Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להזמין דרך איביי חפיסה אחת של כדורי ויטמינים

ידוע להם האם ניתן להזמין ללא בעיות או שזה יוחרם?

פורסם
אני מעוניין להזמין דרך איביי חפיסה אחת של כדורי ויטמינים

ידוע להם האם ניתן להזמין ללא בעיות או שזה יוחרם?

 

למה שלא תזמין מאתר רישמי של תוספי תזונה כמו VITACOST ?

פורסם

למה להזמין מסיני מפוקפק אם יש אתרים שמיועדים לזה?

vitacost.com

bodybuilding.com

iherb.com

ועוד

 

אין שום בעיה להזמין מהם ושום דבר לא מוחרם.

פורסם

ובכל זאת, מדובר פה על ויטמינים... משהו שאתה הולך להכניס לגופך! בשביל זה לקחת סיכונים ולערוך חיפושים באיביי אחר כדורים שמי יודע מהיכן הם?

 

נו באמת, זה כבר די מצחיק.

פורסם

רציתי להזמין ממוכר מוכר (חנות אינטרנטית) וכמובן חברה איכותית שמייצרת כדורים.

אבל אחרי שנכנסתי ל VITACOST השתכנעתי להזמין ממנה בסוף.

פורסם

תן הזדמנות, רק יצאנו מפגרות של פסח... גם אצלי יש משלוחים מחו"ל שמתעכבים זמן מה...

פורסם

הגעתי כבר ל 3 מוצרים ב VITACOST, סה"כ 40 דולר.

משלוח אחרי שכלול יוצא לי 12 דולר.

מה עם מכס לגבי ההזמנה הזאת? אני אוותר על ההזמנה אם אני אצטרך לסוע לת"א ולעמוד בתור בשביל לקבל את המוצרים ועוד לשלם על זה קנס.

פורסם
תן הזדמנות, רק יצאנו מפגרות של פסח... גם אצלי יש משלוחים מחו"ל שמתעכבים זמן מה...

 

חבר שהזמין יומיים לפני את אותו המוצר קיבל אותו לפני יותר משבוע..

נותנים לך tracking number שצריך 3 אתרים כדי לפענח אותו לאחד נורמאלי...ושירות לקוחות שלא יודע לתת תשובות.

פורסם
הגעתי כבר ל 3 מוצרים ב VITACOST, סה"כ 40 דולר.

משלוח אחרי שכלול יוצא לי 12 דולר.

מה עם מכס לגבי ההזמנה הזאת? אני אוותר על ההזמנה אם אני אצטרך לסוע לת"א ולעמוד בתור בשביל לקבל את המוצרים ועוד לשלם על זה קנס.

אין מכס על תוספי מזון.

מקסימום מע"מ אם עוברים את ה-75$.

ובכל מקרה זה משהו שמשלמים בסניף. ממש אין צורך לנסוע לת"א.

פורסם

גם הזמנה דרך EBAY עובדת מצויין (מספר הזמנות כבר בוצעו על ידי).

לא נעצר במכס ותמיד הגיע ללא בעיות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...