Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

כן,הבעיה בצד הנהג היא בגלל התחממות התריס,אבל זה כשל תיכנוני,לא משהו שאפשר לשנות כעת.

 

אתה פספסת את הפואנטה, בגלל המצב הנתון שהתריס הופך להיות חלש יותר, והשילוב עם מנוע חזק, אם אין התנגדות המדף יזוז בקלות, אם לחץ האוויר חזק, יש התנגדות גבוהה, והמנוע מהצד השני דוחף בעוצמה, נקודת הכשל הן שיני ההזחה.

 

ואני אומר לך,שגם עם הטבעת,זה חוזר, הגיעו אלי כבר כמה רכבים עם הטבעת נחושת מסביב אבל מדף מפורר,חלקם מהפורום ויכולים להעיד.

 

אורן

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק בשביל זה יש להשתמש ביציקת חומר אפוקסי על כל הבוקסה הפנימית שבאה במגע עם השיני הזחה. בדרך זו היא תהיה עמידה לחום. מתוך ניסיון, אחד לא חזר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שכנעתם אותי שניכם.

מי מכם יותר זול?

;)

 

ועכשיו ברצינות.

כרגע זה עובד ואני מעדיף לא לגעת.

 

ישנה תקלה חדשה ישננה, אזהרת זיהום אויר.

תוסף פתר את זה לחודש אבל היא חזרה.

רעיונות?

פורסם

תכננתי לפתוח שרשור חדש אך מאחר וכל מומחי המיזוג הדו-אזורי של סיטרואן התנקזו לכאן, אנצל"ש:

 

סיטרואן C4 מודל 2006 עם מיזוג דו אזורי סובלת מבעיה דומה, במסגרתה לנוסע(ת) תמיד קר, בעוד הנהג יכול לקבוע את הטמפרטורה כאוות נפשו בזמן שהוא ננזף שמאוד קר לה ואיך הוא קנה (עוד) גרוטאה צרפתית.

 

על פי פורום בעלי C4 קיים פתרון קל בדמות קיט תיקון שעולה כ-10 פאונד:

http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.5.18

מצורפות גם הוראות התקנה של סיטרואן שנראות על פניהן פשוטות מאוד.

 

יחד עם זאת, לאחר קריאת השרשור מתעורר בי חשש לפיו התיקון הינו זמני בלבד ואף יכול לגרום נזק רב יותר. אודה להתייחסותכם.

 

שי

heaterboxmod.pdf

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

הסר חשש מליבך.

 

אכן, ב C4 קיים קיט לתיקון גלגלי שיניים. מדובר בכשל יצור של הגלגלי שיניים וזה פתרון טכני וותיק מאוד מאוד (כבר בשנה-שנתיים הראשונות להצגתה). מדובר בתיקון מאוד פשוט, גישה קלה יחסית וחלקים זמינים לתיקון.

אם אינני טועה, מאחר וה-C4 וה 307 (מ 2006) חולקות את אותם המכלולים, גם שם יש קיט תיקון זהה (לבעיה זהה...).

 

החלק 6450XZ נמצא (דאז) תמיד זמין במחסני החברה ולמיטב זכרוני, בפעם האחרונה שבדקתי מחיר לכזה דבר (עברו כמה שנים) זה עלה 144 שח לפני מע"מ.

ב C4 מדובר בפתרון לצמיתות (בניגוד לזה שב-C5: שם גם אם אתה מחליף לחלק חדש התקלה תחזור עקב כשל תכנוני).

 

רכוש את החלק והחלף, אין ממה לפחד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה. אגב מבירור היום מול ג'אן המחיר נותר 140 ש"ח.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.


×
×
  • תוכן חדש...