Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבים שלנו משתפרים משנה לשנה ולפעמים אפילו הכבישים , אז ברור שמספר התאונות והנפגעים ירד .

 

תחשבו שפעם הייתם מסתכלים על הכביש היום כולנו מסתכלים על הפלא פון , GPS ,מערכת, צ'יטה משבש וכו...

על כל שטות של המשטרה אנחנו מסתכלים על עוד מכשיר במקום על הכביש

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואל תשכח גם את מערכות האייוואקס או איך שלא קוראים לזה, שבכלל תורמות לנהג הרגשה של "אני לא חייב בכלל להסתכל על הכביש ממילא". :roll::-(:x:evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מרשה לעצמי להמליץ לכל חברי הפורום ולכל נהגי ישראל - סע במהירות חוקית! יש חוקים במדינה - חלקם טובים, חלקם אולי לא, אבל בסיס של כל דמוקרטיה - זה כבוד לחוק, והוא חסר בהרבה תחומים במדינת ישראל.יתכן שמיגבלות מהירות ואכיפתן - הם שטות ומס נוסף על הציבור, אבל זה במסגרת החוק ולחוק צריך לציית. נהג ישראלי נוסע לפעמים כאילו אין מחר, מזלזל בחוקי התנועה ובנהגים אחרים וצריך לחנך אותו לכבד חוקים.

לכן אני לא רואה במצלמות מהירות אסון לאומי כבד - אני נוסע במיהרות מותרת וכבר 23 שנה לא קיבלתי אף דוח משטרתי. אני גם גיליתי שבארצינו עם המרחקים הקטנים שלה אתה לא מרווח זמן משמעותי, אם אתה נוסע מהר מאחרים.

בא נסע כולנו במהירות מותרת ושימוש במצלמות יהיה לא כדאי.בא נהיה ידידותיים, אדיבים ושומרי החוק בכבישים.

דרך אגב, משאוהב דוגמאות מחו"ל - אכיפת מהירות קיימת גם שם. ובגרמניה בחלק מהכבישים תסע 250 קמ"ש, אם אתה רוצה, אך במקרה התאונה ביטוח לא מכסה, אם נסעת מהר מ -130קמ"ש.

נסיעה בטוחה לכולכם!:-P

פורסם

מר באגט.

הכל טוב ויפה, עד שמביטים על תשתית הכבישים, שמאפשרת מהירות חוקית גבוהה ממה שמותר בחוק, באופן משמעותי. קח את כביש 6 למשל. ההגבלה של 120 קמ"ש בכביש זה הינה מצחיקה.

אם רק המהירות החוקית הייתה הגיונית יותר, כולנו היינו מרוויחים.

וזה על קצה המזלג בלי לדרדר את השירשור לכיוון "מהירות בעד ונגד".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מר באגט.

הכל טוב ויפה, עד שמביטים על תשתית הכבישים, שמאפשרת מהירות חוקית גבוהה ממה שמותר בחוק, באופן משמעותי. קח את כביש 6 למשל. ההגבלה של 120 קמ"ש בכביש זה הינה מצחיקה.

אם רק המהירות החוקית הייתה הגיונית יותר, כולנו היינו מרוויחים.

וזה על קצה המזלג בלי לדרדר את השירשור לכיוון "מהירות בעד ונגד".

 

מה המהירות הנכונה לכביש 6 לדעתך?

פורסם

יסלח לי הברווז על שאענה לפניו:

 

כביש 6, 431, עוקף קריות ודומיהם - 150 קמ"ש. כבישים בינעירוניים עם הפרדה - 130 קמ"ש. כבישים בינעירוניים ללא הפרדה - 100 קמ"ש, אלא אם יש מניעה נקודתית, לדוגמא כביש 66, או כבישים הרריים צפופים (אז יש להפחית), או כבישים עם ראות טובה ביותר (כמו מצפה - אילת) אז אפשר להעלות לאזור ה-120-130 קמ"ש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תראו, זה לא שאני מתנגד להעלאת המהירות.

זה קרה (בתמיכת המשטרה) כמה וכמה פעמים בעשר השנים האחרונות. להזכירכם שבשנות ה90', 90 קמ"ש הייתה המהירות המירבית בארץ. בכביש 6 המהירות המותרת היום היא 120, עם אישור לעלות ל130 התלוי בהליך חקיקה בירוקרטי ותו לא.

 

אני חושב שנושא ההיטפלות למהירות המותרת הוא קטנוני, בוודאי נוכח הבעיות האחרות שדורשות פתרון וגורמות לתאונות דרכים (סימוני צבע מחליקים, תחזוקה לא טובה של שילוט, בניית אתרי עבודה בכבישים בצורה מחפירה, היעדר הסברה ואכיפה ראויה במגזרים כמו החרדי והערבי, ועוד).

 

אורכו של כביש 6 זה 140 ק"מ (ומעטים נוסעים את כולם) בערך, כלומר במהירות של 120 גומעים אותו ב70 דק', וב140 ב60 דק'. 10 דק' על כל הכביש. על זה כל העליהום?

 

אכן המכוניות השתפרו, אבל הנהגים לא. הדרכים רק הפכו ליותר עמוסות בכלי רכב, ויותר צפופות מבחינת מחלפים. על אף השתפרות כלי הרכב, לא נצפתה עליה מאסיבית במהירות המותרת במדינות מערביות אחרות (אם כבר, נצפתה כוונה להוריד את המהירות המירבית). בארה"ב המהירות המירבית בכבישים מהירים דומים לשלנו נעה סביב ה100-120 קמ"ש, ו140 קמ"ש באוטוסטרדות האינסופיות הבאמת ריקות.

 

לסיכום, אני בעד העלאת מהירות היכן שאפשר, אבל לא חושב שזו הבעיה התחבורתית הכי דחופה שלנו.

פורסם

אני הייתי רוצה לראות יותר ויותר אמצעי עכיפה אלק' אוטומטיים. מרמזורים, בנת"צ, עצירות לא חוקיות, עצירה מיותרת בשוליים, חנייה לא חוקית רמזורים, מעברי חצייה ועוד ועוד. הכל ניתן לעכיפה אלק' רחבת היקף. מהירות הכי קל לאכוף ולכן אוכפים את זה הכי הרבה.

הגבלת המהירות בארץ לדעתי פחות או יותר בסדר, ליום יום. לעומת זאת אם יוצא לסוע בשעות "מתות" זה קצת מציק.

פורסם
מה המהירות הנכונה לכביש 6 לדעתך?

 

במשך מספר ימים, מדוד את המהירות של כלל הנהגים בכביש 6. לאחר מכן, בצע ממוצע, שיסנן את כל האדישים והטייסים, ואז תקבל את המהירות שהיא המהירות הנורמטיבית, של רוב הנהגים. חזרה של כמה פעמים על הניסוי, תאפשר תוצאה יותר מדויקת.

בנוסף, אפשר להקים ועדה של מומחי תחבורה, כאלה שחפים מהאינטרסים. שיעברו בכבישים הראשיים של ארצנו, יקבעו בכל קטע את המהירות שלדעתם נכונה. הבעיה שזה דורש כסף, מאמץ ורצון לשיפור, וכל אלה זה לא מה שהאוצר והתחבורה רוצים. הם רוצים כסף.

אני מאלה שלא אוהבים פה, אני חושב שמהירות היא גורם לתאונות, אבל בין זה לבין מה שקורה היום במדינה אין שום קשר. כולם יודעים שהמצלמות האלה לא מונעות תאונות, והן מסחטות כספים בלבד. רק שיש את אלה שמתלוננים על כך שמשתינים עליהם, ויש את אלה שנהנים מזה. בכל מקרה, אף אחד לא עושה עם זה כלום, אולי כי אי אפשר. אני יודע שאני ויתרתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ל פי הדוח השנתי הוציאה הרשות בשנה שעברה כ-66 מיליון שקל, מתוך תקציב כולל שנתי של 350 מיליון ש', על "תגבור האכיפה המשטרתית" ובכוונתה להגיע לסכום של 160 מיליון שקל עד 2015. אגב, על "שיפור מערך חילוץ, הצלה וטראומה" הוציאה הרשות בשנה שעברה רק 8 מיליון שקל.

 

ההדגשה שלי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בכביש 6 המהירות המותרת צריכה להיות בסביבות ה130.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ההדגשה שלי.

 

חכמולוג, מערך החילוץ לא גורם לתאונות :wink:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בכביש 6 המהירות המותרת צריכה להיות בסביבות ה130.

 

זו המהירות המאושרת כיום (לא לנסיעה), הממתינה לתיקון החוק.

 

נחמד לזרוק מספרים. 140, 150...אולי 210. מספר עגול ויפה.

 

אבל לאף אחד מהכותבים פה (כולל אותי) אין את הידע, הכלים והמידע שמאפשרים לו לקבוע מה המהירות הנכונה.

לעומת זאת יש הרבה דברים אחרים, שדורשים טיפול מידי ואנחנו לא זועקים ובוכים עליהם. כי הם הרבה פחות טריוויאלים ופשוטים, ושינוי בהם לא ישפר את חיינו באופן ישיר.

וזו רבותי, צביעות.


×
×
  • תוכן חדש...