Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני נוסע על הקטע המרכזי של כביש 6 מידי יום ולפחות אחת לשבועיים גם על הקטע הצפוני. טרם נתקלתי בקטע שמותר לנסוע בו יותר מ-110 קמ"ש.

האם אתה מכיר קטע כזה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני חושב שהחוק מתיר רשמית עד 110, כאשר האכיפה מתחילה ב120 וצפונה (מעשית, מדובר במהירות של 125 קמ"ש לפני הפחתה). בכתבה מדברים להבנתי על העלאת המהירות ל120 באופן רשמי, ותחילת אכיפה מעשית ב130.

פורסם

בהקשר של תרבות נהיגה, נקודה שרציתי לציין מעבר לכל מה שציינתם, היא העובדה שבארץ רוב הנהגים הישראלים נוהגים על אוטומט.

 

תסלחו לי, אבל דעתי היא שמי שנוהג על אוטומט פשוט לא יודע לנהוג.

אין לו מיומנות נהיגה, ידע בתפעול הרכב וכו' רק גז-ברקס.

הרי מה אותו נהג עושה במקרה חירום? פשוט לוחץ על הבלם כי אין לו משהו אחר לעשות, אין צורך בקוארדינציה נוספת של הורדת הילוכים או האטת הרכב באמצעות המנוע ללא צורך בשימוש בבלמים (שגורם לתגובת שרשרת בכביש מאחור וכולם בולמים).

נהגים "נורמליים" ידעו על מה אני מדבר.

 

לרוב גם תמצאו את הנהגים האלה נוסעים בנתיב השמאלי סתם, או כאלה שנוסעים בשמאלי 3 ק"מ לפני הפניה שמאלה.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם
בהקשר של תרבות נהיגה, נקודה שרציתי לציין מעבר לכל מה שציינתם, היא העובדה שבארץ רוב הנהגים הישראלים נוהגים על אוטומט.

 

תסלחו לי, אבל דעתי היא שמי שנוהג על אוטומט פשוט לא יודע לנהוג.

אין לו מיומנות נהיגה, ידע בתפעול הרכב וכו' רק גז-ברקס.

הרי מה אותו נהג עושה במקרה חירום? פשוט לוחץ על הבלם כי אין לו משהו אחר לעשות, אין צורך בקוארדינציה נוספת של הורדת הילוכים או האטת הרכב באמצעות המנוע ללא צורך בשימוש בבלמים (שגורם לתגובת שרשרת בכביש מאחור וכולם בולמים).

נהגים "נורמליים" ידעו על מה אני מדבר.

 

לרוב גם תמצאו את הנהגים האלה נוסעים בנתיב השמאלי סתם, או כאלה שנוסעים בשמאלי 3 ק"מ לפני הפניה שמאלה.

 

במקרה חרום אתה תתכיל לשחק עם הילוכים? או לבלום עם המנוע?

נו-נו, בהצלחה.

פורסם
אני חושב שהחוק מתיר רשמית עד 110, כאשר האכיפה מתחילה ב120 וצפונה (מעשית, מדובר במהירות של 125 קמ"ש לפני הפחתה). בכתבה מדברים להבנתי על העלאת המהירות ל120 באופן רשמי, ותחילת אכיפה מעשית ב130.

 

עכשיו האכיפה המעשית היא ב120?

 

אני לא רוצה להתגרות במזל, שתי המכוניות בבית, שעולים לכביש 6, ממריאים איתם קצת אחרי ה120+, וככה כבר כמה שנים.

מה שכן אני מנסה תמיד לשמור מרחק עם אחד מלפני שגם נוסע במהירות שמתאימה לי.

לא חושב שאי פעם הייתה מאחוריי דבורה (ניידת) בכביש 6, אני תמיד בודק מה המצב במראות.

 

כל אופן, אם יעלו ל120 רשמי, כנראה שיהיה אפשר ליסוע 140 בשקט על רוב כביש 6.

 

לא שאני מתלהב מזה או משהו כזה, פשוט הרבה פחות מעייף ליסוע במהירות של 120+, מה גם שלאורך קטע ארוך זה גם חוסך זמן.

פורסם
במקרה חרום אתה תתכיל לשחק עם הילוכים? או לבלום עם המנוע?

נו-נו, בהצלחה.

 

אם בשבילך הילוכים זה משחק אז קלעת בול לפוסט שלי, אתה מהנהגים שתיארתי.

והפוסט הקודם שלך רק מחזק את דברי.

 

וכמו שאומרים במצב האומה, שיהיה לנו בהצלחה.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם

 

אבל לאף אחד מהכותבים פה (כולל אותי) אין את הידע, הכלים והמידע שמאפשרים לו לקבוע מה המהירות הנכונה.

לעומת זאת יש הרבה דברים אחרים, שדורשים טיפול מידי ואנחנו לא זועקים ובוכים עליהם. כי הם הרבה פחות טריוויאלים ופשוטים, ושינוי בהם לא ישפר את חיינו באופן ישיר.

וזו רבותי, צביעות.

ומשפט משולב עם הוצאה להורג לפני בדיקת העובדות, זו אינה צביעות?

אני ממליץ לך לא לשפוט אנשים בשום אופן, לפני שאתה מסתובב באותם מקומות, חוגים, פורומים ועוד ועוד דברים, שהם מסתובבים בהם. אין לך מושג מי פה עשה מה, למען מי ולמה, ופשוט לא טרחת גם לברר- ישר חרצת דין, בלי להטריח עצמך אפילו לבדוק.

 

דעתי לגבי המהירות הנכונה של כביש 6 לא משנה כלום לאף אחד. זו רק דעתי, ומאחר ואינני שר או משהו שיכול להזיז עניינים, דעתי פשוט אינה נספרת.

 

וכיום המהירות המותרת בכביש 6 היא 120 קמ"ש, לאחר העלאה מ-110 לפני מספר חודשים. אכיפה מתחילה מעל 130, לפי פרסומים זרים (כתבה מוואלה לפני זמן מה).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ומשפט משולב עם הוצאה להורג לפני בדיקת העובדות, זו אינה צביעות?

אני ממליץ לך לא לשפוט אנשים בשום אופן, לפני שאתה מסתובב באותם מקומות, חוגים, פורומים ועוד ועוד דברים, שהם מסתובבים בהם. אין לך מושג מי פה עשה מה, למען מי ולמה, ופשוט לא טרחת גם לברר- ישר חרצת דין, בלי להטריח עצמך אפילו לבדוק.

.

 

נשמע כאילו נפגעת.

 

א. לא שפטתי אותך או את מעשיך (שאין לי מושג מהם). כן שפטתי את התזזית שאוחזת בחברי הפורום, כל פעם שמשוחררת עוד ידיעה בנושא מהירות.

ב. לא חרצתי דין. נהפוך הוא - העלתי הצעה, שאם כבר חברי הפורום מוציאים אנרגיה על בכי ודמעות, לפחות שיהיו על נושאים מהותיים שבאמת דורשים שיפור ובאמת משפיעים על כמות הקטל בכבישים.

ג. גם אם אתה יו"ר הקרן הלאומית להעלאת המהירות המותרת, אני עדיין מחזיק בעמדתי שמדובר בעניין קטנוני ותו לו. ואני עדיין חושב שזו צביעות להאשים כל גוף וכל אדם במדינה בזה שהמהירות היא "רק" 120 ולא 130, ולא לצעוק על דברים שלפחות חלקינו חושבים שיש להם השפעה גדולה יותר.

ד. כאמור, אין לי מושג מי עשה ומה עשה, אבל כנראה שלא עשה די, אם עדיין שרשורי-בכי על המהירות נפתחים פה פעם בשבוע.

 

מתנצל אם נפגעת אישית. לא זו מטרתי.

פורסם
אורכו של כביש 6 זה 140 ק"מ (ומעטים נוסעים את כולם) בערך, כלומר במהירות של 120 גומעים אותו ב70 דק', וב140 ב60 דק'. 10 דק' על כל הכביש. על זה כל העליהום?

זו הבעיה שלך, אתה חושב שאנשים מנסים לחסוך 10 דקות.

זו ממש לא הסיבה/ות מדוע אני והרבה אחרים רוצים לנסוע 150 בכבישים שאפשר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
תסלחו לי, אבל דעתי היא שמי שנוהג על אוטומט פשוט לא יודע לנהוג.

אין לו מיומנות נהיגה, ידע בתפעול הרכב וכו' רק גז-ברקס.

 

אוי כמה שטויות יש לאנשים בראש.

מכונית מודרנית עם גיר מודרני מחליפה הילוכים טוב יותר מ 90% מהנהגים בכלל וגם ה10% צדיקים צריכים להיות מאוד מרוכזים כדי לעשות זאת טוב יותר. כנ"ל לגבי ABS ובלימה וESP ועוד ועוד. מה הבעייה לשמור על הילוך נמוך בירידה או הילוך 2 לפקק איטי מאוד?

פורסם
אם בשבילך הילוכים זה משחק אז קלעת בול לפוסט שלי, אתה מהנהגים שתיארתי.

והפוסט הקודם שלך רק מחזק את דברי.

 

וכמו שאומרים במצב האומה, שיהיה לנו בהצלחה.

 

ובכל זאת, היתי רוצה לשמוע מנציג של אצולה מוטורית, מה אתה תעשה עם גיר ידני במצב חרום. רציתי רק ללמוד מהנסיון העשיר שלך כנהג אקסטרים רק כדי להרגיש פעם נוספת את הנחיתות שלנו, אנשים חסרי יכולות, ליד הגזע הנבחר של אנשי הקלץ'.


×
×
  • תוכן חדש...