Jump to content

דורוןגואטה

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דורוןגואטה

  1. ראשית תודה על תגובתך, שנית אין שום קשר לסטארטר הרכב נבדק ע״י מוסך מורשה תוך שמחברים אליו מחשב, בוודאות הבעיה באיזור הגיר כפי שציינתי ז״א או במחשב של הגיר או ביחידת המנועים החשמליים שלו, עכשיו השאלה היא האם לגשת לשיפוץ של יחידת המנועים ו/או מחשב הגיר בעלות כוללת לשניהם של 4500 ש״ח או לקנות חלקים חדשים במחיר כפול או למכור את הרכב לפירוק
  2. שלום רב לכל חבריי הפורום לאבא שלי יש רכב אופל קורסה 1.2 נפח מנוע שנת 2002 לפני יומיים הוא ניגש להניע את הרכב ולא התבצעה התנעה הוא פנה לחברת הגרירה של הרכב ונשלח מכונאי, המכונאי בדק שהמצבר תקין ואורות הבלם עובדים לאחר מכן בעזרת פטיש ומברג הוא דפק על יחידת המנועים ברכב(בורר ומשלב) כך שאבי תוך כדי מנסה להתניע לאחר מספר פעמים התבצעה התנעה המכונאי אמר שהבעיה ביחידת המנועים ושיש להגיע ישירות למוסך, וכך ביצעתי היום הגעתי למוסך מ.ט.ר.א בנשר ושם התחברו למחשב של האוטו: נאמר לי כי נדרש לשלוח את יחידת המנועים ואת המחשב לבדיקה ולאבחן מה דרוש שיפוץ האם אחד מהם או שניהם, המחיר לשיפוץ יקר מאוד מה עוד קראתי שגם לאחר שיפוץ זו מחלה שלא עוברת, אנחנו ממש נואשים ולא יודעים מה לעשות, אשמח לקבל הכוונה וייעוץ בנושא תודה ושבת שלום
  3. שלום רב רציתי לדעת בבקשה מהו לחץ האוויר שנדרש בפורד פוקוס 2009 לחץ רגיל (לא לחץ מלא כפי שמפרסם היצרן) תודה והמשך יום נעים
  4. כיצד ניתן לקבל באתר של אוויס את טופס הבדיקה של רכב ספציפי? תודה
  5. שלום לכולם תודה רבה לכם על האינפורמציה, ועל העלאת הביטחון ברכישת הרכב כפי שהסברתי, הרכב בהכנה עכשיו, כאשר הוא יגיע אני אקח אותו לבדיקה ואז אם הכל יהיה בסדר אבצע את הקנייה בכל אופן אני יעדכן המשך שבוע טוב
  6. שלום רב אנחנו משפחה עם 2 ילדים קטנים כבר שבועיים שאני מתעניין ברכישת רכב מליסינג, וקראתי המון על הנושא במיוחד בפורום. ביום שישי ביצעתי סבב במספר סוכנויות אביס, שלמה סיקס אופרייט ליס וכו' קיבלתי באביס את ההצעה המשתלמת ביותר לעניות דעתי: פורד פוקוס 2009 1600 4 דלתות 70 ק"מ הרכב עדיין בהכנה אבל בוצעה לו כבר בדיקה והנתונים שהם הציגו לי די מרשימים (בלי קשר אני אקח לבדיקה) בנוסף יש שנתיים אחריות על מנוע וגיר. סך העיסקה 58000 ש"ח נתתי 500 ש"ח מקדמה אבל קיבלתי מסמך שמכיוון שעדיין לא ראיתי את הרכב יש לי את האפשרות לקבל את הכסף חזרה. אני ממש מתלבט ממה שקראתי לגביי הרכב הנ"ל הרכב שותה דלק 1:8 וחלק אמרו לי שהוא אינו אמין כמו המאזדה 3 ושאולי רצוי ללכת על רכבים אחרים חשוב לציין כי אנו נוסעים בממוצע בשנה כ-10000 ק"מ משולב. אשמח לקבל עזרה והכוונה בנושא, אני מעט חושש לגביי העיסקה הנ"ל תודה
  7. שלום רב כבר למעלה משבועיים אני עוקב בפורום אחרי שאלות ותגובות לגביי הרכבים הספציפיים הללו.... גם אני מתעניין ברכישת רכב, ולמעשה התכנסתי ל2 הרכבים שמופיעים בכותרת. אני מחזיק בבית מאזדה לאנטיס 1800 שנת 1996 רכב מעולה ששירת אותי נאמנה כבר למעלה מ-7 שנים.... וזו לפי דעתי השאלה שצריכה להשאל שלצערי לא קיבלה התייחסות בפורומים.... בהסתכלות לטוח הרחוק איזה מבין הרכבים הנ"ל צפוי לשרת אותי בנאמנות, את היונדאי איני מכיר כלל לעומת זאת המאזדה הוכיחה כבר את עצמה לגמריי... (היום אני על 210 אלף ק"מ) חשוב לציין שאת הרכב אני קונה דרך חברת ליסינג. אשמח לקבל תגובות שיעזרו בהחלטה, איזה רכב כדאי לי לרכוש מבין השניים. תודה ושבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...