Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(רכב) עד 12K ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה121 כבר נדירה,כלומר חלפים כניראה תמצא רק במורשה,מה שלא יהיה זול.

הפיאסטה דור של עד 2002 דווקא לא רעה,לפי מה שאנשים בפורום סיפרו לגבי הרכב הוא דווקא בסדר,מאחור אבל קצת צפוף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בן 19 ומחזיק בפיאסטה, שנת 97, אני חושב שאם תמצא אחת במצב טוב בין השנים האלה, ידנית (!!!) אתה רק תזכה.

האוטו מעולה, נכון, לא הכי חזק בעולם (60 כ"ס ומנוע עצל) אבל אמין בטירוף, וחוץ מבלאי טבעי, וכו', שילמתי עליו רק 4000 שקל!

ועוד 2000 שקל טיפול + צמיגים ומצבר וכאלה דברים שמן הסתם צריך.

תחשוב על זה.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

חבל שאתה שולל את הפונטו בגלל שמועות.

כמו שכבר אמרו לך בשרשור אחר, אם תתאמץ בחיפושים תזכה בפיאט אמינה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הפיאסטה מאוד אמינה

ויש לה הגה מעולה, ומזגן מקפיא

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

שמע, 12K היום זה המון כסף לרכב.

 

אני ממליץ (מנסיון אישי ארוך טווח), על רנו מגאן דור ראשון (2001 עד 2004), חפש אחד כזו שמורה מאוד, תשלם משהו בסביבות 10K וישאר לך כסף ליישור קו.

זו מכונית בטוחה ונוחה ברמות, חסכונית בדלק באופן מפתיע יש מלא כאלה בשוק ואפשר למצוא אקסמפלרים עם כ - 100K ק"מ שנשמרו מאוד על ידי בעליהן (מה שמוכיח, לדעתי, שאנשים מאוד נהנו מהרכב).

 

ובאופן כללי, לקניה נבונה של רכב משומש - תגביל את עצמך באופן מוחלט לקניה בתנאים הבאים:

  • קנה אך ורק מהבעלים הרשום של הרכב
  • קנה אך ורק רכב מיד שניה לכל היותר
  • קנה אך ורק רכב שמוצגת בפניך בפועל הסטוריית הטיפולים והתיקונים המלאה שלו
  • תן עדיפות לרכב שטופל כל ימיו במוסך רשת של היבואן

אם תשמור על כללים אלו, לא משנה מה קנית - תוכל לנסוע בשקט לכל מקום.

טלפון של מוסך כדאי שיהיה לך בזיכרון בכל מקרה - צריך לטפל במכונית, ובשנתונים האלו, אי אפשר לצפות לאמינות מוחלטת.

 

בהצלחה

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

לגבי הפורד פיאסטה, נוחות או מרווח במושבים האחרונים- לא מעניין אותי וגם אם הרכב חלש.

אני נהג יחסית חדש וממש לא מתכוון לקרוע את הרכב ולא דורש ממנו ביצועים או האצות, פשוט לא מעניין אותי.

בנוגע לפיאט פונטו ספייס. לא מדובר בשמועות בלבד אלא בסקר שוק\הכרות. לא יכול להיות שממליצים כאן על רכב שיש לו מחלות ידועות ומועד לפורענות בטענה שאם הוא תוחזק נכון, הוא יחיה.

אז נכון, גם רכב אחר שחווה הזנחה יראה סימני מוסך אבל בפיאט מדובר בעולם אחר לגמרי. גם לא ראיתי המלצות איך לוודא תקינות של פיאט או לוודא שהוא לא עבר הזנחה, בכל זאת להמליץ עליו?

פורסם

דגם: טויוטה סטארלט - XL ידני 1.3

נפח: 1,300

שנה: 1997

יד: 2

ת. הילוכים: ידנית

מחיר: 12,000 ₪ למחיר מחירון לחץ

 

 

 

סוג מנוע: בנזין

טסט עד: 03-2014

ק"מ: 145,000

 

שווה לקחת למכון בדיקה?

פורסם

הטיוטה לא רעה בכלל, אבל אם אמרת שהתקציב שלך יכול גם לגלוש עד לאיזור ה 15 תשקול ברצינות את הפנדה.

 

רכב מאוד אמין, סופר חסכוני בדלק, סביב המחיר הזה תוכל למצוא 2005 לדעתי די בקלות

 

בהצלחה

פורסם

לא מצאתי פנדה אחת בתקציב אלא אם כן מדובר ביד 7 בערך ו\או בגיר טיפטרוניק (לא בא בחשבון).

דווקא מכל הפיאט, פנדה ידנית\אוטומט במצב טוב- הייתי מוכן לקנות.

מה שמדאיג אותי בפנדה הוא שיש סיכוי שבשנה הקרובה אני מחליף עבודה (קיסריה), לדעתך פנדה יכולה לעשות עפולה קיסריה על בסיס יום יומי בהצלחה?

פורסם
שלום לכולם: )

אני חדש כאן אבל עוקב כבר מספר חודשים.

רציתי להתייעץ לגבי רכישת רכב (רכב ראשון).

השימוש יהיה בתוך העיר (עפולה) וסביבתה ועם אופציה שדפוסי הנהיגה ישתנו ל100 ק"מ בין עירוני ביום (עפולה-קיסריה) כעבור בערך חצי שנה.

הכי חשוב לי שהרכב יהיה אמין (ממש לא בא לי להיתקע איתו באיזה כביש או להוסיף את המוסך לזכרונות בפלאפון)

אחר כך שהרכב לא יצרוך יותר מדי דלק\יהיה נוח.

אחר כך בטיחות

ואחר כך מראה ( לא ממש חשוב)

האופציות שחשבתי עליהן הן : מאזדה 121, קיה פרייד, פורד פיאסטה, דייהטסו סיריון, דייהטסו YVR, דייהו מאטיס.

האם להוסיף גם קליאו, אופל אסטרה, מגאן קופה ופיג'ו 206 (ידניות בלבד כמובן)?

חשבתי לצמצם את החיפוש לעד 170K קמ"ש, עד יד 3 וכמובן לקחת את הרכב למכון.

אשמח לעצות, תודה: )

 

פיאט מאוד רגישה. בספייס 2003 שהייתה לי היו מים ירוקים בלבד. בשנת 2010 בהיותה בת פחות מ-7(!) הלך ראש מנוע.

גם הגיר הידני שלהם חרא (תשאל כל פירוקיה אם יש להם גיר ידני של השנים 2001-2004, אין כי לקחו לכולם)

 

מאזדה 121 - טובה אבל נדירה מדי ודי חלשה...

קיה פרייד - אמינות מופלגת ומפתיעה רכב מכוער וגם הוא די חלש בכוח (וגם לא זכור לי שראיתי כזאת ידנית)

פיאסטה - ככה ככה

סיריון - מצויין גם YRV אבל יותר נדיר אז קשה יותר להשיג חלקי חילוף.

דייהו אני לא הייתי לוקח בכל מקרה משום דגם.

קליאו מאוד נוחה, בטיחותית, ביצועים טובים בדגם ידני אך אני לא יודע איך הן מזדקנות.

אופל אסטרה - עזוב אותך גדול עליך כרכב ראשון.

מגאן קופה , פג'ו 206 אם יש לך הרבה עליות בדרך וסכנת התחממות עזוב אותך.

 

לדעתי נכנס לך בתקציב קורולה 97, סיוויק 97+, שרייד 2000 ידנית (מאוד מאוד מומלץ), מיצובישי סופר לנסר\קולט 96(אני מוכר קולט אבל אני באיזור המרכז-דרום אז לא כ"כ רלוונטי לגביך) ובכלל מהשנים האלו אני מאמין שעדיף רק יפניות.

בהצלחה בכל דרך שתלך.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם
שמע, 12K היום זה המון כסף לרכב.

 

אני ממליץ (מנסיון אישי ארוך טווח), על רנו מגאן דור ראשון (2001 עד 2004), חפש אחד כזו שמורה מאוד, תשלם משהו בסביבות 10K וישאר לך כסף ליישור קו.

זו מכונית בטוחה ונוחה ברמות, חסכונית בדלק באופן מפתיע יש מלא כאלה בשוק ואפשר למצוא אקסמפלרים עם כ - 100K ק"מ שנשמרו מאוד על ידי בעליהן (מה שמוכיח, לדעתי, שאנשים מאוד נהנו מהרכב).

 

ובאופן כללי, לקניה נבונה של רכב משומש - תגביל את עצמך באופן מוחלט לקניה בתנאים הבאים:

  • קנה אך ורק מהבעלים הרשום של הרכב
  • קנה אך ורק רכב מיד שניה לכל היותר
  • קנה אך ורק רכב שמוצגת בפניך בפועל הסטוריית הטיפולים והתיקונים המלאה שלו
  • תן עדיפות לרכב שטופל כל ימיו במוסך רשת של היבואן

אם תשמור על כללים אלו, לא משנה מה קנית - תוכל לנסוע בשקט לכל מקום.

טלפון של מוסך כדאי שיהיה לך בזיכרון בכל מקרה - צריך לטפל במכונית, ובשנתונים האלו, אי אפשר לצפות לאמינות מוחלטת.

 

בהצלחה

דב

 

איזה שטויות אתה מדבר??

רכב בן 15-18 שנים מיד שנייה? כמה כאלה יש?

מה שחשוב זה כמה זמן הרכב היה אצל הבעלים האחרון ואיך הוא נהג ברכב, זה הכל!

ואיזה שטויות אתה מדבר לגבי הסטוריית טיפולים?? כל הרכבים שלי תוחזקו ברמה גבוהה מאוד ולאף אחד לא היה ספר טיפולים.

מוסך רשת של היבואן? נתקלתי במוסכים מורשים של היבואן ששווים לת*ת וכל מוסך פשוט יותר מקפיד מהם.

ומי מטפל באוטו בן 15 שנה אצל במוסך מורשה?

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

שלום,

 

כן אני חושב חד משמעית שכן, לפי מיטב זכרוני אין בכביש הזה עליות או ירידות משמעותיות.

 

אני נהגתי במשך שנה על פיאט פנדה 2006 ידנית ומאוד נהנתי ממנה.

 

נסעתי כול יום מנתניה לת"א ובחלק מן הימים גם לראשון לציון, והרכב עמד יפה מאוד בדרך.

 

אני לא יודע כמה דחוף לך נושא הרכב אבל תבדוק טוב את השוק שלהם בארץ כי פחות או יותר סביב ה 15K אפשר למצוא ידני.

פורסם

לא דחוף בכלל, בהחלט יכול לחכות מספר חודשים.

אגב, כל חודש המתנה גם מוסיף לתקציב 1500 ש"ח בערך אבל, אני לא מעוניין למתוח את התקופה הזו מדיי...

פורסם

אם יש לך תקציב מסוים ונגיד החלטת שהוא עומד על 15K אל תחרוג ממנו.

 

תמיד יש מה להחליף ברכב ויש ביטוחים, תשמור את זה בצד.

 

כמובן שאם נפלת על רכב במצב נדיר שדורש מעט יותר ויש לך את היכולת לשלם לו אז כן, אבל על תקפוץ מעל הראש סתם.

 

מדובר באחלה רכב ואני בטוח שאם תמתין קצת ותחפש בקרוב מאוד תמצא אחת שתשרת אותך יופי.


×
×
  • תוכן חדש...