Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נפתלי הרץ הימבר טעה. תקוותנו אבדה מזמן. אני ויתרתי על המאבק הזה כנגד הבורים במשטרת התנועה, ובמשרד התחבורה. אין סיכוי שתהיה כאן תרבות מוטורית, כשהאוצר בוחר להשלים פערים דווקא על חשבון התחבורה.

דברו איתי עוד 4 שנים, אולי אז משהו יתחיל להשתנות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עוד יבוא היום,אשר ישימו לנהגים מצלמה בישבן.:roll:

במקום לטפל בתאונות שלא יחזרו על עצמם.(המשאית בחיפה..)

המשטרה עסוקה בכדורים פורחים,מצלמות על ניידות,מזל"טים ואלוהים יודע מה עוד.

תתכוננו,שנה הבאה יהיו מצלמות על גמלים סמויים ופרחי בר בצידי הדרך.:|

פורסם

מה שמדהים הוא שכמות ההרוגים והתאונות עם פצועים קשה שלא נהרגים,אבל החיים שלהם השתנו לעד רק עולה, וחבורה של פופוליסטים מנצלת את זה ע"מ להתקין עוד ועוד מצלמות ולא אומרים לעצמם, אולי נשנה גישה,נפסיק עם אכיפה מסיבית של מהירות ונעבור לאכיפה איכותית יותר..החדירו לראש של הציבור שהבעיה היא המהירות ועד שהקולות השפויים בינינו לא יצליחו לשנות את הדעה של רוב הציבור לגבי המהירות,נגזר עלינו לנהוג בפחד מפני המצלמות,ומפני הדבילים שמתעסקים עם 1001 דברים חוץ מנהיגה ואותם לא תופסים.

אמר מי שאמר"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"

חג עצמאות שמח

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

הציבור יודע שזו מסחטת כספים. המשטרה יודעת שהציבור יודע. כולם, כולל כולם, יודעים שמדובר בדרך קלה לקבל כסף, ואין לזה שום קשר לבטיחות בדרכים, ועדיין מה אנחנו יכולים לעשות? מכל ההפגנות האלה לא יצא כלום. רק הבטחות שווא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

"אכיפה איכותית" היא קשה לביצוע, לא מכניסה כסף, והשוטרים מפחדים מהנהגים האלו כנראה.

חצי קשור, לאחרונה נתקלתי בפייסבוק בפרסומת להשתתפות בניסוי שנועד לייצר את הבסיס למס-הנסועה - אותו הניסוי שאם יעבור בהצלחה, יגרום להתקנת קופסא שחורה בכל רכב, אשר תנטר את הרגלי הנסיעה של כל נהג, ובמקום לשלם "רק" על דלק, תשלם גם על כל קילומטר.

נהיה מגעיל פה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יצוין כי המשטרה כבר השתמשה באוור בכדורים פורחים גדולים, בעיקר לצרכי מעקב אחר הפגנות, אולם כעת מדובר בדור חדש של בלונים קומפקטיים, שניתן לאכסן אותם בתא המטען של הניידת ולפרוש אותם באמצעות שוטר אחד בלבד. הבלונים החדשים משדרים תמונה אלחוטית למסך בניידת או לסמארטפון של השוטר, והם הוצגו בסוף השנה בתערוכת ציוד בטחוני. כיום מכשירה המשטרה שוטרי תנועה לשימוש בבלון ומשלימה את עבודות הפיתוח וההטמעה.

 

זה הדבר שהכי צורם לי בכל הכתבה.

מילא ילדים עד גיל 11, עולים חדשים, אנשים בעלי דיסלקציה מובן ומתקבל על הדעת.

אבל עיתונאי?

בYNET כבר הפסקתי לבקר עקב כתבות שקריות וראיה שמאלנית קיצונית מסלפת.

כנראה נוסיף גם את וואלה לרשימה הזו, רמת העיתונאים די מעידה על רמת הכתבות ונכונות התוכן.

פורסם
זה הדבר שהכי צורם לי בכל הכתבה.

מילא ילדים עד גיל 11, עולים חדשים, אנשים בעלי דיסלקציה מובן ומתקבל על הדעת.

אבל עיתונאי?

בYNET כבר הפסקתי לבקר עקב כתבות שקריות וראיה שמאלנית קיצונית מסלפת.

כנראה נוסיף גם את וואלה לרשימה הזו, רמת העיתונאים די מעידה על רמת הכתבות ונכונות התוכן.

 

בדיוק מה שחשבתי!

 

עד עכשיו כואבת לי הקרנית!

כבר חתמתי...

פורסם
"אכיפה איכותית" היא קשה לביצוע, לא מכניסה כסף, והשוטרים מפחדים מהנהגים האלו כנראה.

חצי קשור, לאחרונה נתקלתי בפייסבוק בפרסומת להשתתפות בניסוי שנועד לייצר את הבסיס למס-הנסועה - אותו הניסוי שאם יעבור בהצלחה, יגרום להתקנת קופסא שחורה בכל רכב, אשר תנטר את הרגלי הנסיעה של כל נהג, ובמקום לשלם "רק" על דלק, תשלם גם על כל קילומטר.

נהיה מגעיל פה.

 

לדעתי אנחנו בCF צריכים להתארגן כקבוצה אחת להשתתף בניסוי וככה נדאג שהוא לא יעבור בהצלחה :evil:

404

פורסם
לדעתי אנחנו בCF צריכים להתארגן כקבוצה אחת להשתתף בניסוי וככה נדאג שהוא לא יעבור בהצלחה :evil:

 

אתה יכול להיות בטוח שהוא יעבודר בהצלחה. הם ימצאו שיטה מתאימה להציג ממצאים או לעבד אותם כך שהכל יהיה כפי שהניסוי הוזמן.

כתבה ב-ynet על כך שהמצלמות החדשות הורידו את מהירות הנהגים בממוצע ב-10 קמ"ש (בלבד :cry::? ). ראיתי את המתקן שמדד את המהירות.. מוקם 50מ' לפני קו המצלמה החדשה. חבל שלא צילמתי.. לא ידעתי שזה ישמש לדו"ח המגוחך הזה.

למעשה זו הוכחה שהמצלמות חסרות תועלת באכיפה, ומשמשות להפקת דוחות.

si vis pacem, para bellum

פורסם
אתה יכול להיות בטוח שהוא יעבור בהצלחה.

זה מדוייק ב-100%.

אופצייה א': נהגים הורידו את כמות הנסועה שלהם באופן דרמטי, עקב נטל המיסים.

פירוש התוצאות: נהדר! זה הזמן למסות את התחבורה הציבורית ב-XY%, ולהעלות את מחיר הסולר באופן משמעותי. כמו כן, יש להציב יותר מצלמות מהירות.

אופצייה ב': נהגים נסעו אותו הדבר.

פירוש התוצאות: נהדר! אפשר להעלות את עלות הדלק ואת עלות הדיזל, שום דבר לא ישנה את ההרגלים שלהם. כמו כן, יש צורך להקים יותר מצלמות מהירות.

אופצייה ג': נהגים העלו את כמויות הנסיעה שלהם.

פירוש התוצאות: נהדר! אפשר להעלות את מחירי הדלק והדיזל רק "קצת! לא הרבה, באמת, רק את הקצה שלו" :roll::evil:

אה, ומאחר וכל נהג נוסע יותר ק"מ, יש יותר סיכוי שהוא ינהג מהר- צריך להוסיף מצלמות מהירות.

אופצייה ד': נהגים עברו לנהיגה של יום אחד בשבוע עקב נטל המס.

פירוש התוצאות: נהדר! זה בדיוק הזמן להעלות את מחירי כל המוצרים במשק, מאחר ואף אחד לא נוסע לשום מקום, יש הרבה כסף שלא מתבזבז על דלק. אז שמוצרי יסוד יעלו ב-XYZ%, הם יוכלו לשלם אותם. נמציא איזה מס שקר-כלשהו, זה יעבוד היטב. מעבר לזה, צריך עוד הרבה מצלמות מהירות, עכשיו כשהכבישים ריקים :evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הם נלחמים בגלים, מה שלא יעשו זה בחיים לא יגמר.

 

גם אם ישימו שוטר בכל פינת רחוב, ומצלמה כל 100 מטר בכל המדינה, עדיין יהיו עבירות.

פורסם
מה שמדהים הוא שכמות ההרוגים והתאונות עם פצועים קשה שלא נהרגים,אבל החיים שלהם השתנו לעד רק עולה

 

לא מדוייק, כמות התאונות והנפגעים בתאונות נמצאת במגמת ירידה. הקטע הוא שכמות התאונות יורדת בגלל אחוז הולך ועולה של רכבים בעלי בקרות למניעת תאונות (בלימה אקטיבית, סטייה מנתיב, ESP, מוניטור שטחים מתים וכו') ובגלל אחוז הולך ועולה של רכבים בעלי בקרות למזעור נזקים בעת תאונה (4,000 כריות אוויר, קדם מותחנים, כסאות אקטיביים וכו') והמשרדים למיניהם לוקחים את הקרדיט על הירידה בכמות התאונות והנפגעים מהן לעצמן ול"קמפיינים נגד תאונות" המגוכחים שלהם.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...