Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאש מכיוון רכב מאזדה 6 לבנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא חוקי.

 

מה שחוקי הוא וולנטיין שמתריע בקליטת הרדאר.

 

לא חוקי גם לסוע 120..

 

המכשיר שהיה לאותה ניידת סמויה, זה שדבר שהיה ניתן לקבל התראה באמצעות הוולנטיין ?

 

מה עוד היה יכול להועיל חוץ מהוולנטיין ? ללא קשר לחוקיותו

פורסם

נסיעה ב-120 קמש לא תגרור פירוק של הרכב לגורמים ופתיחת תיק פלילי נגדך (אלא אם תעשה תאונה ממש דרמטית); הפעלת משבשים כן.

 

מידע רב ומקיף על הוולנטיין נמצא בפורום ובגוגל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ג'וני, אני מבין שהחוק הוא פשוט נר לרגליך.

ראשית אתה שואל כמה אפשר לשלם למישהו שיקח עליו את הקנס שתקבל ואז אתה ממשיך ושואל עם מה אפשר לשבש את המכשירים של המשטרה למרות שאומרים לך שזה לא חוקי.

כנראה שאתה משוכנע שהאינטרנט הוא חסוי ואף אחד לא יכול להגיע אליך. כדאי שתתעדכן... בקלות אפשר להגיע אליך עם כתובת IP אחת פשוטה.

ואם אתה מעוניין במשבש רדאר, לא רק שזה לא חוקי, הוא גם לא מסוגל לשבש את כל המערכות שהמשטרה משתמשת בהם (למשל הוא לא יכול לשבש את המצלמות החדשות שעובדות על לולאות גלאים ולא על עקרון של רדאר).

העבירה בשימוש במשבש רדאר היא הכשלת שוטר - עבירה שבגינה מאסר של מינימום שבועיים.

איחלתי לחייל בהצלה.

פורסם
ג'וני, אני מבין שהחוק הוא פשוט נר לרגליך.

ראשית אתה שואל כמה אפשר לשלם למישהו שיקח עליו את הקנס שתקבל ואז אתה ממשיך ושואל עם מה אפשר לשבש את המכשירים של המשטרה למרות שאומרים לך שזה לא חוקי.

כנראה שאתה משוכנע שהאינטרנט הוא חסוי ואף אחד לא יכול להגיע אליך. כדאי שתתעדכן... בקלות אפשר להגיע אליך עם כתובת IP אחת פשוטה.

ואם אתה מעוניין במשבש רדאר, לא רק שזה לא חוקי, הוא גם לא מסוגל לשבש את כל המערכות שהמשטרה משתמשת בהם (למשל הוא לא יכול לשבש את המצלמות החדשות שעובדות על לולאות גלאים ולא על עקרון של רדאר).

העבירה בשימוש במשבש רדאר היא הכשלת שוטר - עבירה שבגינה מאסר של מינימום שבועיים.

איחלתי לחייל בהצלה.

 

עוד לא ראיתי מישהו נענש על התעניינות בדברים לא חוקיים בפורום .

חוץ מזה, קצת מצחיק אותי אבל למה אתה חושב שהאייפי שאתה רואה דרך הלוח בקרה של הפורום זה באמת האייפי שלי ?

 

אתה אולי מבין דבר או שניים במכוניות, אבל אף לא אחד בנוגע לרשת האינטרנט של היום.

פורסם
כמובן ש-bassboost צודק. משבשי לייזר ולא רדאר.

כתבה ממצה על אמצעי האכיפה של משטרת ישראל:

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

קרדיט למיצו שעושה עבודה מעולה.

 

קראתי, מעניין.

 

רק לא הבנתי מי נגד מי שם. איזה אמצעי נגד איזה מכשור אכיפה ?

פורסם

לעניין פותח השרשור, זה קרה ליד התחנת דלק, נכון?

 

הם תמיד עומדים שם וזה השלב בנסיעה שאני אומר לעצמי "תירגע, נסעת מהר כל הדרך ועכשיו תחליף את המוזיקה למשהו רגוע ואל תעבור את ה90".

פורסם

johni - המשבש לא יעזור נגד מצלמה. בנוסף, המדובר במקום קבוע. חבל לאכול אותה בנקודות ידועות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שימו לב ! כפי שיש מזדה 6 סקודות אקטיביה והדבר הכי קריא בשטח טיוטה קורולה אוונסיס והג'טות שאני אעדכן לא כולן יצאו מהשרות. תהיו זהירים יש הרבה רכבים בודדים אומנם ולא בכמות מסחרית של המשטרה שהם אם ה3 אנטנות על השמשות ויש כאלהללא ברגע שקלטתם רכב בצד בימיוחד לבן תאיטו את הקצב תעברו לידו בשקט. לא חייבת להיות צ'קלקה כדי שתאכלו אותה.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
לעניין פותח השרשור, זה קרה ליד התחנת דלק, נכון?

 

הם תמיד עומדים שם וזה השלב בנסיעה שאני אומר לעצמי "תירגע, נסעת מהר כל הדרך ועכשיו תחליף את המוזיקה למשהו רגוע ואל תעבור את ה90".

 

האמת שלא, ממש קצת לפני הצומת שפונים בה ימינה לכיוון טבעון. שחכתי את שמה.

יש שם תחנת אוטובוס או משהו שהצדיק מקום להעמיד שם רכב, היא עמדה שם.

אגב כמה זמן לוקח לדו"ח להגיע ?

פורסם

אז זה כמה מאות מטרים אחרי התחנת דלק - הם עומדים גם שם. פעם נתקעתי שם עם הפיאט, אחלה מקום להיתקע. יש ספייס (מרחב).


×
×
  • תוכן חדש...