שלום רב לכל חבריי הפורום לאבא שלי יש רכב אופל קורסה 1.2 נפח מנוע שנת 2002 לפני יומיים הוא ניגש להניע את הרכב ולא התבצעה התנעה הוא פנה לחברת הגרירה של הרכב ונשלח מכונאי, המכונאי בדק שהמצבר תקין ואורות הבלם עובדים לאחר מכן בעזרת פטיש ומברג הוא דפק על יחידת המנועים ברכב(בורר ומשלב) כך שאבי תוך כדי מנסה להתניע לאחר מספר פעמים התבצעה התנעה המכונאי אמר שהבעיה ביחידת המנועים ושיש להגיע ישירות למוסך, וכך ביצעתי היום הגעתי למוסך מ.ט.ר.א בנשר ושם התחברו למחשב של האוטו: נאמר לי כי נדרש לשלוח את יחידת המנועים ואת המחשב לבדיקה ולאבחן מה דרוש שיפוץ האם אחד מהם או שניהם, המחיר לשיפוץ יקר מאוד מה עוד קראתי שגם לאחר שיפוץ זו מחלה שלא עוברת, אנחנו ממש נואשים ולא יודעים מה לעשות, אשמח לקבל הכוונה וייעוץ בנושא תודה ושבת שלום