Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , תודה מראש על העזרה.

 

אני מחפש רכב שיחסוך לי בהוצאות, מה שחשוב לי זה חיסכון בדלק ובטיפולים.

 

קצת פרטים על למה הרכב מיועד:

 

נסיעה לעבודה וחזרה בסביבות 140 ק"מ ביום

הנסיעה היא דרך כביש שש אז רוב הנסיעה היא בין עירונית.

האוטו הולך לעשות הרבה ק"מ ...

 

התקציב שלי עומד על 40 אלף שקל, כמובן שיתקבלו בברכה המלצות על רכב יותר זול.

פורסם

סיריון 2008 לא תתאים לדעתי. מכונית קטנה שמיועדת בעיקר לנסיעות עירוניות וממש לא מרגישה בבית במהירויות כביש 6.

 

ההמלצה שלי - תגדיל טיפה את התקציב ותחפש סיטרואן C3 פיקאסו דיזל ידנית חדשה ככל האפשר. הרכב הזה צורך בערך חצי מהדרך שצורכת האקסנט, כך שבנסועה שלך מהר מאוד תחזיר את ההפרש בעלות הרכישה בעלות הדלק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

או שהייתי מחפש רכב מוסב גז.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי הולך לכיוון סקודה אוקטביה/סופרב באזור שנת 2004-2005 אזור ה 40 אלף ש"ח דיזל 1.9.

 

נסיעה של 140 ק"מ ביוום זה אזור ה 20 אלף קילומטר בשנה . מכונית שבפול טנק עוברת לפעמים את ה 700 ק"מ .

 

כמובן לחפש אחת עם קלומטרז נמוך וטיפולים בזמן ולא מונית :) שהיה בהצלחה

פורסם

סקודה מאוד קשה למצוא , כולם עם קילומטראז' גבוהה רובן גם מוניות לשעבר.

 

הסיריון לא מומלצת בגלל נוחות נסיעה ? כי זה משהו שאני יכול להסתדרר איתו.

פורסם

הרכב צר, קצר וגבוה - לא מרגיש מאוד יציב בנסיעה בין עירונית מהירה.

חוץ מזה, מדובר על רכב עם מנוע קטן וגיר אוטומטי 4 הילוכים, כלומר שיוט בין עירוני על סל"ד גבוה יחסית מה שבוודאי לא יתרום לאורך החיים של מכלולי הרכב.

אם ננעלת על הסיריון אז סבבה, לך על זה. הרכב בסדר, זה לא שהוא גרוע, זה פשוט שנראה לי שהוא לא ממש מתאים לצרכים שלך.

 

 

אוקטביה דיזל יהיה קשה מאוד למצוא. אולי אולי אולי, יש פה ושם, רנו מגאן דיזל ידניות במחירים כאלו ועם קילומטראז' שפוי. אם יש לך סבלמות אולי תוכל למצוא אחת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בסכום הזה אפשר בקלות גם לשקול רכב גרמני אמין משנתון קצת נמוך סביב 2003-2005 (בורה/גולף)

 

או לשקול לקחת את אחד היפניות משנתון קצת יותר גבוה (2006-2007) כמו מאזדה או סובארו

 

השאלה מה אתה מחפש?

פורסם

מחפש רכב שיהיה מסוגל לעשות כל יום 140 ק"מ בנסיעה בין עירונית ושיהיה חסכוני בדלק וזול כמה שאפשר בטיפולים.

פורסם

טויוטה קורולה גיר רובוטי מהשנים 2007+ תהיה בחירה מצויינת חסכוני מאוד!

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

×
×
  • תוכן חדש...