Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאש מכיוון רכב מאזדה 6 לבנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואלה- שכחתי לספר:

יש מצב שהצטלמתי אצל האוונסיס הנ"ל.

עמדה בשבת שהתחברה לחג השני על המזלג בירידה מכביש 6 במחלף עין תות.

 

למזלי, לא הייתי על יותר מ15 מעל המותר. (אם בכלל).

אבל מי יודע מה סף האכיפה שלהן.

נסענו שיירה של מכוניות , כל החברים היו יותר מהירים ממני.

(הייתי רכב לפני אחרון בשיירה) אם אני הצטלמתי, אז השאר יפגשו בביהמ"ש.

 

והכי חשוב- הווייז שתק כמו דג.

אסור לסמוך עליו בקטע הזה.

 

ואתה עדכנת את הוויז? צדיק...:-D

Kia Niro 2017

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכתבתי מזמן. כל רכב בשוליים מבחינתי זה מולטנובה/ממל"ז/דבורה וחבריהם. רואים רכב בשוליים, תאטו, אחר כך תאיצו שוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
האם אתה יודע על אילו עוד מכוניות אמצעי האכיפה הזה מותקן?

 

נכון לימים אלה עד כמה שידוע לי 6אף מותקן רק על מזדה 6.לגבי הדבורה נראה על סקודות ואוונסיס לבנות ולא לבנות בעיקר בדרום ובצפון.ניתן לזהות את הדבורה בניידות הלבנות ע"י סוג של גגון עליו זה מותקן.לגבי המשתמש שרשם שהדוח פסול אם יש יותר מרכב אחד,הדבר לא נכון יש מערכת סינון מסויימת שיודעת לאתר את הרכב הנמדד מבין מספר רכבים

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אם אתה רואה את הגגון זה כבר מאוחר מדי.

 

הפתרון היחידי (גם למולטינובות הניידות) זה גלאי רדאר טוב (וולנטיין ודומיו).

שווה כל שקל.

בשיפוצים

פורסם
זה ממש לא נכון שבמידה ויש רכב נוסף התמונה נפסלת והדו"ח מבוטל.

כאשר מדובר במצלמה מסוג מולטונובה (הסוג שמותקן בניידות הסמויות) ישנה שבלונה שבאמצעותה ניתן לקבוע איזה רכב הוא הרכב שביצע את העבירה ועל פי השבלונה הזו מונפק הדו"ח.

צודק, טעות שלי. מתנצל.

 

בדקתי את זה גם עם גיסי שהוא עו"ד לענייני תעבורה, ואכן אתה צודק ואני טועה.

 

תודה על התיקון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שלום רב,

 

בעודי נוסע בשעה מאוחרת בכביש יקנעם לכיוון צומת יגור השבוע, בצד הכביש החשוך קלטתי מאזדה 6 לבנה, כשהסתכלתי במראה הימנית - שמתי לב להבהוב לבן - פלאש.

 

לאחר כמה שניות הפנסים נדלקו אך לא הגעתי למצב שסימנו לי לעצור, המשכתי בנסיעה עם עיקוף קטן לייתר בטחון והגעתי הבייתה בשלום.

 

האם אני עלול לקבל מכתב לביתי על דו"ח כזה או אחר ?

 

תודה.

אם נסעת במהירות החוקית לקטע הכביש - אין סיכוי שצולמת.

פורסם
ואתה עדכנת את הוויז? צדיק...:-D

 

היינו כמה מכוניות. כולנו לחצנו מידית "שוטר בדרך", ככה שזה צריך היה לקבל תוקף של דיווח אמין ולהופיע לאחרים די מהר.

מקווה ש"הצלנו כמה נפשות" :-D

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

22 פוסטים, ואיש אינו מגיש את העצה הפשוטה של ליסוע כחוק.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם
22 פוסטים, ואיש אינו מגיש את העצה הפשוטה של ליסוע כחוק.

 

נוסעים כחוק. השאלה הנשאלת היא החוק של מי? לפי החוק הגרמני אנחנו מעכבים את התנועה:lol:

 

לגבי מצלמה ע"ג מאזדה 6 לבנה: יש אחת כבר שבוע עומדת בכביש 6 דרום בשמונה בבוקר בין מחלף קאסם לנחשונים מאחורי האי תנועה של הגשר מצלמות של כביש 6 . מרוב הפצצת הדיווחים בווייז כבר נהיה ממש פקק עד הניידת ומייד אחריה זה משתחרר. מצב הזוי לחלוטין ושני מהנדסי הטילים שיושבים במאזדה לא קולטים איך הם פותחים את הבוקר ב 5-10 תמונות טובות ואז חצצ למשך שעתיים. הזוי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
22 פוסטים, ואיש אינו מגיש את העצה הפשוטה של ליסוע כחוק.

 

אני דווקא מסכים עם מר אדון קטלוג אופנה, למשטרה יש כבישים "אדומים" משלה, אין המדובר בכבישים מסוכנים אלא בכאלו שתנאי הדרך מאפשרים (ויש שיאמרו דורשים) נסיעה במהירות הגבוהה מזו שהחוק מתיר.

המקום בו צולמת הוא ידוע ככזה, לא נשקפת לך ולמשתמשים בדרך כל סכנה אך כאמור זה לא בראש סדרי העדיפות של מתנ"א.

לכן בהעדר חיווי בוויז/ולנטיין בכביש כזה יש לנהוג בזהירות ובחשדנות.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

מי שרוצה לנסוע כחוק מוזמן לעשות זאת בנתיב הימני ולא להפריע לנהגים שנוסעים במהירות שמתאימה לתנאי הדרך ושלא מסכנת אף אחד.

 

לגבי המאזדה 6, ניתן לזהות את הרכבים מכיוון שתחילת המספר תמיד יהיה 25, והסיומת 71. הרכבים עומדים לעתים בצידי הדרכים עם מצלמה ולעתים מפעילים דבורה. בעיקרון כל רכב שעומד על השוליים צריך לעורר את החשד שלכם, תורידו מהירות ואח"כ תאיצו שוב בדומה ל"נוהל מצלמה". רכבים בצבע לבן במיוחד מסוג סקודה, פולקסווגן, טויוטה ומאזדה בתצורת סדאן 4 דלתות שעומדים בשוליים צריכים להדליק לכם נורה אדומה.

 

לסיום אציין כי בכביש 70 מיקנעם לכיוון יגור ממוקמת כמעט בקביעות ניידת של מתנ"א זבולון (ממש מערבית לטבעון באזור תחנת הדלק הגליל) ומעניקה דו"חות לכל ה"פושעים" שנוסעים 120 במקום 90 (קרוב משפחה בן 68 נתפס נוסע במהירות מסוכנת של 117 קמ"ש עם פיג'ו 207 וחטף שם דו"ח). אותי מדדו שם כמה פעמים אבל ראו תמיד 90 קמ"ש, לפני הקטע הנ"ל אני מאט ומאיץ אחריו. ואם כבר, הם עומדים המון גם בירידה בין אליקים ליקנעם בכניסה לפארק אליקים, וגם באזור בת שלמה לכיוון אליקים לא רחוק מהתחנת דלק.

 

לגבי המקרה של פותח השרשור - כן, כנראה יגיע דו"ח בדואר.

פורסם
נכון לימים אלה עד כמה שידוע לי 6אף מותקן רק על מזדה 6.לגבי הדבורה נראה על סקודות ואוונסיס לבנות ולא לבנות בעיקר בדרום ובצפון.ניתן לזהות את הדבורה בניידות הלבנות ע"י סוג של גגון עליו זה מותקן.לגבי המשתמש שרשם שהדוח פסול אם יש יותר מרכב אחד,הדבר לא נכון יש מערכת סינון מסויימת שיודעת לאתר את הרכב הנמדד מבין מספר רכבים

 

כן, גם אני רשמתי את זה. קראתי עכשיו את ההסבר של אייל וגוסט באסטר.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
. בעיקרון כל רכב שעומד על השוליים צריך לעורר את החשד שלכם, תורידו מהירות ואח"כ תאיצו שוב בדומה ל"נוהל מצלמה". רכבים בצבע לבן במיוחד מסוג סקודה, פולקסווגן, טויוטה ומאזדה בתצורת סדאן 4 דלתות שעומדים בשוליים צריכים להדליק לכם נורה אדומה.

 

הבעיה עם השיטה הזו היא, שלמיטב הבנתי, הגגון השחור המ***ן הזה "רואה" אותך הרבה לפני שאתה רואה אותו.

וחוץ מזה-הם תמיד יעמדו אחרי קפל בכביש או אחרי עקומה, מאחורי שלט או שיח.

 

לסיום אציין כי בכביש 70 מיקנעם לכיוון יגור ממוקמת כמעט בקביעות ניידת של מתנ"א זבולון (ממש מערבית לטבעון באזור תחנת הדלק הגליל) ומעניקה דו"חות לכל ה"פושעים" שנוסעים 120 במקום 90 (קרוב משפחה בן 68 נתפס נוסע במהירות מסוכנת של 117 קמ"ש עם פיג'ו 207 וחטף שם דו"ח). אותי מדדו שם כמה פעמים אבל ראו תמיד 90 קמ"ש, לפני הקטע הנ"ל אני מאט ומאיץ אחריו. ואם כבר, הם עומדים המון גם בירידה בין אליקים ליקנעם בכניסה לפארק אליקים, וגם באזור בת שלמה לכיוון אליקים לא רחוק מהתחנת דלק.

עכשיו אתה מספר לי? :)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...