Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה להם בהצלחה במחיר הזה.

אם נספור על יד אחת את המכירות שלו פה אז זה יהיה מצב טוב.

במחיר הזה זה כבר מעבר לרכב נישה ומאוד קשה לי לראות גם למי שיש לו כסף קונה דבר כזה בסכום כזה.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עובדה שכבר 2 נמכרו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרבה דיבורים נגד אני רואה פה, אווירה דיי שלילית.

 

לדעתי היא מדהימה, הבורדו הזה באמת צבע יפה!

לא הייתי מתנגד לאחת כזאת :)

למרות שאני מעדיף את הטריבוטו פרארי :)

אבל בתאכלס? אני מוכן להסתפק בלוסו :p

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
שיהיה להם בהצלחה במחיר הזה.

אם נספור על יד אחת את המכירות שלו פה אז זה יהיה מצב טוב.

במחיר הזה זה כבר מעבר לרכב נישה ומאוד קשה לי לראות גם למי שיש לו כסף קונה דבר כזה בסכום כזה.

 

לא צריך את הקמיצה והזרת, הביאו רק 3. כולן ימכרו תיק תק.

 

די כבר עם הדיון המטופש הזה, זו לא פיאט 500. זו יצירת אמנות ממוספרת. מוצא חן בעינכם ויש את הממון? תתחדשו.

לבקר את התמורה למחיר זה הגיוני בדיוק כמו לתהות מדוע ציור מקורי של צייר ידוע עולה כ"כ הרבה, הרי סה"כ זו חתיכת בד ומסגרת עץ.

תהיו בטוחים שרוכשי מהדורה זו ומהדורת פרארי ההיא לא יפסידו כסף (או לפחות לא הרבה) כשימכרו את הרכב (אם).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
לא צריך את הקמיצה והזרת, הביאו רק 3. כולן ימכרו תיק תק.

 

די כבר עם הדיון המטופש הזה, זו לא פיאט 500. זו יצירת אמנות ממוספרת. מוצא חן בעינכם ויש את הממון? תתחדשו.

לבקר את התמורה למחיר זה הגיוני בדיוק כמו לתהות מדוע ציור מקורי של צייר ידוע עולה כ"כ הרבה, הרי סה"כ זו חתיכת בד ומסגרת עץ.

תהיו בטוחים שרוכשי מהדורה זו ומהדורת פרארי ההיא לא יפסידו כסף (או לפחות לא הרבה) כשימכרו את הרכב (אם).

 

למה אתה כ"כ בטוח?

 

בעיניי, הרכב הזה מכוער.

זה שהדביקו לו את הספרות 695 בכל מיני חורים לא מייפה אותו :lol:

פורסם

אין סיכוי שהרכבים האלו נמכרו ב400,000 ש"ח.

זה מחיר מיתוגי נטו, בדיוק כמו שעושים לרכבי הדגל של מרצדס ובימר (או לפחות היו עושים הרבה יותר בעבר).

מחיר פרסומי כדי להגיד לכולם שזה הכי טוב.

בזמנו רכשנו גרנד צ'ירוקי ב20% פחות מהמחיר בפרסומות הישר מהסוכנות.

פורסם
אין סיכוי שהרכבים האלו נמכרו ב400,000 ש"ח.

זה מחיר מיתוגי נטו, בדיוק כמו שעושים לרכבי הדגל של מרצדס ובימר (או לפחות היו עושים הרבה יותר בעבר).

מחיר פרסומי כדי להגיד לכולם שזה הכי טוב.

בזמנו רכשנו גרנד צ'ירוקי ב20% פחות מהמחיר בפרסומות הישר מהסוכנות.

 

השאלה למי הם נמכרו. אם לבן/ים של מיכאל לוי דוגמת ה-147GTA לא הייתי קורא לכך מכירה...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
די כבר עם הדיון המטופש הזה, זו לא פיאט 500. זו יצירת אמנות ממוספרת.

 

 

מטופש?

 

נראה לי ששטיפת המוח עובדת עליך יפה.

 

מה הופך את זה ליצירת אומנות?

 

זאת אמנם סדרה מוגבלת. אבל אומנות זה לא. אולי אומנות השיווק.

 

אני משתוקק לדעת בכמה הן באמת נמכרות. איכשהו...אני מהמר שזה הרבה פחות מ 300K...הרבה פחות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מטופש?

 

נראה לי ששטיפת המוח עובדת עליך יפה.

 

מה הופך את זה ליצירת אומנות?

 

זאת אמנם סדרה מוגבלת. אבל אומנות זה לא. אולי אומנות השיווק.

 

אני משתוקק לדעת בכמה הן באמת נמכרות. איכשהו...אני מהמר שזה הרבה פחות מ 300K...הרבה פחות...

 

200K...300K...400K...המספרים הם חסרי משמעות כאן.

זה לא שרשור דילמה על משפחתומטית, שבה כל 5000 ש"ח קובעים לכאן או לכאן.

 

מה ההגדרה ליצירת אומנות? לא יודע. כנראה שאין הגדרה אחת. אם לאסלה (קצת מלוכלכת) שמציבים במוזיאון קוראים אומנות, אז למה מכונית שמיוצרת במספר מאוד מצומצם של פרטים היא לא יצירת אומנות?

 

ה500 היא מפגן יכולת מרשים של חטיבת התכנון והייצור בפיאט ליצר רטרו אמין, מקורי ומלהיב.

הגרסה הזו היא בסה"כ עוד הוכחה ליכולת הגבוהה של חטיבת השיווק של פיאט, למכור את אותו מסטיק בעטיפה אחרת.

לא כל יצרן יודע לעשות את זה. VW למשל, נכשלה כשלון חרוץ הן בהיבט התכנון והן בהיבט השיווק עם החיפושית החדשה. הכוויה הייתה כ"כ חזקה שהיום VW לא מעיזה לחשוב על גרסת רטרו של הטרנספורטר.

 

זה שבהגיון הכלכלי שלך לא נראה משתלם לשלם סכום גבוה כ"כ עבור מכונית כזו, לא אומרת שהמהלך לא נכון מבחינת היצרן.

וזה בוודאי לא אומר דבר על היותה, או אי-היותה, יצירת אומנות.

פורסם

מי שמשלם על חולצת כותנה עם מדבקה שרשום עליה NASA מחיר של חליפת חלל, שיבושם לו.

 

מה שבטוח הוא עשיר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מי שמשלם על חולצת כותנה עם מדבקה שרשום עליה NASA מחיר של חליפת חלל, שיבושם לו.

 

מה שבטוח הוא עשיר.

 

או.

או שפשוט זה "מדבר אליו".

לא כל הקניות שלנו רציונליות. בוודאי לא בתחום הרכב.

מחיר של שעון יד ממוצע נע בין 400-4000 ש"ח. (זה הממוצע, בלי שעוני ילדים ב50 ש"ח או שעוני קצה ב20,000 ש"ח).

כולם מראים את אותה שעה. רובם עגולים. לכולם אותו מספר מחוגים. והאמת, את אף אחד מהם לא באמת צריך.

ועדיין, אנשים קונים שעוני יד.

פורסם

אין לי מושג בכמה המכוניות האלה נמכרו, זה גם לא ענייני ולא עניין של אף אחד כאן.

מה שבטוח זה שלא היה שם שיקול כלכלי, אבארת 500 רגילה נותנת כמעט אותו דבר בשליש מחיר.

האם זה הופך אותן ליצירות אמנות או לא, אני מניח שזה בעיני המתבונן.

פורסם

זה אכן עניינינו מכיוון שיבואן פיאט דאג לפרסם לקהל הרחב דרך המגזין הנ"ל פרסומת של הרכב הזה. אנחנו הקהל הרחב.

מטרת התגובות הן רק להבהיר לכולם שמדובר בטריק שיווקי נטו.

אף אדם לא יקנה את הרכב ב400,000 ש"ח.

הטריק השיווקי עובד היטב, ראו כמה דיבורים יש פה ובכלל בין חובבי רכב.


×
×
  • תוכן חדש...