אפשר לנסוע עוד 100 ק"מ עד שלא יגמר הדלק סופית, וזה סויף המון לחישוב של ק"מ לליטר.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
גם אני נוהג כך לשם מעקב על צריכת הדלק , כך גיליתי בין השאר את הצריכה שלדעתי היא מוגזמת.

השיטה הזו לא תתן לך שום מידע לגבי תצרוכת הדלק האמיתית שלך

בצע בדיקה לפי ליטרים לקילומטרים ולא שום שיטה אחרת

פורסם
המשאבת דלק לא תיסתם ברכב 2013, מה שכן יש רכבים גם אחרי שנדלקת הנורת דלק אפשר לנסוע עוד 100 ק"מ עד שלא יגמר הדלק סופית, וזה סויף המון לחישוב של ק"מ לליטר.

 

3/4 מיכל זה מספיק בשביל מדידה אמינה.

למה להגיע למצב רזרבה (נורת דלק)?

אתה לא רוצה שמשאבת הדלק תיסתם מזבל במיכל.

אמנם במקרה חד פעמי (וגם כמה כאלו) המשאבה לא תיסתם, אבל למה בכלל להגיע למצב הזה אם אין צורך אמיתי (למשל נסיעה במפלס נמוך עד הגעה לתחנה קרובה)?

×
×
  • תוכן חדש...