Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובכל זאת, היתי רוצה לשמוע מנציג של אצולה מוטורית, מה אתה תעשה עם גיר ידני במצב חרום. רציתי רק ללמוד מהנסיון העשיר שלך כנהג אקסטרים רק כדי להרגיש פעם נוספת את הנחיתות שלנו, אנשים חסרי יכולות, ליד הגזע הנבחר של אנשי הקלץ'.

 

:roflmao:

 

גם אני אשמח ללמוד משהו :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נשמע כאילו נפגעת.

לא נפגעתי אישית, אבל הפיוז שלי יחסית קצר כלפי הכללות עם יד קלה על ההדק :-D

א. לא שפטתי אותך או את מעשיך (שאין לי מושג מהם). כן שפטתי את התזזית שאוחזת בחברי הפורום, כל פעם שמשוחררת עוד ידיעה בנושא מהירות.

גם ל"תזזית" הזו, יש יותר מ-2 פנים- ה"בעד" וה"נגד", מתוכם מספר מחנות עם דיעות שונות במקצת, בקיצור- הכללה לא מוצלחת במיוחד...

ב. לא חרצתי דין. נהפוך הוא - העלתי הצעה, שאם כבר חברי הפורום מוציאים אנרגיה על בכי ודמעות, לפחות שיהיו על נושאים מהותיים שבאמת דורשים שיפור ובאמת משפיעים על כמות הקטל בכבישים.

הבעייה די נעוצה בדיוק פה- המדינה\ממשלה\משטרה\איך-שלא-תקרא-לזה משקיעה מאמצים וכספים שלא יביישו מדינת עולם שלישי קטנה, על לחימה ב"תאונות" ע"י לחימה הלכה למעשה במהירות, דבר שביום טוב תורם ללא יותר מ-2.5% מהתאונות. הרדיפה של נהגים על עניין המהירות היא דבר חולני, ובמקום להשקיע כספים ומאמצים בצימצום עבירות האלימות בכביש, הבריונות, ההתעלמות הבוטה משלטים, תמרורים, רמזורים, אותות ומופתים, שלא לדבר על ההתעלמות הגורפת כמעט משימוש במראות ואיתות- אנחנו מקבלים מערכת משומנת היטב לגביית כספים במקום לקבל פחות תאונות. אז כן, נושא המהירות חוזר ועולה לכותרות, במקום הנושאים האחרים- שממילא אף אחד לא שם עליהם Z בניסיון לטפל בהם.

ג. גם אם אתה יו"ר הקרן הלאומית להעלאת המהירות המותרת, אני עדיין מחזיק בעמדתי שמדובר בעניין קטנוני ותו לו. ואני עדיין חושב שזו צביעות להאשים כל גוף וכל אדם במדינה בזה שהמהירות היא "רק" 120 ולא 130, ולא לצעוק על דברים שלפחות חלקינו חושבים שיש להם השפעה גדולה יותר.

או! הללויה. זה כבר ניסוח מדוייק יותר ונכון הרבה יותר.

והאמת? אני דיי מסכים אתך.

אבל, ראה מה שכתבתי למעלה: על המהירות, כולם מדברים- שום דבר לא קורה. והמהירות היא נושא "חשוב" ב"מניעת התאונות". אז, מדוע אתה חושב שדיבור על דברים "לא" קריטיים כמו אכיפת תמרורים ורמזורים באדיקות דתית יעזור למשהו?

אני מאד מאד אשמח אם החוקים יתחילו להיאכף באופן משמעותי,כמו שחוקי המהירות נאכפים באופן משמעותי. כך באמת כמות התאונות תקטן, ולצערך ייפתחו פה עוד הרבה, איך קראת להם? "שירשורי בכי"? רק על דברים קצת אחרים- "למה הקנס על אי ציות לעצור כל כך גבוה", "למה קיבלתי שנת מאסר על דריסה והפקרת הולך רגל- על אונס מקבלים רק עבודות שירות" וכל מיני רעות חולות כאלה...:lol:

ד. כאמור, אין לי מושג מי עשה ומה עשה, אבל כנראה שלא עשה די, אם עדיין שרשורי-בכי על המהירות נפתחים פה פעם בשבוע.

 

מתנצל אם נפגעת אישית. לא זו מטרתי.

לחלוטין לא נפגעתי אישית, פשוט המשפט הזה נשמע לי מאד מאד צורם באוזן.

פיוז קצר, כבר אמרתי?:-D

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, אני מסכים ב100% עם מה שאמרת. נקודה.

 

נושא המהירות גורם תמיד ללהבות גבוהות בתגובות, לרוב שלא בצדק לדעתי.

אני לא מכליל או מבטל את מעשי האנשים כאן. אבל מבחינה מסוימת אני כן מטיל את האחריות על המתלוננים.

כי להתלונן זה קל. ולכתוב פוסט סתום בפורום זה עוד יותר קל.

אם מטרת הפורום היא פריקת לחץ והוצאת קיטור בלבד, אז אחלה. שהבוכים ימשיכו לבכות ושיבושם להם.

ראיתי בשנתיים האחרונות אנשים שהיו מוכנים לגור באוהלים ולצאת לרחובות בשם המצב הכלכלי. אבל לא ראיתי מישהו שמוכן להרים שלט מול משרד התחבורה בנושאי תחבורה. אז כנראה שכל אחד אוכל את מה שבישל יום קודם.

פורסם

נו בטח...

 

עבריינים, פושעים, פושטקים..שכחתי עוד משהו?

בשביל משטרת ישראל כולנו פושעים ועבריינים כבדים - לכן צריך להעניש אותנו ביד קשה ללא רחמים, לשים לנו משחטות מהירות כל ק"מ, להחביא משחטות מאחורי שלטים ושיחים, לשים ניידות ליד כל מחלף, ליד כל יציאה, כיכר, צומת, אפילו להרים צפלין במיוחד בשבילנו...

כנראה שלשפר תשתיות בסיסיות כמו התקנת מעקה בטיחות סופג לא מעניינת במיוחד את השפיצים שם למעלה, שלא לדבר על שיפוץ צמתים אדומים וסלילת כבישים נורמלים במקום להשאיר כבישים מלאים בפתחי ביובים, בורות וכבישים מתפרקים

 

מדינת ישראל ומשטרת ישראל דואגות לנו לכיס בכל דרך אפשרית, העיקר שנפסיק להחביא את הכסף "מתחת לבלטות"...

 

כולכם חייבים להודות שרשות האכיפה הישראלית מתייחסת לכל אזרח ואזרח כאל לקוח VIP...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

אני חושש שאתה טועה ומטעה, ידידי.

1) שים לב לתאריך הכתבה: דצמבר 2012.

2) אפילו ה-GPS התעדכן ומראה מהי המהירות המותרת בכביש החוף: 110 קמ"ש (לרוב... יש אתהקטע של 90 לפני מצלמה מסויימת). לגבי כביש 6 טרם בדקתי ב-GPS.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בהקשר של תרבות נהיגה, נקודה שרציתי לציין מעבר לכל מה שציינתם, היא העובדה שבארץ רוב הנהגים הישראלים נוהגים על אוטומט.

 

תסלחו לי, אבל דעתי היא שמי שנוהג על אוטומט פשוט לא יודע לנהוג.

אין לו מיומנות נהיגה, ידע בתפעול הרכב וכו' רק גז-ברקס.

הרי מה אותו נהג עושה במקרה חירום? פשוט לוחץ על הבלם כי אין לו משהו אחר לעשות, אין צורך בקוארדינציה נוספת של הורדת הילוכים או האטת הרכב באמצעות המנוע ללא צורך בשימוש בבלמים (שגורם לתגובת שרשרת בכביש מאחור וכולם בולמים).

נהגים "נורמליים" ידעו על מה אני מדבר.

 

לרוב גם תמצאו את הנהגים האלה נוסעים בנתיב השמאלי סתם, או כאלה שנוסעים בשמאלי 3 ק"מ לפני הפניה שמאלה.

 

אחרי התגובה הזאת רציתי לענות לך בצורה שלווה ועניינית.

 

אם בשבילך הילוכים זה משחק אז קלעת בול לפוסט שלי, אתה מהנהגים שתיארתי.

והפוסט הקודם שלך רק מחזק את דברי.

 

וכמו שאומרים במצב האומה, שיהיה לנו בהצלחה.

 

אחרי זאת, אני כבר לא יכול.

תגיד לי, אתה מטומטם? אחרי האמירה הזאת אתה מעז לטעון שאתה "יודע לנהוג"??

בלמת אי פעם בלימת חירום? הורדת הילוכים תוך כדי?

סתם, עובדה מעניינת, בזמן בלימת חירום אתה חייב להשאיר את הידיים על ההגה כדי שתוכל לחמוק ממכשול או לתקן היגוי במקרה שהרכב מאבד אחיזה כתוצאה מהבלימה.

ברכב עם תי"הל אוטומטית אי אפשר לנעול הילוך? או לבלום בעזרת ההילוכים לקראת עצירה מבוקרת?? באיזה עולם אתה חי?

*את האזהרה על המילים שלי אני אספוג. לא מצאתי מילים אחרות לתאר את חוסר הנסיון, האגו המנופח ובהיעדר מילה אחרת, הטימטום המשווע שעולה מהתגובה שלך.

 

אבל אתה נוהג ב"אוטו ספורט" עם "תיבת הילוכים לאנשים שיודעים לנהוג" אז מה אני - שבעברי קורס ראלי ומירוצי קארטינג וכיום עובד במסלול קארטינג ומלמד אנשים נהיגה נכונה- מבין, אני הרי נוהג על ניסאן אוטומט.

 

לסיום: :roll:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
110. 120 צריך לקבל שינוי חקיקה שעדיין לא נעשה.

 

וואי, עשיתם בלאגן. הכתבה די קלה לקריאה דווקא, ומוציאה את כולם צודקים.

 

רשמית, 110 זו המהירות המירבית החוקית בכביש 6.

המשטרה הכריזה, בהנחיית משרד התחבורה, להתחיל אכיפה אפקטיבית רק החל ממהירות של 120 קמ"ש.

הצעת החוק להעלות את המהירות ל120 ממתינה לתיקון החוק, וכשזה יאושר תתחיל האכיפה האפקטיבית ב130.

פורסם

אכיפה אקטיבית מתחילה בפועל גם צפונה מכך. מישהו כאן קיבל פעם דו"ח על 125 בכביש 6?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
וואי, עשיתם בלאגן. הכתבה די קלה לקריאה דווקא, ומוציאה את כולם צודקים.

 

רשמית, 110 זו המהירות המירבית החוקית בכביש 6.

המשטרה הכריזה, בהנחיית משרד התחבורה, להתחיל אכיפה אפקטיבית רק החל ממהירות של 120 קמ"ש.

הצעת החוק להעלות את המהירות ל120 ממתינה לתיקון החוק, וכשזה יאושר תתחיל האכיפה האפקטיבית ב130.

אבל הבנתי שכל המצלמות החדשות מצלמות בדיוק שאתה עובר את המהירות המותרת.

זה סתם שמועה??

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם
אבל הבנתי שכל המצלמות החדשות מצלמות בדיוק שאתה עובר את המהירות המותרת.

זה סתם שמועה??

 

לא יודע להפריך ולא יודע לאשר.

כל מה שאני יודע בוודאות זה מה שפורסם בכתבות השונות אודות האישור להעלות את המהירות המותרת.

פורסם
אחרי התגובה הזאת רציתי לענות לך בצורה שלווה ועניינית.

 

 

 

אחרי זאת, אני כבר לא יכול.

תגיד לי, אתה מטומטם? אחרי האמירה הזאת אתה מעז לטעון שאתה "יודע לנהוג"??

בלמת אי פעם בלימת חירום? הורדת הילוכים תוך כדי?

סתם, עובדה מעניינת, בזמן בלימת חירום אתה חייב להשאיר את הידיים על ההגה כדי שתוכל לחמוק ממכשול או לתקן היגוי במקרה שהרכב מאבד אחיזה כתוצאה מהבלימה.

ברכב עם תי"הל אוטומטית אי אפשר לנעול הילוך? או לבלום בעזרת ההילוכים לקראת עצירה מבוקרת?? באיזה עולם אתה חי?

*את האזהרה על המילים שלי אני אספוג. לא מצאתי מילים אחרות לתאר את חוסר הנסיון, האגו המנופח ובהיעדר מילה אחרת, הטימטום המשווע שעולה מהתגובה שלך.

 

אבל אתה נוהג ב"אוטו ספורט" עם "תיבת הילוכים לאנשים שיודעים לנהוג" אז מה אני - שבעברי קורס ראלי ומירוצי קארטינג וכיום עובד במסלול קארטינג ומלמד אנשים נהיגה נכונה- מבין, אני הרי נוהג על ניסאן אוטומט.

 

לסיום: :roll:

 

+1

ואהבתי את השלווה שלך:)

קובי

:-)

פורסם

מילא אם הכסף שהיו מרוויחים בכל הדו"חות הללו היה חוזר לתשתיות כבישים וכו היה חצי נחמה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K


×
×
  • תוכן חדש...