Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמים לי במוסך כחלק מההשבחה זוג צמיגים קדמיים חדשים. אני מתאר לעצמי שלא ישימו משהו איכותי כל כך למרות שהצעתי להוסיף ולשדרג, אז אעביר אותם לאחור ואני רוצה לקנות שניים חדשים ואיכותיים מקדימה.

על מה אתם ממליצים?

 

תודה

פורסם

שלום,

שמו לך צמיגים סיניים זולים,

אבל אני לא חושב שצריך לזרוק אותם לפח.

תשאיר אותם מקדימה ותקנה זוג צמיגים איכותיים יותר לאחור (אם המצב מחייב החלפת צמיגים אחוריים).

KLEBER HP3

YOKOHAMA C.DRIVE2

GOODYEAR EXELLENCE\DURAGRIP\EFFICIENT GRIP

CONTINENTAL PREMIUM CONTACT

TOYO CF1

PIRELLI P6\P7\P6000

MICHELIN ENERGY SAVER

כל אלה יתאימו למה שאתה מחפש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש המלצה על פנצ'ריה זולה? מה אמור להיות המחיר של אלה פחות או יותר?

 

אגב, הצמיגים מאחור בני שנתיים וחצי ועשו 45,000 ק"מ. אין שחיקה משמעותית אבל הם נראים קצת יבשים, אני רואה סדקים קטנטנים אז אני לא בטוח אם צריך להחליף או לא. מצד שני, אין לי בעיה להשקיע קצת אם זה ישפר את חוויות הנסיעה, מעבר לבטיחות.

 

אגב 2, אתם סגורים על זה שאת הטובים שמים מאחור? ראיתי שיש פה דיון אינסופי על הנושא, קדמיים או אחוריים (לא נכנסתי, היה נראה לי ארוך ומתיש).

פורסם

נסה בשני האתרים המובילים, יש להם מחירים לא רעים בכלל, ובמקרים מסויימים הם זולים מכל מקום אחר:

tiredeal.co.il

tires4u.co.il

 

לגבי מיקום הצמיגים, נהוג לשים את החדשים יותר אחורה, בעיקר מתוך הנחה שצמיג אחורי שמתפוצץ,

או איבוד האחיזה בחלק האחורי של הרכב, קשה יותר לתיקון ושליטה מאשר בחלק הקדמי.

זו לא תורה מסיני, וכמו שראית, יש לא מעט ויכוחים על זה.

×
×
  • תוכן חדש...