Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לשמוע. כרגע הזמנתי 5 מוצרים מVITACOST, סה"כ 50 דולר כולל משלוח.

תאמת, יותר זול מאיביי מאחר ויש לך כל מיני מבצעים,למשל קנה אחד קבל את השני ב 50 אחוז הנחה.

פורסם

שאלה קטנה לי אליך - השקעת $50. האם אתה יודע על מה הוצאת כסף? האם יש לך מחסור בויטמינים, ואם אתה חושב כך - אותי תוכל להסביר מדוע?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדכון קטן ומוזר - חבילה שהזמנתי כמה ימים אחרי ההזמנה הראשונה הגיעה היום

החבילה הראשונה לא נראית באופק

פורסם
שאלה קטנה לי אליך - השקעת $50. האם אתה יודע על מה הוצאת כסף? האם יש לך מחסור בויטמינים, ואם אתה חושב כך - אותי תוכל להסביר מדוע?

 

קניתי 2 חפיסות Q10 לאמא שלי, אומרת שזה בריא ללב, משהו, לא הקשבתי.

חפיסה אחת של אומגה 3, חפיסה של פרוביוטיק (גם משהו שאמא ביקשה), ועוד משהו בטעם תות שמשך את העין שלי :)

פורסם

תוודא מול המוכר באיזו חברת שילוח המשלוח יוצא. תוודא איתו שהוא משתמש בשירות דואר רגיל ולא בחברת בלדרות.

אם הוא בכל זאת שולח בחברת בלדרות, פנה מראש לאותה חברת בלדרות בארץ וברר תהליכי ועלויות שחרור מבעוד מועד.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

אני מזמין תוספי מזון וויטמינים באופן קבוע מBodyBuilding.com ועד עכשיו לא נרשמו בעיות.

בכל מה שקשור למחירים אין פה מה לדבר בכלל בהשוואה למחירים שבארץ. מדובר בכ50% הפרש, ולפעמים אף יותר.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
שאלה קטנה לי אליך - השקעת $50. האם אתה יודע על מה הוצאת כסף? האם יש לך מחסור בויטמינים, ואם אתה חושב כך - אותי תוכל להסביר מדוע?

אני יענה למה אני מזמין תוספי מזון ואיזה.

התוספים קשורים לרמת כולסטרול גבוהה שלא הצלחתי לאזן אותה ע"י תפריט דיאטה, בהקשר לכך יש לציין שהיום יודעים שרוב הכלוסטרול מיוצר בגוף ולא בא מהמזון שאוכלים.

וכן אני מכיר גם את הדעות שטוענות שההיסטריה מהכלוסטרול מיותרת.

 

אני מזמין:

אומגה 3 מכיון שהוא בריא ועוזר לאזן את הכולסטרול.

קואנזים 10 כדי לאזן השפעות לוואי שיש לסטטינים

פורסם

אז קבלו תיקון:

Q10 לא הוכח כמועיל לשום דבר. יש הממליצים עליו למי שסובל מכאב שרירים בגלל סטטינים - למרות שלא בטוח שמועיל.

אומגא-3 הוא נושא בעייתי ביותר, יש מחקרים שהוכיחו שהוא מועיל למניעת מחלות לב, יש יותר מחקרים שלא הוכיחו זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...