Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לקנות גריל גז אחרי שאחי נישל אותי מהגריל הקודם כאשר גרתי בבית בלי מרפסת וכעת הוא טוען לחוק ההתיישנות.

 

בכל מקרה אני כבר לא זוכר מה בדיוק צריך לבדוק מעבר לכך שרצוי שהרשתות יהיו יצוקות שיהיה 2 'ומות המסגרת תהיה גם מברזל יצוק ולא פח או משהו כזה. ועוד כל מיני דברים שוליים

 

אשמח להמלצות מניסיון של חברי הפורם,

התקציב הוא סביב ה2000 ש"ח.

 

 

תודה

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

עשיתי את אותו הסקר לפני שבועיים, חרשתי חנות חנות, חבר חבר, מנגל מנגל

 

בתקציב כזה בידיוק רכשתי וובר 220 כולל עגלה וכיסוי

יש את ה 320 שהרשת גדולה יותר ב 8 סמ מכל כיוון ולו 2 מבערים

לי זה לא שימושי

 

מכשיר פשוט מושלם ובעיקר איכות מובטחת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לי אישית יש גריל של סטרלינג, דגם ה 40000. עלה לי 1200 שקל, כולל כיסוי.

לי לפחות הוא מספיק, ועושה את העבודה. טוב בעיקר למי שעושה שימוש של פעם

בשבוע, לכמויות של משפחה או שתיים.

אם אתה עושה כמויות גדולות יותר של בשר, ובעיקר סטייקים עבים יותר, אני יכול להמליץ

לך על בגריל של וובר, דגם ספיריט 310E, שעכשיו נמכר ב 2990 שקל אצל היבואן.

אם אני לא טועה יש לו דגם מחליף, ולכן הם עושים מבצע כדי לרוקן מלאי.

אם אין לך נקודת גז, אל תשכח שבלון ווסת יעלו עוד כ 500 שקל.

פורסם

הגריל של וובר חורג משמעותית מהתקציב...

ובלון גז יש לי,

חשוב לי שיהיה 2 מבערים.

 

זה משנה ממה הם אמורים להיות נירוסטה או משהו כזה?

 

למישהו יש דגשים מה צריך לבדוק במעמד הקנייה?

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

יש לי מנגל של וובר - אחלה של דבר. צ׳ילה אחידה, מגיע לטמפ׳ רצויה מאוד מהר ויש מלא מקום לסטייקים של כולם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש כאן סיכום די טוב לגבי מה לבדוק:

http://www.omk.co.il/page.asp?page=353

 

כמו שציינתי, הסטרלינג(דגם 40000, ולא 30000) יחסית זול, אבל עושה את העבודה.

החסרון היחיד שלו שאתה אמור לעבוד איתו סגור, ואז צריך כל פעם לפתוח כדי לראות מה עם הבשר.

אחרי פעמיים שלוש אתה כבר לומד כמה זמן כל דבר אמור לקחת, ולכן אין צורך ביותר מפתיחה או

שתיים של הגריל, על מנת להפוך את הבשר, או להוציא אותו.

פורסם

אחרי חמשה-שה מנגלים גז שעברו תחת ידי, אם יש לך את התקציב ואתה מתכוון להחזיק אותו ליותר משנתיים, רק וובר.

גם לאמגזית היו דברים טובים לפני למעלה מעשור, אבל לא יודע מה המצב היום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...