Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 800000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

176 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-800000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A8 4.2Q
    • ב.מ.וו 745
    • ב.מ.וו 645
    • יגואר XKR
    • יגואר XJ-R 4.2
    • לנדרובר ריינג'רובר 4.4
    • מרצדס S500
    • מרצדס CLK 500 קבריולה
    • פולקסווגן פייטון 6.0 W12
    • פורשה 911


פוסטים מומלצים

פורסם

הסקרים הבאים כוללים מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד כמה עשרות אלפי שקלים, כך שלא תמיד האפשרויות יעלו בדיוק את סכום הכסף שבכותרת. הדגמים המוצגים כאן הם ברמת הגימור הגבוהה ביותר הנכנסת לתקציב (לרוב זו רמת הגימור הבסיסית או קצת מעליה - במכוניות ברמות המחיר האלו עלויות שידרוג רמת הגימור יכולות להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים).

 

והנה הסקר ה-12:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד

 

 

אילו היו לך כ- 800000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. אאודי A8 4.2Q

 

a842q.jpg

 

ב. ב.מ.וו 745

 

745.jpg

 

ג. ב.מ.וו 645

645.jpg

 

ד. יגואר XKR

 

xkr.jpg

 

ה. יגואר XJ-R 4.2

 

xjr.jpg

 

ו. לנדרובר ריינג'רובר 4.4

 

rangerover.jpg

 

ז. מרצדס S500

s500.jpg

 

ח. מרצדס CLK 500 קבריולה

clk500cab.jpg

 

ט. פולקסווגן פייטון 6.0 W12

phaeton.jpg

 

י. פורשה 911

new911.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פששש רוני איזה קפיצה מ600 אלף ל800 אלף. למה מה? הכסף היה שבוע וחצי בבנק, ותפח מהרבית :wink:

 

1 יגואר XJR שחורה.

 

אולי נשים את ה800 בבנק נחכה חודש ונקנה 911 טורבו ;)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

ערב טוב,

 

בחרתי ב-911. צריך להסביר למה? אני לא חושב :wink:

 

הבחירה השנייה שלי היא לא אחרת מ-XJR..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בחרתי בסדרה 7, מכונית הפאר הטובה בעולם

 

אם לא היו מחליפים ת-911 באחת שנראית כמו חיפשוית הייתי בחור בה

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
פששש רוני איזה קפיצה מ600 אלף ל800 אלף. למה מה? הכסף היה שבוע וחצי בבנק, ותפח מהרבית :wink:

 

היה קשה מספיק למצוא דברים מעניינים ב-800000, אז אתה רוצה לדחוף גם 700000 באמצע? פשוט אין בארץ מספיק מכוניות חדשות מעניינות במחיר הזה. או בכלל... הקפיצה הבאה היא הקפיצה למיליון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל פעם אתה מעלה סקר והקודם נעלם??

לאן אתה מעלים אותם ולמה??

חבל שאתה לא משאיר אותם, או שבסוף אתה מכין לנו הפתעה אם התוצאות הסופיות :-)

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
הממ... לא יודע למה, היא אומנם בהחלט לא הכי טובה פה, אבל היא פשוט מושלמת!!

הנה היא:

645.jpg

הב.מ.וו 645

אם היא מושלמת איך היא לא הכי טובה.:wink:

 

 

אויש איזו התלבטות...

 

יגואר או פורשה, יגואר או פורשה....

 

אני חושב שאחת יגואר XKR בצבע ירוק מירוצים בריטי תראה טוב בחניה (בטעות לחצתי על הXJR).

נ.ב

האמת הייתי מעדיף את הXJRR אבל היא לא מיוצרת במקומה יש לך את האסטון מרטין DB7, מכונית שבהחלט הייתי מוכן לסבול איתה כל יום מחדש בתחנת דלק....

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

בחרתי ב.מ.וו 645, מה צריך יותר? מכל המכוניות שיש בארץ אני מעדיף אותה.

 

תגיד רוני, למה הכנסת את הפורש לסקר? הרי זה ברור שהיא תנצח פה. אבל כל אלה שבוחרים בפורש(או רובם לפחות) זה פנטזיה כרגע, ועובדה שאין הרבה פורש, ו90 אחוז מהאנשים בארץ שיש להם 800 אלף לקנות אוטו לא הולכים וקונים פורש. למה? כי בגדול זה לא משתלם.

פורסם

פורשה אחת בשבילי

יש לי בינתיים אלפית מהכסף בבנק אני רק צריך לחסוך עוד פי אלף ואני יכול לקנות לי אחת

ים long time no

פורסם
בחרתי ב.מ.וו 645, מה צריך יותר? מכל המכוניות שיש בארץ אני מעדיף אותה.

 

תגיד רוני, למה הכנסת את הפורש לסקר? הרי זה ברור שהיא תנצח פה. אבל כל אלה שבוחרים בפורש(או רובם לפחות) זה פנטזיה כרגע, ועובדה שאין הרבה פורש, ו90 אחוז מהאנשים בארץ שיש להם 800 אלף לקנות אוטו לא הולכים וקונים פורש. למה? כי בגדול זה לא משתלם.

רגע ולקנות אוטו ב300K זה משתלם???

 

עד כמה שאני יודע שלקנות אוטו משתלם זה לקנות הכי זול, הכי אמין והכי סחיר.

 

תסכים איתי שלקנות אוטו אפילו ב200K זה אינו משתלם...

 

וחוצמזה אני משער שלמי שיש את הכסף הזה לקנות אוטו כזה, לא ממש רוצה לדעת אם הוא משתלם או לא.

 

הוא גם בטח לא שואל כמה עולה האוטו אלא רק אומר לסוכנות "אני רוצה כזו בעוד שבועיים, שהאנשים שלכם ידברו עם האנשים שלי..."

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

645.. :-D

 

למה?

מממ....אני בעצמי לא יודע,אין הרבה הגיון בבחירה הזאת.

הנעה אחורית,עיצוב מיוחד,איבזור ויוקרה בשפע..אבל עדיין הרבה פחות ספורט מה911.

 

תביאו לי אחת שחורה. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...