Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר לאחר תיקון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לפני שנה היה לי פנצ'ר בצמיג אחורי,הפנצ'רמאכר אמר לי לעשות תולעת בעלות של 30 ש"ח.

כמובן שעשיתי כי לא ידעתי שאין הדבר הוא זמני ובאמת אחרי שנה נפתח לי החור.

הלכתי למוסך אחר והוא עשה לי פטריה,שאלתי את המוסכניק אם הדבר יחזיק מעמד והוא אמר לי שכן.

 

אתמול אחרי מהירות כחוק של 90 קמ"ש התחלתי להרגיש כמו שבלול ולמרבה הפלא הצמיג ללא אוויר.

החור נראה גלוי והפטריה לא שמה.. כנראה נפלה לתוך הצמיג.

 

א) יש לי קבלות על התיקון האם כדאי לתבוע אותו בגין סיכון ועבודה רשלנית?

 

ב) האם לסגור את הנושא ביננו ולזכות אותי בצמיג חדש במקום לאיים בתביעה?

 

תיקון לצמיג הנוכחי אני יותר לא אעשה ולא אקח סיכון מיותר.

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

תחזור אל אותו אחד ששם את הפטריה, תסביר לו את המצב ותבקש את הכסף בחזרה, ועל הדרך תלך לפנצ'ריה ותזכה את עצמך בזוג (או רביעיה, תלוי מה אתה מעדיף) של צמיגים חדשים.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

ה׳ גדול יכול להיות שהוא עשה לך עבודה מקצועית.

אבל קרה והיה משהו על הכביש שפיספסתה,

אני חושב שלא צריך לעשות כלום מזה .

תהייה בן אדם ותחליף גלגל אם נסעתה נסיעה של 90 קמ״ש

תהייה בטוח שהתיקון מקצועי

פורסם
תחזור אל אותו אחד ששם את הפטריה, תסביר לו את המצב ותבקש את הכסף בחזרה, ועל הדרך תלך לפנצ'ריה ותזכה את עצמך בזוג (או רביעיה, תלוי מה אתה מעדיף) של צמיגים חדשים.

 

את הצמיג כבר אי אפשר להחיות.. הקטע שהייתי נתון בסכנת מוות עקב הפטריה שהשתחררה באמצע הנסיעה ולכן חשבתי שמבחינה משפטית יש משהו.

פורסם

ביחס לתביעה, עו"ד יעלה לך יותר מאשר רביעיית קונטיננטל ודומיו וסביר שלא תצליח להוכיח כלום.

כל פנצ'ריה תעשה לך טיפול זהה וטוב. ובכ"ז עברה שנה שלמה בה נסעת והפעלת לחצים על הרכב והגלגלים.

אין גם טעם שתימנע מתיקון פנצ'רים מהיום. אין תחליף, אבל תוכל לשים ג'ל נגד פנצ'רים בצמיגים כמו באופניים, רק שבישראל אנו לא מחבבים את הרעיון במיוחד והוא לא תפס.

פורסם

שלום,

לידיעתך, תיקון "תולעת" לא חוקי .

נסעת שנה אחרי תיקון זמני ואסור, שוב נפתח החור, שוב תקנו את הצמיג (הפעם בצורה הנכונה).

תגיד תודה שלא קרה לך שום דבר ותקנה צמיגים נורמאליים.

אין לך מה לתבוע את הפנצ'ריה שתיקנה ע"י פטרייה - הם תיקנו לך צמיג שהיה צריך לזרוק לפח בגלל אותה התולעת מלפני שנה.

 

בפעם הבאה, אם יהיה לך תקר בצמיג, אל תחפש קומבינות, תתקן ע"י פטרייה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

לידיעתך, תיקון "תולעת" לא חוקי .

נסעת שנה אחרי תיקון זמני ואסור, שוב נפתח החור, שוב תקנו את הצמיג (הפעם בצורה הנכונה).

תגיד תודה שלא קרה לך שום דבר ותקנה צמיגים נורמאליים.

אין לך מה לתבוע את הפנצ'ריה שתיקנה ע"י פטרייה - הם תיקנו לך צמיג שהיה צריך לזרוק לפח בגלל אותה התולעת מלפני שנה.

 

בפעם הבאה, אם יהיה לך תקר בצמיג, אל תחפש קומבינות, תתקן ע"י פטרייה.

צודק בהחלט.

תיקון "תולעת" מתאים רק לגלגלים חקלאיים מוגבלי מהירות ואסור ע'פ חוק לתיקון ברכב,בנוסף החדרת התולעת מגדילה את החור מעבר למה שמותר למדבקת פטריה לתקן ובצמיג לרכב פרטי זה אומר לזרוק אותו לפח ברכב מסחרי ובג'יפים עוד ניתן לתקן נזקי תולעת ע"י מדבקת פט'ש או גיפור בחום.

אל תחזור לפנצ'ריה שמציעה לך תיקון כזה זה מסכן אותך ואת המשתמשים בדרך.

×
×
  • תוכן חדש...