Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

להרכיב מנוע עם הציר הארוך ניתן,אפשר לרכוש בארץ אצל ג'אן את המנוע "המשופר" עם הציר הארוך יותר,אם זיכרוני אינו מטעה אותי מחירו כ-600 ש"ח לפני מע"מ.

 

אזהרה!

הרכבת מנוע כזה תגרום לשחיקת השיניים שנשארו במדף ותחייב פירוק הדש בורד ובית החימום לצורך החלפת המדף.

 

הציר "המשופר" קצר מידי גם כן,הפתרון היחיד שמחזיק לאורץ מן זה להרכיב ציר באורך המלא של שיני ההזחה(שהוא ארוך יותר ב12 מ"מ מהציר "המשופר",ועבה ב1.5 מ"מ) ולבטל את החופש בין הציר למדף.

אורן

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון.

במקרה שלי המנוע של המדף המשיך להסתובב ושבר את התושבת שלו.גם ציר ארוך וארוך יותר לא יעזרו מכיוון שאין לאן להרכיב אותם.יש לי מלא תמונות אבל לא יודע לעלות אותם.

 

ברגעים אלה כל הדשבורד פורק ויורכב מדף חדש קומפלט לתוך היחידה. זה הצריך ניקוז גז ניתוק מים ואין סוף כבלי חשמל..

לגבי עלויות....

יעדכן בהמשך.

העבודה כבר משמונה בבקר וממשיכה במוסך .(מומחה מיזוג ומרכיב מזגנים למשאיות ואוטובוסים (וליד מזגנים))

  • ספונסר פורום
פורסם

המנוע היה מורכב למקום בעזרת 4 ברגים? או 2? אם התשובה היא 2 אז מישהו פירק בעבר את המנוע והתעצל להרכיב את השניים שהגישה אליהם קשה.

 

וגם לזה יש פתרון ללא פירוק הדשבורד,ייצרנו אינסרטים שמתברגים לבית החימום ומחליפים את תושבות הפלסטיק שנשברו.

 

 

בקש מהמוסך שמרכיב מדף חדש,בשום אופן לא לגרז את המדף החדש, בשום חומר סיכה, זה יגרום ללכלוך ואבק להצמד לגריז ולמדף להתקע מהר מאוד.

 

שוב בהצלחה

אורן

פורסם

היו שלוש ברגים.

המנוע עשה סיבוב שלם. הכל טחון בפנים.

יש שבר לאורך כל התושבת .

הכנף תהיה מחר. ומחר תורכב. בתוך היחידה יש מלא גריז לבן.

 

בקיצור הליך מסובך וארוך.

המנוע עם הציר הארוך מסתובב חופשי ולא תופס כלום.

תודה.

יאיר

יעדכן כשיהיו תוצאות כלשהן.

בינתיים יורד כאן ברד איום ונורא.

פורסם

זהו תקלה זו אחרינו.

הוחלף המדף בתוך היחידה עצמה ע"י פירוק כמו אבטיח לשניים ומנוע חדש רגיל בלי עיבוי או הארכה .

הוחזר הרכב למצב קודם אני בהלם מהעבודה שנעשתה ממצב של כלום בתא נהג למכונית שלמה מורכבת עובדת ונוסעת , למעט 2 נוריות קטנות בלוח המחשב על הדש בורד הכל תקין וכמובן מיזוג אוויר תקין היה מעט יקר אבל לדעתי שווה 2.3K

 

תודה לכל העוזרים.

יאיר

  • ספונסר פורום
פורסם

מצוין,עכשיו תהנה ממזגן מקפיא.

רק דבר אחד תמוהה בעיני,מדוע לא הרכבת למדף החדש מנוע עם פין ארוך יותר?

 

אורן

פורסם

נאמר לי שאין צורך. מכיוון שהכל חדש\ועבר טיפול.

לכן עם החזיק 8 שנים יש עכשיו עוד לפחות אותו הדבר . כשמנוע חדש עלה בתוך העניין 300 ש"ח וציר ארוך כאן 500 .

לא נורא.

בכל אופן תודה תודה.

עדיין המום מהפירוק וההרכבה ..

לילה טוב

יאיר

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן זהו פירוק והרכבה מורכבים,רצוי לסרוק תקלות בכל המחשבים לאחר העבודה הזו ולעבור על הפרמטרים במערכת מיזוג האוויר.

לרוב שוכחית לתקוע חזרה את התקע של חיישן טמפרטורת האוויר שנמצא בין תריסי המיזוג.

 

לדעתי זה לא היה חכם להרכיב מנוע עם ציר קצר,אני ראיתי הרבה תריסים כאלו שנשחקו אחרי שנה עוד כשהרכבים היו חדשים (אז עוד עבדתי בלובינסקי) והוחלפו באחריות.

 

נקווה לטוב.

אורן

פורסם

מעדכן שגם ברכב של אישתי נראה שיש פתרון זמני, ביצעתי ניסיון למשהו שקראתי בפורום בחול וזה פתר את הבעיה יש קור ב2 הצדדים.

אני רק מקווה שיחזיק מעמד עד שאחליף לה רכב.

אבל אורן בכל מקרה נראה לי שאגיע אלייך בקרוב ליישור קו קטן לרכה.

 

תודה.

פורסם
לדעתי זה לא היה חכם להרכיב מנוע עם ציר קצר,אני ראיתי הרבה תריסים כאלו שנשחקו אחרי שנה עוד כשהרכבים היו חדשים (אז עוד עבדתי בלובינסקי) והוחלפו באחריות.

 

למה זה נשחק, ידעתם לפחות ? (הסיבה דיי ברורה לכולם, אבל לא כולם יודעים).

 

אגב, אצלנו במוסך - במקרים בהם רק השיניים היו שחוקות, הייתי מתקן את ההברגה השחוקה עוד במקום. יש טבעת מתכת שמכניסים בין הציר עצמו לבית חימום, ואת ההברגה יוצקים מחדש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המנוע עשה סיבוב ללא הפסקה ושבר את הבית שלו ואת החלק שיוצא מהתריס לתוך הבית לשני חלקים.

הוחלף תריס ומנוע.

 

שש... נתתי הוראה לא לשחק בטמפרטורות במהירות רק לאט גם להעלאה וגם להורדה. פירוק כזה עושים פעם בחיים לדעתי.

עכשיו גם רק אשתי נוסעת ברכב ולא הילדים כל אחד ורכבו הוא ..פחות ידיים יותר זמן פחות תקלות.

ד"ש

  • ספונסר פורום
פורסם

חשוב יותר משיוני טמפרטורה איטי,לשנות טמפרטורה כשהמפוח כבוי או על מהירות נמוכה,לחץ האוויר מקשה על המנוע לסגור ולפתוח את המדף וזה יוצר עומס מוגבר על המנוע.

אורן

פורסם

פספסתם את הפואנטה: כל ההנחיות שלכם הן בגדר ה"מגוכחות". תאורטית - זרימת אויר חלשה יותר אכן תקל על המנוע להסית את התריס, אבל זה חארטה, המנוע הזה הוא חזק ברמות !!!

 

הסיבה לתקלה הזו היא **בעיקר** בגלל הקרבה של החיבור\"בוקסה" לרדיאטור חימום.

חום, כאמור, עולה למעלה. הרדיאטור חימום והצנרת שלו צמודים למנוע, ממש מתחתיו. הטמפ' שם מגיעה בקלות ל 90-95 מעלות, ואפשרי שגם יותר.

הפלסטיק עצמו מתרכך כאשר הוא מתחמם. אפשר גם לשבור אותו דיי בקלות כאשר מפעילים עליו עומס. אם לדייק -> לרוב הוא אפילו לא נשבר מייד, הוא מתחיל "להיטחן" דיי בקלות בגלל שהוא נהיה רך (עקב הטמפ' של הרדיאטור חימום כאשר המנוע כבר חם). כאשר "משחקים" עם בורר הטמפ' בגבולות שלו (מקסימום חימום \ מקסימום קירור) והמנוע בודק את הגבולות שלו, זה מתחיל לטחון את החיבור.

בכל הדגמים הקודמים לזה, לא היו שום בעיות כאלה כי לא היה שום מנוע-תריס מעל (צמוד) לרדיאטור-חימום כמו בדגם הזה. בדגמים מאוחרים יותר הרדיאטור חימום יושב משמעותית נמוך יותר ואין בקרבת הצנרת או הרדיאטור עצמו מנוע-תריס כזה.

כמובן שאם רוצים ליצור פתרון ארוך טווח ושזה לא יחזור, צריך לשחזר את החיבור עם חומר עמיד בחום (יש חומרים\דבקים אפוקסיים שעושים עבודה מצויינת). שנית: לשים בוקסה תוחמת (טבעת דקיקה) מסביב לחיבור, לצורך הידוק ושמירה על אחדות החיבור הפנימי. מניסיון, תיקנתי עשרות כאלה ואחד (!) לא חזר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...