Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

eclipse cd 7200


Celestra
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חח מה הפרצוף הזה אומר?? ועכשיו אני לא יודע מה אני רוצה את ה eclipse או את ה pioneer תן איזה חוות דעת קטנה? ודרך אגב המשלוח זה 50 דולר????:shock: :shock:

😉

פורסם

יש לך שירות קניה מאמזון עם משלוח עד הבית דרך חברת BUY2USA. עלה לי 1600 בשביל הפיוניר. (אל תשכח 34 אחוז מיסים)

לדעתי עדיף לך ללכת על הפיוניר, הוא מאוד קל לשימוש, יש לו זוג כניסות USB, זוג כניסות AUX, כרטיס SD, בלוטוס, יש לו את כל החיתוכים סלופים תיקוני זמנים שצריכים ויש לו AUTO TUNE לאיקוולייזר.

 

קח בחשבון שלא תוכל לקלוט תחנות רדיו בארץ עם מכשיר מארה"ב.

פורסם
יש לך שירות קניה מאמזון עם משלוח עד הבית דרך חברת BUY2USA. עלה לי 1600 בשביל הפיוניר. (אל תשכח 34 אחוז מיסים)

לדעתי עדיף לך ללכת על הפיוניר, הוא מאוד קל לשימוש, יש לו זוג כניסות USB, זוג כניסות AUX, כרטיס SD, בלוטוס, יש לו את כל החיתוכים סלופים תיקוני זמנים שצריכים ויש לו AUTO TUNE לאיקוולייזר.

 

קח בחשבון שלא תוכל לקלוט תחנות רדיו בארץ עם מכשיר מארה"ב.

 

יש לך קישור מדוייק להזמנה מאמזון? או שזה אותו קישור שהבחור הנחמד ממקודם נתן לי?

😉

פורסם

ואל תתרגש מהמחיר.... שוב בארץ הוא עולה 3700 ובלי בלוטוס, הוא מכשיר טוב, ואני גם חיפשתי השוואה ראש בראש עם האקליפס.

 

יש כמה שאמרו שהאקליפס יותר טוב, אני לא שמעתי אקליפס מחובר אקטיבי עם הגברה נאותה עדיין ככה שאין לי רשמים עליו.

 

*והפרצוף- הלם מזה שאתה מחפש מכשיר ברמה עולמית- ומסתכל על הפנל אם הוא חשמלי או לא....

SCANSPEAK

פורסם
ואל תתרגש מהמחיר.... שוב בארץ הוא עולה 3700 ובלי בלוטוס, הוא מכשיר טוב, ואני גם חיפשתי השוואה ראש בראש עם האקליפס.

 

יש כמה שאמרו שהאקליפס יותר טוב, אני לא שמעתי אקליפס מחובר אקטיבי עם הגברה נאותה עדיין ככה שאין לי רשמים עליו.

 

*והפרצוף- הלם מזה שאתה מחפש מכשיר ברמה עולמית- ומסתכל על הפנל אם הוא חשמלי או לא....

זה נחמד הקטע של החשמלי אחי מה לא תסכים איתי ??

דרך אגב יקחו עליו עוד תשלום במכס אם אני מזמין דרך האיבי?

😉

×
×
  • תוכן חדש...