Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

כבר למעלה משבועיים אני עוקב בפורום אחרי שאלות ותגובות לגביי הרכבים הספציפיים הללו....

גם אני מתעניין ברכישת רכב, ולמעשה התכנסתי ל2 הרכבים שמופיעים בכותרת.

אני מחזיק בבית מאזדה לאנטיס 1800 שנת 1996 רכב מעולה ששירת אותי נאמנה כבר למעלה מ-7 שנים....

וזו לפי דעתי השאלה שצריכה להשאל שלצערי לא קיבלה התייחסות בפורומים....

בהסתכלות לטוח הרחוק איזה מבין הרכבים הנ"ל צפוי לשרת אותי בנאמנות, את היונדאי איני מכיר כלל לעומת זאת המאזדה הוכיחה כבר את עצמה לגמריי... (היום אני על 210 אלף ק"מ)

חשוב לציין שאת הרכב אני קונה דרך חברת ליסינג.

אשמח לקבל תגובות שיעזרו בהחלטה, איזה רכב כדאי לי לרכוש מבין השניים.

תודה ושבוע טוב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי,

הייתי כבר בכמה חברות ליסינג, בכולם מאזדה 3 עלתה לפחות 60 אלף. לכן אני לא מבין איפה אפשר למצוא יותר בזול בסוכנויות(או שהמחיר שהם אומרים הוא לפני משא ומתן? לא נראה לי שאפשר להוריד יותר מ-10 אלף במשא ומתן כזה..). ביד 2 גם כן רוב הרכבים הם 60 אלף ומעלה-אבל שם אולי אפשר להוריד יותר מ-10 אלף?

אני לא נעול על מאזדה 3-פשוט מביא בתור דוגמא לעניין המחירים.

לגבי באדג'ט - לדעתכם אם המוכר הציע לי רכב כזה זה אומר שאי אפשר לסמוך עליו ולא כדאי לבזבז זמן בבדיקת רכבים אחרים שהוא יציע? או שאולי הוא "לא ידע".

בקרסו - שם מוכרים במחירון כמו שבאתר שלהם, או שגם הם יורדים במחיר? כי נראה ששם מה שבתקציב זה בעיקר רנו מגאן...

 

אפרט קצת יותר לגבי הדרישות שלנו:

-אמינות(רכב ראשון שלנו)

-בטיחות(תינוק באוטו)

-תא מטען סביר(עגלה וכו') - לכן הכיוון שלנו הוא סופר-מיני או משפחתית לא גדולה.

-תקציב 50 אלף(אפשרי לחרוג עד ל60 אלף)

-עדיפות לקנייה מסוכנות\ליסינג(שנינו חדשים בתחום הרכב ולא ממש מבינים בו ולכן נראה לנו יותר פשוט)

 

מה פחות חשוב לנו:

-אבזור

-מראה חיצוני\פנימי

-נוחות נסיעה-מספיק שתהיה סבירה.

 

בינתיים יש ברשימה:

-פורד פוקוס

-מזדה 3

-מיצובישי לנסר החדשה(לא נתקלתי בה עדיין בשום סוכנות)

-סוזוקי ליאנה(גם בה לא נתקלתי עדיין בשום סוכנות)

-יונדאי i30

-מבחינת סופר-מיני: מאזדה 2 או יונדאי i20(אבל לרוב הן יותר יקרות מהמשפחתיות-לא מבין למה.בגלל שהן פחות נפוצות?)

 

מבחינת המלצות על אנשי מכירות בסוכניות:

אני גר בהוד השרון ולכן לצערי ההמלצה על תומר מראשל"צ לא עוזרת :(

איזור השרון-תל אביב יותר רלוונטי לי.

 

מצטער על החפירה:), אם מישהו שרד עד כאן אני אשמח לשמוע המלצות והצעות.

×
×
  • תוכן חדש...